Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Επειδή κι εγώ θα ήθελα να το γνώριζα, εάν είχα μικρό παιδάκι!

Η καλή μου συνάδελφος για άλλη μια φορά φρόντισε να με ενημερώσει. Σοφάκι μου σε ευχαριστώ!
Εγώ με τη σειρά μου ενημερώνω εσάς αγαπημένοι μπλοκοφίλοι. Διαβάστε την πιο κάτω ανακοίνωση, και προωθήστε την όπου εσείς πιστεύετε.
SOS : Sas parakalw estw kai an den einai simantiko gia esas. KALESMA PROIONTOS. Simantiko kalesma pros olous tus goneis, i Nestle zita se olous na epistre4un oli tin paidiki trofi bananas pu ligei to 2012; mporei na perilamvanei kommatia apo gyali. Parakalw diadwste to kai kante to copy kai paste gia to kalo olwn twn mamadwn kai mwrwn... bar code 761303308973"
 
 
 

8 σχόλια:

  1. Καλά θα μας τρελάνουν; Τι ειναι αυτά τα πράγματα! Τι ανευθυνότητα από μέρους τους. Σε ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση,μπορεί να μην έχω εγώ μικρά παιδιά αλλά έχουν πολλοί φίλοι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε χαίρομαι για την ευαισθησία σου αυτήν. Πιθανώς να μη πάθει κάτι κακό κάποιο παιδάκι. Ολοι γονείς και μεγαλο-γονείς σε ευχαριστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες Άννα μου! Φαίνεται θα έχεις μικρό παιδάκι ε;
    Το πιο πιθανόν, είναι πως δε θα γίνει κάτι κακό, όπως λέει και ο καλός φίλος Χριστόφορος, αλλά καλό είναι να το γνωρίζουμε, δεν ξέρεις καμιά φορά.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Χριστόφορε μου! Έχεις δίκαιο, ίσως και να μη γίνει κάτι κακό, αλλά εγώ αφού το είδα δεν μπορούσα να μην το αναρτήσω. Αναρωτήθηκα και αν είναι πλάκα κάποιων παιδιών στο facebook η αλήθεια, αλλά από την άλλη δεν μπορώ να το γνωρίζω αυτό.
    Έτσι έκανα την ανάρτηση και ησύχασα.
    Καλό σου απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ροδουλα καλο σαβ/κο!! :)

    ...οσο για το σχολιο σου, δεν οριζουμε την καρδια μας..δεν γινεται απο τη μια μερα στην αλλη, να παει καποιος ευκολα παρακατω!! :)

    να εισαι καλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ηλία μου!
    Έχεις απόλυτο δίκαιο όσο αφορά την καρδιά μας.
    Σου εύχομαι, να βρεθεί σύντομα στο δρόμο σου, ο άνθρωπος που θα μαγνητίσει την καρδιά σου κοντά του, και θα σου χαρίσει την ευτυχία, γιατί το αξίζεις.
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή