Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ!!!!

Μια εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα!!!! Όλοι μας έχουμε στολίσει το σπίτι μας, το δέντρο μας, μα το σπουδαιότερο, κοιτάμε να στολιστούμε και μέσα μας. Να βάλουμε λίγο από το φως Του, στην ψυχή μας!
Θα ήθελα  ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ, να μπορούσα να στείλω σε όλους σας μια καρτούλα με ευχές, αλλά επειδή αυτό είναι αδύνατον (μέχρι να μαζέψω τόσες διευθύνσεις, αλλά το κυριότερο να βρω το χρόνο να πάω στο ταχυδρομείο θα έχουν περάσει οι γιορτές), σκέφτηκα κάτι άλλο. Μπήκα στο youtube, έψαξα για κάρτες, και.... ΜΟΝΗ ΜΟΥ (χαχα) με ΠΟΛΛΗΗΗΗ ΑΓΑΠΗ, ακολούθησα βήμα βήμα τις οδηγίες, και έφτιαξα μια κάρτα για ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ, τους διαδικτυακούς μου φίλους και φίλες.
 Σας εύχομαι να έχετε ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και έναν ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΧΡΟΝΟ!!!

ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΑΥΤΗ, ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ. ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ, ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΕΤΕ ΤΟ "ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ" Με την ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ! Την απευθύνω σε ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ, ακόμη και τους περαστικούς από το "σπίτι" μου.

Εχθές, στολίσαμε και το δεντράκι μας. (Ρένα μου αν τα καταφέρω, θα στο στείλω με μέιλ)

Δε θα κάνω άλλη ανάρτηση μέχρι τα Χριστούγεννα, γι' αυτό σας εύχομαι μια ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ με ένα αγαπημένο μου τραγούδι. (Θα σας επισκέπτομαι όμως και μην ξεχάσετε να πάρετε την καρτούλα σας. Είναι από εμένα για εσάς ΜΕ ΠΟΛΛΗΗΗΗ ΑΓΑΠΗ!!!!)


(Είναι σκηνή από την ταινία Η Μπάρμπι και το πνεύμα των Χριστουγέννων. Αξίζει να τη δείτε)

60 σχόλια:

  1. Ροδουλα, να περασεις τις γιορτες, με πολλή αγαπη, πολλά χαμόγελα, πολλή χαρα!! :)
    Να 'σαι καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να΄σαι καλά, Ροδούλα μου!Καλά κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα σε σένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυρία Ροδούλα σας ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές και την καρτούλα. Σας εύχομαι από καρδιάς, να έχετε τα πιο ξεχωριστά, τα πιο όμορφα και τα πιο ασυνήθιστα Χριστούγεννα όπως η μιρκή Ροδούλα στο παραμύθι που έγραψα και το έχω δημοσιεύσει στο μπλογκ μου! Αυτή είναι η πρώτη έκπληξη που έχω για εσάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. *μικρή
    Συγγνώμη για το λάθος αλλά έγραψα το σχόλιο βιαστηκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλή μου Ροδούλα, σου εύχομαι από καρδιάς Ευτυχισμένα Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά για το 2012...
    Νάσαι πάντα ευτυχισμένη!!!
    Ευχαριστώ πολύ για την κάρτα σου... Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νασαι καλα ψυχη μου..σ'ευχαριστω για την καρτουλα σου πολυ ομορφη κινηση..καλα Χριστουγεννα..καλα να περασεις καλη ξεκουραση σε σενα και στους δικου σου..πολλα ζεστα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ροδούλα μου, γλυκιά μου μούσα της μουσικής, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές και την υπέροχη καρτούλα σου!!! Ευχομαι να περάσετε τα ομορφότερα Χριστούγεννα που περάσατε μέχρι τώρα, και ο καινούργιος χρόνος να σας φέρει ό,τι περιμένατε και δεν ήρθε ακόμη!!!φιλάκια και πολλή αγάπη σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι πανέμορφη καρτούλα!!! Ροδούλα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Θα παίρνω και πάνω να στολίσω το μπλογκοσπιτό μου :) ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΟΟΟΟΟΛΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ Ροδούλα μου είναι τόσο όμορφη και φτιαγμένη με τόση αγάπη!
    Και φυσικά την παίρνω για να στολίσω το σπιτάκι μας!!
    Σου εύχομαι ολόψυχα να περάσεις πολύ όμορφα τις άγιες τούτες μέρες, με αγάπη και υγεία στο σπιτικό σου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΡΟΔΟΥΛΑ μου...ευχαριστούμε για την όμορφη καρτούλα και βέβαια θα την στολίσω γιατί εχει μέσα της πολύ αγάπη...και ειναι αυτό που λείπει από τον κόσμο... ενώνω και εγώ τις ευχές μου μαζί με των άλλων φίλων να γίνουν πολλές να σ αγκαλιάσουν!!!! σου ευχωμαι να περάσεις κορίτσι μου τις ωραιότερες γιορτές σου....μαζί με πρόσωπα αγάπημένα!!!πολλα φιλακια...ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!!!!!! πε πολυ αγαπη...
    Υ.Γ... να δεις αυριο το μέηλ σου πλίζζζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΡΟΔΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΛΟΚΕΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΜΠΑΝΕΡ ΜΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΡΙΖΕΤΕ!!!!!
    ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΥΠΕΡΒΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΕΣΒΗΣΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΥΤΕΣ.
    ΒΛΕΠΩ ΟΜΩΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΠΛΟΚ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ροδούλα μου καλησπέρα!!!Η καρτούλα σου είναι πραγματικά πανέμορφη και ξέρεις γιατί;;;;;Διότι την έχεις φτιάξει με πολλή αγάπη για όλους εμάς τους διαδικτυακούς σου φίλους που ούτε καν γνωρίζεις από κοντά,αυτό και μόνο την κάνει πολύ ξεχωριστή!!!!Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου οι άγιες ημέρες που έρχονται να χαρίσουν σε σένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα υγεία ,χαρά, ευτυχία και αισιοδοξία για το μέλλον!!!Η ελπίδα και η αγάπη να σε συντροφεύουν για μια ζωή!!!

    Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2012
    Φιλάκια!!!Παίρνω την καρτούλα μου και πάω να στολίσω το σπιτάκι μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ροδούλα μου τι γλυκιά χειρονομία είναι αυτή; Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!! Τρέχω να την στολίσω την καρτούλα σου.
    Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να περάσεις ήρεμα και ειρηνικά τις γιορτινές μέρες, παρέα με τους αγαπημένους σου ανθρώπους!!!!!! Καλά Χριστούγεννα να έχεις με πολύ - πολύ αγάπη και υγεία.
    Σε φιλώ - Νατάσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΡΟΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΑΓΑΠΗ ΔΩΡΟ!!!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε ευχαριστούμε για την υπέροχη κάρτα σου... δώρο καρδιάς που θα στολίζει για πάντα το σπιτάκι μου!!! Σου εύχομαι να περάσεις όμορφες γιορτές μαζί με αυτούς που αγαπάς!!! Τα δώρα που θα σου φέρει ο Καλός μας Άγιος Βασίλης να είναι υγεία, ευτυχία, αγάπη, αισιοδοξία!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ροδούλα, σε ευχαριστώ πολύ για την πανέμορφη κάρτα σου! Τρέχω να το στολίσω στο σπιτάκι μου!Σου εύχομαι καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. AΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΡΟΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!
    Ο ΚΑΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!ΦΕΥΓΩ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ροδούλα μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και για τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό και για την κάρτα που μας έφτιαξες!!!!
    Το e mail σου το έλαβα και σου απάντησα κιόλας δες το.
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ηλία μου, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
    Κι εσύ να περάσεις όμορφα και ευτυχισμένα, και ο καινούριος χρόνος ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η ΨΗΧΗ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βίκυ μου ευχαριστώ πολύ!
    Κι εσύ να περάσεις ΟΜΟΡΦΑ, να ξεκουραστείς. Ο καινούριο χρόνος να σου φέρει Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπημένη μου Δημητρούλα, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!
    Κι εσύ αγάπη μου, να περάσεις ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ με την οικογένειά σου. Να παίξεις πολύ, να κάνεις πολλές βόλτες με τις φίλες και την οικογένειά σου, να ξεκουραστείς, να ξεχάσεις τις έγνοιες του σχολείου και να ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΟΥ!!!
    Το παραμύθι σου μικρή μου συγγραφέα, το διάβασα και εγώ και η Σταυρούλα, και εντυπωσιαστήκαμε, συνάμα ευφρανθήκαμε. Ειδικά για τη Σταυρούλα, ήταν ένο πολύ όμορφο διάλειμμα, από το ατελείωτο διάβασμά της. Στα έχουμε πει και στο μπλογκ σου, αλλά στα λέω και από δω.
    Ήταν μεγάλη τιμή για μένα, το ότι έδωσες στην ηρωίδα σου το όνομά μου. Σε ευχαριστώ πολύ.
    Η μικρή Ροδούλα χαχαχα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπημένε μου Λάμπρο, ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές.
    Κι εσύ, να περάσεις ΟΣΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΓΙΝΕΤΑΙ, και η καινούρια χρονιά να φέρει σε σένα ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ!!
    Να απολαύσεις τις διακοπές σου.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πολυ γλυκια και ομορφη η καρτουλα σου!!!!! σε ευχαριστουμε παρα πολυ!!!ειναι πραγματικα πολυ ομορφη κινηση! το δεντρακι σου πανεμορφο! παραδοσιακο με την φατνη (τωρα τελευταια δεν βαζουν ολοι) και οταν την βλεπω μου αρεσει πολυ!!!! να περασεις πολυ πολυ ομορφα με την οικογενεια σου ευχομαι στις γιορτες! σας ευχομαι υγεια,αγαπη και ευτυχια!!αααααααα και να φας πολλαααααα γλυκα για να γινεις ακομα πιο γλυκιαααααααααα :)))) φιλακια κοριτσακι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Μαρία μου, ευχαριστώ πάρα πολύ, για τις όμορφες ευχές σου.
    Κι εσύ, να πέράσεις πολύ πολύ όμορφα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα, και να είναι το 2012 μια όμορφη και ευλογημένη χρονιά για σένα
    Φιλάκια

    @ Φανούλα μου αγαπημένη, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Κι εσύ γλυκιά μου Φανή, να περασεις πολύ όμορφα με την οικογένεια και τους φίλους σας, και ο καινούριος χρόνος, να σας φέρει ό,τι επιθυμείτε!!!

    @ Selena μου, να έχεις πολύ όμορφεςκαι χαρούμενες γιορτινές μέρες, με την οικογένειά σου. Το 2012 να σου φέρει μόνο χαρές!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έλενά μου αγαπημένη, ευχαριστώ πάρα πολύ.
    Κι εσύ, να περάσεις όμορφα τις γιορτινές μέρες, και το 2012 να φέρει μόνο χαρά, ευτυχία, και ό,τι καλύτερο.
    Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η καρτούλα μου. Την έφτιαξα τηρώντας κατά γράμμα τις οδηγίες μέσα από το youtube (έπρεπε να με έβλεπες με το labtop μπροστά μου, να κάνω ότι μου λέει χαχαχα) και πολλή πολλή αγάπη. Ωραία βγήκε, μου άρεσε κι εμένα χαχα
    Φιλάκια Ελενάκι μου. Μεταβίβασε τις ευχές μου, και στα άλλα κορίτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπημένοι μου Αντώνη και Πόπη, ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σας.
    Κι εσείς αγαπημένοι μου φίλοι, εύχομαι να περάσετε όμορφες, οικογενειακές διακοπές. Να ξεκουραστείτε και να χαρείτε τα αγαπημένα σας πρόσωπα.
    Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου, για το τόσο όμορφο βραβείο σας. Τι ευγενική χειρονομία!
    Με την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρούλα μου πολυαγαπημένη, πραγματικά, οι ευχές σας με έχουνε αγκαλιάσει και μου δίνουνε τέτοια χαρά!!! Νιώθω τόσο όμορφα, γιατί ξέρω πως οι ευχές όλων σας είναι από καρδιάς!!!
    Κι εσύ Ρούλα μου, να περάσεις πολύ όμορφα με την οικογένειά σου, να χαρείτε ο ένας τον άλλον.Το 2012 να είναι για σας, μια χρονιά με χαρές και ό,τι επιθυμείτε να έρθει!!
    Με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρένα μου, τι τιμή για μένα που σε βλέπω στο σπίτι μου! Χαίρομαι πολύ.
    Σου εύχομαι να περάσεις όμορφες οικογενειακές στιγμές, με τα αγαπημένα σου πρόσωπα.
    Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω με τρόβλημα που έχεις, όμως είμαι κι εγώ άσχετη.
    Εύχομαι να λυθεί γρήγορα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σόφη μου αγαπημένη, πράγματι, χωρίς να σας γνωρίζω, σας έχω βάλει μέσα στην καρδιά μου. Την καρτούλα την έφτιαξα με ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!!!
    Κι εσύ Σόφη μου, να περάσεις όμορφα τις γιορτινές μέρες, να χαρείς την οικογένειά σου.
    Ευχομαι το 2012 να είναι μια όμορφη και ευλογημένη χρονιά για σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Νατάσα μου γλυκιά, ευχαριστώ πολύ.
    Είναι τα πρώτα μου Χριστούγεννα σαν μπλόγκερ, και πραγματικά, με συγκινείτε!
    Κι εσύ Νατάσα μου, να περάσεις πολύ όμορφα με την οικογένειά σου, ευτυχυσμένο το 2012!
    Με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ Meanan, ευχαριστώ πάρα πολύ.
    Και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα!!! Να περάσεις πολύ όμορφα
    Φιλάκια

    @Φωτολαμπίδα μου, την έφτιαξα με όλη μου την αγάπη για σας, γιατί ήθελα να σας ευχηθώ όλους για τις γιορτές.
    Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!!!!
    Φιλάκια

    @ Αγαπημένη μου Βίκυ, ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου!
    Κι εσύ να περάσεις όμορφες οικογενειακές γιορτές, και ο καινούριος χρόνος, να σου φέρει Υγεία, Χαρά, και ό,τι καλύτερο.
    Τα φιλιά μου.

    @Βάσω μου, χαίρομαι τόσο πολύ!
    Να έχεις τις ομορφότερες γιορτές μαζί με την οικογένειά σου!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπημένη μου Λούρδη, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!!
    Και βέβαια να την πάρεις Λούρδη μου. Είναι για εσάς με πολλή αγάπη!!!
    Σου εύχομαι Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Λούρδη μου, με ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ρένα μου, στο τσακ σας πρόλαβα ε; Το είδα το μέιλ σου, ευχαριστώ.
    Σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα τις γιορτινές μέρες!!! Ο καινούριος χρόνος να σου φέρει Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαράκι μου γλυκό μου και αγαπημένο, σε ευχαριστώ πολύ πολύ.
    Κι εσύ, να έχεις όμορφες γιορτινές μέρες, και το 2012 να σου φέρει Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!
    Χαχαχα, πιο γλυκιά από σένα γίνεται; ΟΧΙ!!!
    Εγώ είμαι από τους τυχερούς (ή άτυχους δεν ξέρω) ανθρώπους, που δε τους αρέσουν τα γλυκά. Αλλά ότι τα φτιάχνω, τα φτιάχνω. Τα τρώνε οι άλλοι χαχα
    Φιλάκια Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ροδούλα μου γλυκιά ευχαριστώ πολύ για την καρτούλα, την έκανες πολύ όμορφη, αλλά μετράει και μόνο που το σκέφτηκες :)) εγώ θα προσπαθήσω να την εκτυπώσω να τη βάλω στ' αλήθεια κάτω απο το δεντράκι μου!!
    Σε φιλώ γλυκά, να έχετε τις πιο όμορφες γιορτές, ξένοιαστες και διασκεδαστικές, γεμάτες χαρές και χαμόγελα, αγάπη και τραγούδια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κυρία Ροδούλα περάστε λίγο απ' το μπλογκ μου να δείτε κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λύριέλ μου, στ' αλήθεια με συγκίνησες με το σχόλιό σου!
    Κι εσύ, να έχεις όμορφες γιορτινές μέρες, με τους ανθρώπους που αγαπάς. Οικογένειά μας είναι και οι φίλοι μας, εκτός από τους δικούς μας. Να χαρείς, να γελάσεις, να περάσεις ξέγνοιαστα! Και το 2012 να σου φέρει Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ!!!
    Με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δημητρούλα μου πέρασα και.... τι να πω
    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!! Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΦΥΛΑΕΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κυρία Ροδούλα ξαναπεράστε να δείτε και κάτι άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ροδούλα, από το δικό σου χώρο πια, σου εύχομαι ό,τι καλύτερο! Με έχεις συγκινήσει πολλές φορές με τα λόγια σου και θα ήθελα να σου εκφράσω και το δικό μου θαυμασμό για το έργο σου! Να είσαι πάντα γερή και δυνατή ! Καλές γιορτές και πάλι σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @ Δημητρούλα μου, πέρασα ήδη!!!! Είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΩ!!!

    @ Anastazzzia, δε συνηθίζω να κολακεύω ανθρώπους. Συνηθίζω όμως, να τους επαινώ, όταν αυτό χρειάζεται, και χρησιμοποιώ πολύ το μπράβο για ηθική επιβράβευση. Το χρειαζόμαστε εμείς όι άνθρωποι, όταν δίνουμε την ψυχή μας, κυριολεκτικά, σε αυτό που κάνουμε.
    Επειδή λοιπόν κι εγώ το έχω ανάγκη, που και που να αναγνωρίζεται η προσφορά μου στα παιδιά, κάνω το ίδιο για άλλους. Δε στοιχίζει τίποτα μια επιβράβευση. Πέρσι π.χ. με συγκίνησε μια μαμά που γέμισε μια σελίδα με εγκώμια και ευχαριστίες, για αυτά που πρόσφερα -όπως έγραφε- στην κόρη της όσο αφορούσε τη μουσική. Καταλαβαίνεις το πώς ένιωσα...
    Άρα λοιπόν κι εγώ, όπου δω άνθρωπο να κάνει τη δουλειά του με τόση αγάπη, τον επαινώ και τον επιβραβεύω. Τι πιο ωραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ροδούλα μου γλυκιά!!! Τα συγχαρητήριά μου για την κάρτα!!!! Φυσικά και θα την πάρω φεύγοντας!!! Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά!!! Από το νέο έτος θα κολλήσουμε πάλι στους υπολογιστές και θα τα λέμε!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Κική μου, μου έλειψες!!!
    Ευχαριστώ, χαίρομαι που σας άρεσε η καρτούλα μου, κοπίασα να την φτιάξω χαχαχα Ήθελα να την καταφέρω. Δες και δες εσάς, με τα θαυμαστά που φτιάχνετε, δεν μπορούσα να αναρτήσω κάτι έτοιμο. Ντροπή χαχαχα
    Και πάλι Κική μου ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Οι μέρες των Χριστουγέννων ας μεταφέρουν την μαγεία τους στο σπίτι σου και ο … Άγιος Βασίλης ας εκπληρώσει όλες τις ευχές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλές γιορτές Ροδούλα μου! Να έχεις πάντα την ευλογία του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΡΟΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ!!!
    ΦΑΙΝΕΤΕ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΕ Ο ΜΠΛΟΚΕΡ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δήμητρά μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές!!!
    Κι εγώ με τη σειρά μου, σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα με την ωραία σου οικογένεια, και ο καινούριος χρόνος νας σας φέρει ό,τι επιθυμείτε, μα πάνω απ' όλα ΥΓΕΙΑ!
    Με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αγαπημένη μου Άντρη, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
    Κι εσύ, να περάσεις όμρρφα τις γιορτινές μέρες, με τους αγαπημένους σου, και να έχεις μια ευλογημένη χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ρένα μου αγαπημένη, πόσο χαίρομαι όταν σε βλέπω!!!
    Χαίρομαι πολύ που διορθώθηκε το πρόβλημά σου.
    Ευχαριστώ για την ενημέρωση, με συγκίνησες!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Aργησα αλλά ήρθα!
    Ροδούλα μου ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη κάρτα!
    Να είσαι καλά και να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται αυτές τις γιορτινές μέρες!
    Την αγάπη μου και πολλές ευχές για καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλώς σε βρήκα και εγώ Ροδούλα! Να έχεις όμορφες γιορτές με αγαπημένα σου πρόσωπα και από εδώ και πέρα θα σε "παρακολουθώ" και εγώ μια και το blog σου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Σε ευχαριστώ πολύ skroutzako μου. Σου εύχομαι και από δω, να περάσεις όμορφα τις γιορτές, και ο καινούριος χρόνος, να σου φέρει ό,τι επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Νίκη μου, την έφτιαξα με όλη μου την αγάπη για εσάς, τους διαδικτυακούς μου φίλους. Ποτέ δε θα πίστευα, ότι θα ήταν δυνατόν να δεθώ έτσι, με ανθρώπους που δε γνωρίζω από κοντά.
    Κι εσύ, να περάσεις όμορφα, και ο καινούριος χρόνος να σας φέρει ό,τι επιθυμείτε, μα πάνω απ' όλα Υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σε καλωσορίζω στο "σπίτι" μου Ελένη μου. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
    Κι εσύ, να περάσεις όμορφα τις γιορτινές μέρες, και ο καινούριος χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καλα Χριστουγεννα Ροδουλα μου..να περασεις ομορφα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γλυκιά μου Μαρία, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
    Κι εσύ να περάσεις όμορφα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα, και να έχεις μια όμορφη, ευλογημένη χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καθυστερημένα μια και δεν έχω υπολιγιστή εδώ και μέρες αλλά την παίρνω την καρτούλα φίλη μου...Καλά Χριστούγεννα...Να περάσεις όμορφα!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αγαπημένη μας Ροδούλα, περάσαμε να σου αφήσουμε τις χριστουγεννιάτικες ευχές μας. Να περάσετε όμορφα και χαρούμενα όλες αυτές τις μέρες, μαζί με την οικογένειά σου και ο νέος χρόνος να σας χαρίσει πολλή αγάπη, υγεία κι ευτυχισμένες στιγμές!
    Ευχαριστούμε για την όμορφη χειροποίητη κάρτα σου! Πολλά-πολλά μπράβο για το πανέμορφο, εντυπωσιακό σου δέντρο! Να το χαρείτε!

    Υ.Γ. Πέρασε από τα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ
    (http://akrasakis.blogspot.com/2011/12/blog-post_5807.html),
    διάλεξε όποιο από τα 3 βραβεία αγάπης και προσφοράς σου αρέσει και κράτησέ το ως ενθύμιο της φιλίας μας, σε κάποια γωνιά του ιστολογίου σου!
    Καλές γιορτές!
    Με αγάπη
    Αντώνης-Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή