Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Καλημέρα σε όλους!!!

Έκτη μέρα της ζωής μου σαν blogger, και ανυπομονώ να δικτυωθώ πιο πολύ και να ανταλλάζω απόψεις με φίλους από την μπλοκόσφαιρα που έχουμε τις ίδιες, περί ζωής και εκπαίδευσης, αντιλήψεις.

Ευχαριστώ όλους τους φίλους μου στο facebook,που με υποστήριξαν και  επισκέφθηκαν τη σελίδα μου, αφήνοντας και το σχόλιο τους μέσω τής στατιστικής μπάρας.

Σας εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Ροδούλα

Υ.γ.
Παραβλέψτε την στατισιτκή μπάρα. Προσπάθησα να την βάλω σε μια παλιότερη ανάρτηση, αλλά χωρίς να καταλάβω πώς, μπήκε σε όλες και εξακολουθεί να ισχύει για όλες. Γι' αυτό το λόγο παρακαλώ παραβλέψτε την. Τα λάθη του αρχάριου χα,χα!

2 σχόλια:

  1. Πειράζει, Ροδούλα, να γράψει κι ένας μεγάλος που νιώθει σαν παιδί; Να σε καλωσορίσει στον κόσμο των ιστολογίων και να σου ευχηθεί ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ και ΦΙΛΟΜΟΥΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με μεγάλη μου χαρά Γιάννη, περιμένω τα σχόλια όλων των μεγάλων παιδιών. Κι εγώ ένα μεγάλο παιδί είμαι, και τέτοιο σκοπεύω να παραμείνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή