Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΥ!!!

Αυτή η ανάρτηση είναι εξαιρετικά αφιερωμένη στο Γιαννάκη μου, το σύζυγο, συνοδοιπόρο και φίλο στη ζωή.
Δε θα κάνουμε κάτι ιδιαίτερο σπίτι, λόγω της μικρής μας που διαβάζει πυρετωδώς , αλλά κι εγώ που ήθελα τόσο πολύ να του κάνω μεγάλη γιορτή,  τον γιορτάζω από δω με όοοολους εσάς τους αγαπημένους μου διαδικτυακούς φίλους!

Επειδή του αρέσει τόσο πολύ η φωτογραφία, ώστε εκεί που πίνουμε τον καφέ μας μόλις δει ένα περίεργο πουλάκι ή ζουζουνάκι/ζωύφιο, βρίσκεται , σε χρόνο ρεκόρ, με τη φωτογραφική στο χέρι και το αποθανατίζει, επέλεξα κι εγώ μια συλλογή από φωτογραφίες να του αφιερώσω.


Σου εύχομαι Γιαννάκη μου να σε αξιώσει ο Θεός, να επισκεφτείς πανέμορφα μέρη σε όλο τον κόσμο, και να τα χαρείς χαρίζοντάς τους μακροζωία με το φακό σου!

Και ένα μελωδικό κομμάτι του αγαπημένου του -και συνονόματού του Yianni


Είναι δυνατόν να μη σας κεράσω κάτι;
Καθίστε αναπαυτικά, πάρτε  ένα ποτηράκι κρασί ή λικέρ της αρεσκείας σας παρακαλώ, και απολαύστε μια πανδαισία εικόνας και ήχου,  από το γαμήλιο γλέντι,σκηνή από το μπαλέτο  "Η ωραία  κοιμωμένη"   του Τσαϊκόφσκι.

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ, ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!

24 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά,να τον χαίρεσαι,να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να τον χαιρεσαι Ροδουλα..να ειστε παντα αγαπημενοι :)

    καλη σας μερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΡΟΔΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΜΑΖΙ!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝ ΛΕΝΕ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι όμορφο κέρασμα για τη γιορτή του καλού σου νάναι γερός σαν τα ψηλά βουνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ροδούλα μου αγαπημένη να χαίρεσαι τον αντρούλη σου!!!! Πολύχρονος!!!!
    Εύχομαι η ζωή σας να είναι στρωμένη πάντα με ροδοπέταλα ευτυχίας και αγάπης!!!!!
    Πολλά φιλιά και Καλή Χρονιά να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τον χαίρεσαι!!! Την ευχαριστήθηκα την επίσκεψη στην διαδικτυακή γιορτούλα σας...Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ροδούλα μου γλυκιά, να χαίρεσαι τον αγαπημένο σου σύντροφο!!!Χρόνια του πολλά!!!!χαρά, υγεία, ευτυχία!!!να είσαστε πάντα μαζί με αγάπη και κατανόηση!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ροδούλα μου γλυκιά, να χαίρεσαι τον αγαπημένο σου σύντροφο!!!χαρά , υγεια, ευτυχία!!!! Να είσαστε πάντα μαζί με αγάπη και κατανόηση! φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΡΟΔΟΥΛΑ μου γραφω τις ευχέςμου κατω απο την πανεμορφη μουσική του Yiani..που μ αρεσει πάρα πολύ αλλα και με την πανδεσία των λουλουδιών....και εγώ στην αυλή μου έγω ακόμα τριανταφυλλα ...τα λατρεύω...και τώρα τις ευχές μου για τον αγαπημένο σου ...και οπως ήταν ο τίτλος του τραγουδιού..( η αγάπη ειναι όλα) αυτό σας εχωμαι και να ειστε παντα γεροί και να αγαπιέστε... να ειναι πολυχρονος ...και ενα μεγάλο ευχαριστώ ..και ξερεις γιατί...να του πεις και αυτή την μαντινάδα...

    Γέμισα απόψε μια καρδιά..
    με τις ευχές του κόσμου..
    ν ανοίξεις τις αγκάλες σου..
    να τις κρατήσεις φώς μου..!!!!!

    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένη μας Ροδούλα, ευχόμαστε "Χρόνια Πολλά" στο Γιάννη σου, να τον χαίρεσαι και να είστε πάντα μαζί, αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι!!!
    Υπέροχη η μουσική και τα τριαντάφυλλα!!!
    Με την αγάπη μας
    Αντώνης-Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά! Καλή χρονιά! Να τον χαίρεσαι τον Γιάννη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Filoi mou agaphmenoi, sas eyxaristw olous para poli, me sygkinhsate.
    Den 3erw giati, alla dn mou vgazei ellhnika to computer mou. Zhtv syggnwmh.
    Roula mou h mantinada sou arese poli sto Yianni.
    Sas eyxaristoume apo kardias toso egw oso kai o Yiannis.
    Kai pali siggnwmh gia ta ellinoagglika.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ροδούλα μου χρονια σας πολλά!!
    Να τον χαίρεσαι, να είναι πολύχρονος και πάντα να πορεύεστε χέρι χέρι αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι σε τουτη τη ζωή!
    Τα πιο ομορφα κεράσματα όλων των γιορτών αυτά που διάλεξες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νίκη μου, (επιτέλους μπορώ και γράφω με ελληνικούς χαρακτήρες) σε ευχαριστώ πάρα πολύ :)
    Πόσο χαίρομαι που σας άρεσαν τα κεράσματά μου!
    Φιλάκια πολλά
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΡΟΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές Ευσταθία μου!
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ροδούλα για να ψηφίσεις θα πας στο τέλος της σελίδας θα πατήσεις εκεί που λέει να ψηφίσεις και μετά θα πατήσεις στα κουτάκια που είναι δίπλα στα ονόματα,μπορείς να ψηφίσεις όσα θες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εντάξει Ρένα μου ψήφισα. Εγώ ένα ψήφισα και φυσικά όχι το δικό μου χαχαχα.
    Φιλάκια
    Καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΊΡΕΤΑΙ ΡΟΔΟΥΛΑ!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ροδούλα μου χίλιες ευχές από καρδιάς, έστω και καθυστερημένες, μιας και πριν από λίγο επέστρεψα από διακοπές!
    Να τον χαίρεσαι τον καλό σου, και να σε χαίρεται κι αυτός!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλωσόρισες Νατάσα στο "σπίτι" μου! Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω.
    Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου.
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγάπημένη μου Έλενα σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!
    Εύχομαι να περάσατε όμορφα όπου και να πήγατε.
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα από αύριο.
    Φιλάκια πολλά και μια μεγάααλη αγκαλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή