Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Βραβείο από τη μικρή μου φίλη Δημητρούλα!!!

Η μικρή και αγαπημένη μου φίλη Δημητρούλα, από το μπλογκ The craziest class! (πραγματικά αξίζει τον κόπο να την επισκεφθείτε) με τίμησε με το πιο κάτω βραβείο.
Δεν είναι ΥΠΕΡΟΧΟ; Σε ευχαριστώ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ Δημητρούλα μου, γι' αυτή την τιμή!!!
Απλά, πρέπει να σας πω, πέντε αγαπημένα μου τραγούδια.
Βέβαια..... αν δεν έθετε η Δήμητρα τον αριθμό, εγώ δε θα είχα σταματημό, αλλά τώρα πρέπει να περιοριστώ σε πέντε. Χμμμ για να δούμε.,,,

1. Το δημοτικό μας τραγούδι: "Έχε γεια Παναγιά". Σε ένα δημοτικό σχολείο που ήμουνα -δε θυμάμαι αν σας το ξανάπα αυτό- έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου, να κάνω τα παιδιά να αγαπήσουν την παραδοσιακή μουσική. Κι εγώ η πονηρή, ξεκίνησα κάνοντας την εξής συμφωνία με τα παιδιά των δυο μεγαλύτερων τάξεων: Εναλλάξ να μαθαίνουμε, μία βδομάδα ένα τραγούδι δικής μου επιλογής, και μια δικής τους. Φυσικά ξεκινήσαμε με τη δική τους επιλογή. Οπότε από κει και πέρα, όλα ήταν εύκολα. Ευχαρίστως και χωρίς γκρίνιες, μάθαιναν και τις δικές μου επιλογές. Στο τέλος της χρονιάς,  έγραψα ένα θεατρικό, μέσα από το οποίο τραγουδήσαμε όλα τα τραγούδια που μάθαμε. Ένα από αυτά, ήταν και το "έχε γεια Παναγιά" δίφωνο.

2. Ο άνθρωπος του κάβου, της Χαρούλας Αλεξίου. Αγαπημένο μου, όποτε θέλω να φορτώσω τις μπαταρίες μου, παίρνω την κιθάρα μου και το τραγουδώ. Είναι απίστευτο, αλλά με ηρεμεί πολύ.

3. Ξύπνα αγάπη μου, ειδικά από την Ελευθερία Αρβανιτάκη!

4. Πάμε τώρα στο ξένο ρεπερτόριο.
Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, μέσα από ορισμένα παιδικά έργα, ακούγονται υπέροχα τραγούδια. Ένα από αυτά είναι το: Για μένα, αν μ' αγαπάς (If you love me, for me).

Και τέλος 5 "Το φάντασμα της όπερας" με το δικό μας Μάριο Φραγκούλη

 Αυτά... Και τώρα εγώ με τη σειρά μου, θα δώσω αυτό το υπέροχο μουσικό βραβείο ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΑΣ. Ναι! Η Δημητρούλα μου δεν έβαλε όρο στον αριθμό, οπότε θα το δώσω όπου θέλω εγώ.
ΤΟ ΑΞΙΖΕΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!!!
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ!!! Με την ΑΓΑΠΗ μου!

8 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που σας άρεσε κυρία Ροδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν σε προλαβαίνω με τα βραβεία μόλις ανάρτησα αυτό που μου χάρισες και έρχομαι εδώ και βρίσκω.....τα έχεις σαρώσει όλααααα!!!!!
    Μπράβο τ' αξίζεις!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες μας Ρένα μου, όλες μας τ' αξίζουμε. Εγώ γι' αυτό το δίνω σε όοοολες και όλους.
      Πραγματικά χαίρομαι που σας γνώρισα. Συνήθως δεν ενθουσιάζομαι εύκολα με τους ανθρώπους, αλλά μέσα εδώ, επειδή μιλάει η ψυχή μας, πιστεύω πως βγαίνει η αλήθεια του καθενός μας.
      Καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  3. Ροδούλα μου, μου έδωσες την ευκαιρία να απολαύσω για μιαν ακόμη φορά το αγαπημένο μου "Φάντασμα της Οπερας"!!
    Πολλά πολλά συγχαρητήρια για το πανέμορφο βραβείο σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο άνθρωπος το κάβου μου αρέσει και μένα Ροδούλα μου...Θυμάμαι να τον σιγουτραγουδώ από το δημοτικό ακόμη!Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!Καλή βδομάδα!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω γιατί χάνονται τα σχόλιά μου!!! Ρουδούλα μου, πέρνα από το μπλοκ μου, έχεις κιάλλη πρόσκληση, αν θέλεις συνεχίζεις με μια δεύτερη ευκαιρία!! όλα τα τραγούδια σου μου αρέσουν πολύ!!ωραίο κόλπο με τα δημοτικά μας!!όχι που δεν θάβρισκες τρόπο εσύ;;!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή