Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Σάββατο, 21 Απριλίου 2012

Στα παιδιά του Γ'3 που φώτισαν το σπίτι μου με την παρουσία τους!!!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

Αυτή η ανάρτηση, είναι αφιερωμένη εξαιρετικά, σε όλα τα παιδιά του Γ'3, μα και τους δασκάλους τους, που με την επίσκεψή τους με χαροποίησαν ιδιαίτερα!!!
Θέλω να τους διηγηθώ ένα παραμυθάκι, που με τη βοήθεια της/του δασκάλας/δάσκαλου της μουσικής τους, ή ακόμα και του δασκάλου τους, θα μπορέσουν να το δραματοποιήσουν, και να περάσουν όμορφα μια ή και δυο διδακτικές ώρες. Για τους δικούς μου μουσικούς, η συγκεκριμένη, είναι μια ιδιαίτερα αγαπητή δραστηριότητα.
Προϋποθέτει τη γνώση των πρώτων μουσικών αξιών, τέταρτο, όγδοα, μισό και ολόκληρο.
Τα παιδιά θα μοιραστούν ρόλους, κρουστά όργανα, και το παιχνίδο-μουσικο-παραμύθι, θα ξεκινήσει!!!
Το παραμύθι μας έχει μέσα:
Μια γιαγιά
ένα γάτο
και ποντικάκια, πολλά, ζαβολιάρικα ποντικάκια.
Πριν ξεκινήσει το παραμύθι, θα συμφωνήσετε με τη δασκάλα ή το δάσκαλό σας, με ποια βήματα (αξίες), θα περπατάει ο κάθε χαρακτήρας. Για παράδειγμα, μπορεί να αποφασίσετε ότι η γιαγιά θα περπατάει με το βήμα του παππού (το μισό) κλπ
Ακόμη θα πρέπει από πριν να αποφασίσετε για το όνομα της γιαγιάς αλλά και του γάτου. Θα έχετε τον πρώτο λόγο, ο δάσκαλος ή η δασκάλα σας, θα συντονίζει, για να μην τσακωθείτε πριν ξεκινήσετε χαχα) 
Η δασκάλα ή ο δάσκαλος σας, μπορεί να σας μοιράσει ρόλους. Για παράδειγμα, μια ομάδα παιδιών μπορεί να είναι η γιαγιά, άλλη ο γάτος κ.ο.κ. Μπορείτε όμως όλα τα παιδιά, να κάνετε όλους τους ρόλους κάθε φορά που θα χρειάζεται. Θα καταλάβετε στη συνέχεια πώς.
                                           
Κάποτε ζούσε μια καλή γριούλα η κυρία ..................... . . Το σπιτάκι της ήταν φτωχικό, όμως δεν του έλειπε τίποτα. Στο σπίτι της κυρίας .................... ήρθαν και έφτιαξαν το σπίτι τους ποντίκια. Ποντίκια να δουν τα μάτια σας. Ζούσαν  σε μια τρύπα ενός τοίχου του σπιτιού. Η καημένη η κυρία ............... δεν μπορούσε να αφήσει τίποτα πάνω στο τραπέζι. Αν έκανε το λάθος να αφήσει  τυράκι, ή ψωμί, αυτά αμέσως, με το που γύριζε την πλάτη της η κυρία ................ ξετρύπωναν, και σε χρόνο ρεκόρ, καταβρόχθιζαν τα πάντα!!! Και τι δεν είχε δοκιμάσει η κυρία ......... για να τα ξεφορτωθεί. Φάκες, γάτες, τίποτα.
Ένα βράδυ, η κυρία ............... έφαγε όπως πάντα, σήκωσε το τραπέζι  και πήγε με το αργό της βήμα για ύπνο (εδώ παίρνετε τα κρουστά σας όργανα, και μιμήστε το περπάτημα της κυρίας ...........) Ξάπλωσε, πήρε και ένα βιβλίο όπως κάθε βράδυ, και διάβασε λίγο πριν την πάρει ο ύπνος. Της άρεσε πολύ να διαβάζει πριν κοιμηθεί. Επειδή ήταν πολύ κουρασμένη, αποκοιμήθηκε με το βιβλίο ανοιχτό πάνω της. 
Τα ποντικάκια, δεν ξέρω πώς, μύρισαν το χαρτί και έπεσε σύρμα:
"Γρήγορα, η κυρία .......... κοιμάται, μυρίζομαι χαρτί, πάμε να φάμε" είπε ο αρχηγός τους.
"Φύγαμεεεεε" φώναξαν όλα μαζί, και έτρεξαν στο υπνοδωμάτιο. (Σε αυτό το σημείο, μιμήστε το τρέξιμο των ποντικών με τα κρουστά σας όργανα. Θα βρείτε εσείς ποιο βήμα (αξία) ταιριάζει στα ποντικάκια.
Μέσα σε πέντε λεπτά, δεν είχαν αφήσει σελίδα για σελίδα.
Την άλλη μέρα, η κυρία .................. στεναχωρέθηκε πολύ, όταν ανακάλυψε τι έγινε:
"Ααααχ τα παλιοποντίκια, μου έφαγαν το βιβλίο. Και δεν πρόλαβα να το τελειώσω. Τι να κάνω; Πώς να τα ξεφορτωθώ"; αναρωτήθηκε.
Περπατούσε μέσα στο σπίτι, και σκεφτόταν με ποιο τρόπο θα μπορούσε να ξεφορτωθεί τα ποντίκια, που της έκαναν τόσες ζημιές.(Σε αυτό το σημείο μιμήστε το περπάτημα της γιαγιά με τα κρουστά σας όργανα)
Στο τέλος το βρήκε
"Ξέρω τι θα κάνω!!!" Ξεφώνισε χαρούμενη.
"Θα πάω να παρακαλέσω το γάτο το γάταρο, τον ............... να έρθει και να τα διώξει από δω μέσα τα παλιοποντίκια, που μου τρώνε τα πάντα"
Μια και δυο λοιπόν, ξεκίνησε για το γάτο το γάταρο τον ................... (Μιμήστε το βήμα της γιαγιάς)
Τον βρήκε να κοιμάται κάτω από ένα μεγάλο δέντρο.
"Συγγνώμη γάτε μου, γάταρε ................... έχω μεγάλο πρόβλημα με ποντίκια στο σπίτι μου. Μπορείς σε παρακαλώ να τα διώξεις; Κι εγώ σαν ανταμοιβή, θα σε κρατήσω σπίτι μου, και θα έχεις κάθε μέρα μπόλικο φαΐ να τρως".
"Ευχαρίστως" απάντησε ο γάτος γάταρος ο ................... . Φύγαμε κυρία ..................... . είπε, και ξεκίνησαν.
Μπροστά πήγαινε ο γάτος ο γάταρος ο ................. με το περήφανό του βήμα, (εσείς θα δείτε ποιο βήμα ταιριάζει στο γάτο) και πίσω η γιαγιά με το αργό της βήμα.
Όταν έφτασαν, ο γάτος γάταρος ο ............ ζήτησε από την καλή κυρία ............... να αφήσει λίγο τυρί πάνω στο τραπέζι, και να φύγει από την κουζίνα.
Έτσι κι έγινε. Μόλις έμεινε μόνος του στην κουζίνα ο γάτος γάταρος ο ........................ με το τυρί επάνω στο τραπέζι, έκανε τον κοιμισμένο.
Τα ποντίκια μύρισαν αμέσως το τυρί και έπεσε σύρμα:
"Μυρίζομαι τυρί, πάμε να φάμε" είπε ο αρχηγός, αλλά αμέσως είδε το γάτο.
"Προσοχή μόνο, γιατί έχει ένα γάτο που κοιμάται. Να κάνετε όσο πιο ήσυχα μπορείτε"
Ο γάτος εντωμεταξύ τα άκουγε όλα, αλλά έκανε τον ψόφιο κοριό.
Τα ποντίκια, βγήκαν έξω όσο πιο ήσυχα μπορούσαν, και έτρεξαν αθόρυβα προς το τραπέζι (εδώ μιμήστε τα ποντίκια που τρέχουν όσο πιο ήσυχα μπορούν)
Ο γάτος γάταρος ο ....................... τα άφησε να άνέβουν όλα επάνω στο τραπέζι, και τότε ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ, ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΑ ΚΥΝΗΓΑ!!! (μιμήστε το γρήγορο τρέξιμο του γάτου. Εμείς χρησιμοποιούμε γρήγορα βήματα παρέλασης (τέταρτα)).
Τα ποντίκια πήραν τέτοια τρομάρα, που εξαφανίστηκαν από το σπίτι της κυρίας .............. στο πι και φι. Τόσο πολύ τρόμαξαν, που δεν ξαναγύρισαν πίσω.
Όσο για το γάτο γάταρο τον ..................... έμεινε μαζί με την κυρία ............... παρέα της, και φύλακας του σπιτιού της από τα ποντίκια.
Έτσι η κυρία .................. βρήκε και μια συντροφιά, και ησύχασε και από τα ποντίκια.

Ελπίζω να σας αρέσει και να περάσετε όμορφα παίζοντάς το. Εμείς διασκεδάζουμε πολύ με τους μικρούς μου μουσικούς. Για όποιαδήποτε διευκρίνιση, εδώ είμαι.
Χάρηκα πάααρα πολύ που θα σας έχω κοντά μου.
Και ένα τραγουδάκι που ανακάλυψα πριν από λίγο στο διαδίκτυο και ταιριάζει με την ιστορία μας.
 ΚΑΛΩΣΗΛΘΑΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!
ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣ ΜΟΥ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ ΚΑΙ  ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!

22 σχόλια:

  1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΡΟΔΟΥΛΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!

    ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΑ 19 ΗΛΙΟΛΟΥΛΟΥΔΑ ΤΟΥ Γ3 ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΣΟΥ !!!ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΑΣ ΤΟ κο ΔΗΜΗΤΡΗ , ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ!!!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!

    ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
    Η ΗΛΙΟΛΟΥΛΟΥΔΟΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ Γ3
    ΝΑΤΑΣΑ ΤΟΜΠΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου ηλιολουλουδοδασκάλα (μα πολύ μου άρεσε ο τίτλος) με τα ηλιολούλουδάκια σου, πόση χαρά μου έδωσε η επίσκεψή σας, δεν μπορείτε να το φανταστείτε!!!! Είναι τιμή μου, γιατί το ιστολόγιό μου αρχικά το έφτιαξα για να επικοινωνήσω με τα παιδιά που τόσο αγαπώ!!
      Απ' τη χαρά μου μοιράστηκα αμέσως μαζί σας, μια από τις ιστορίες μου. Θα ήθελα να σας αφιερώσω και άλλες πολλές, απ' αυτές που "παίζουμε" στην τάξη, αλλά δεσμεύομαι από τον εκδότη μου για ευνόητους λόγους.
      Τώρα όμως που ανοίξαμε λογαριασμό στο Υou tube, με χαρά μου θα μοιραστώ σύντομα τα παιδικά μου τραγούδια μαζί σας.
      Σας εύχομαι ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ από αύριο, στο ξεκίνημά σας.
      Σας στέλνω πολλά φιλάκια με αγάπη!!!
      Υ.Γ.
      Ό'τι διευκρίνιση χρειαστεί ο συνάδελφός μου και μουσικός σας, είμαι στη διάθεσή του. Ίσως και για άλλες ιδέες, αλλά μέσω μέιλ.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιστορία...
    μπράβο στην (μουσικο) παιδαγωγο Ροδούλα!!!

    Επίσης, καλό Σ/κυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου φίλε και συνάδελφε Λάμπρο, με τιμά το σχόλιό σου. Οι ιστορίες αυτές, είναι εμπνευσμένες μέσα στην τάξη, γι' αυτό και είναι κομμένες και ραμένες στα μέτρα των παιδιών. Όλα τα λεφτά, είναι η χαρά και ο ενθουσιασμός στα προσωπάκια τους, την ώρα που "Παίζουμε", και αυτά μαθαίνουν νομίζοντας ότι απλά παίζουν.
      Καλή αρχή από αύριο Λάμπρο μου, εξαίρετε μουσικέ και συνάδελφέ μου!

      Διαγραφή
  3. Kαλησπερα Ροδουλα μου.Αμ,πως να μην εισαι παιδι!!!!!!Αν δεν αισθανοσουν σαν παιδι,δεν θα μπορουσες να κανεις τη δουλεια σου καλα!!!!!Υπεροχη ιστορια!!!!Καθε φορα που μπαινω στο blog σου Ροδουλα μου,συγκινουμαι γιατι εχει να κανει με παιδια,που εγω τα λατρευω-ηθελα να γινω δασκαλα-αλλα με κερδισε η Νομικη-δυστυχως-.
    Νασαι καλα,εχεις την αγαπη μου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαρία μου, όπως τα λες. Η αγάπη μου και ο σεβασμός μου απέναντι στα παιδιά, είναι αυτά που με κάνουν να σκαρφίζομαι κάθε φορά και μια ιστορία, ένα παραμύθι, ή ένα παιχνίδι, για να τους μεταδώσω την καινούρια γνώση, χωρίς να τα κουράσω. Απεναντίας να τα διασκεδάσω και να τα κάνω να αγαπήσουν τη μουσική. Η συγκεκριμένη ιστορία, είναι μια από αυτές που έγραψα, για να διδάξω στα παιδιά τις ρυθμικές αξίες.Κανονικά ό,τι έχω γράψει και ότι έχω εκδόσει σε ότι αφορά στη μουσική, το χρωστάω στα παιδιά. Αυτά μου έδειξαν τι είναι καλό και τι όχι, γιατί κατά ένα περίεργο τρόπο, ότι αρέσει σε μια τάξη, αρέσει σε όλες τις τάξεις της αντίστοιχης ηλικίας. Ότι πάλι δεν αρέσει σε μια, δεν αρέσει σε καμία!!! Δεν είναι θαυμαστό αυτό; Εμένα με εντυπωσιάζει κάθε φορά.
      Ώστε νομικός ε; Σκληρό και ψυχοφθόρο επάγγελμα για ανθρώπους με τη δική σου καλλιέργεια ψυχής και ευαισθησία. Όμως, μπορεί να γίνει και τροφή πνευματική, αν κανείς το εξασκήσει δίκαια, κάτι που είμαι σίγουρη ότι εσύ κάνεις.
      Με την αγάπη μου Μαρία μου, χαίρομαι πάαααρα πολύ που σε γνώρισα!!!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραιο το θεατρικομουσικό σου παραμύθι...Ροδούλα μου...και όταν ακουσα και το τραγουδι που έβαλες ήρθε και έδεσε που λένε!!!!!και μόνο που διαβάζεις τέτοιες ιστοριούλες .. και να της φανταστείς δεμένες με μουσική..τότε καταλαβένεις πόση αγάπη πρέπει να έχεις για τα παιδιά για να βγάλεις αυτό το αποτέλεσμα!!! φιλώ σε..!!!!!καλη κυριακή τώρα πιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου. Μαζί με άλλες που έχω σκαρφιστεί, μαθαίνω στα παιδιά τις ρυθμικές αξίες. Πραγματικά, ευχαριστώ το Θεό, που ευλόγησε να δουλεύω κάτι που μου αρέσει τόσο πολύ.
      Να έχετε μια όμορφη μέρα Ρούλα μου, και μια πολύ όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Αν ξεκιναει ετσι η Κυριακή σου, παραμυθένια κι αισιόδοξα πως να μην πάει καλά η μέρα!!Καλή επιτυχία στους μαθητές κι εσυ Ροδούλα να είσαι καλά, τετοιοι εκπαιδευτικοί σπανίζουν!Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα χαίρομαι Πετρούλα μου που κατάφερα να σε κάνω να νιώσεις τόσο όμορφα.
      Εύχομαι κι εγώ να αρέσεις στους μαθητές και τις μαθήτριες του Γ'3 που με τίμησαν με την παρουσία τους εδώ!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα, και μια ακόμα πιο όμορφη εβδομάδα!!!
      Σε φιλώ με αγάπη!!

      Διαγραφή
  6. καλη αρχη παλι απο αυριο :)

    καλημερα Ροδουλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαροστώ πολύ Ηλία μου, κι εσύ, καλή αρχή!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα, και μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Ροδούλα μου τα κεφάλια μέσα από αύριο,γι αυτό απόλαυσε την Κυριακή σου!
    Έλα να πάρεις και ένα βραβείο από το μλογκάκι μου γιατί πραγματικά το αξίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα ναι Ρένα μου, αν και εγώ ξεκίνησα από την Τετάρτη του Πάσχα.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες! Με συγκίνησες αλήθεια. Ρένα μου σε έχω μέσα στην καρδιά μου και ας μη σε γνωρίζω από κοντά, είσαι από τους πρώτους ανθρώπους που συνάντησα μέσα εδώ, και είσαι δίπλα μου από την πρώτη στιγμή. Σε ευχαριστώ πολύ γι' αυτό!!
      Σου εύχομαι μια όμορφη Κυριακή και μια ακόμα πιο όμορφη εβδομάδα!!!
      Σε φιλώ με αγάπη!!!

      Διαγραφή
  8. Ροδούλα μου, όλες σου οι αναρτήσεις βγάζουν τον γλυκό και τρυφερό άνθρωπο που είσαι, τόσο κοντά στα παιδιά, γιατί κατά βάθος είσαι κι εσύ ένα γλυκό παιδί!
    Καλή Κυριακή σου εύχομαι!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα μου αγαπημένη, μα πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!!!
      Αν ήξερες πόσο δίκαιο έχεις σε αυτό που λες, ότι κι εγώ ένα παιδί είμαι και κατά βάθος μα προπαντώς στη συμπεριφορά μου χαχαχα.
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα Έλενά μου!!! Εγώ την είχα την όμορφη Κυριακή, έλιωσα παπούτσια στο περπάτημα και μάζεψα και μαργαρίτες.
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΡΟΔΟΥΛΑ ΜΑΣ!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ !!!!!!ΕΥΤΥΧΩΣ Η ΓΙΑΓΙΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΙ, ΤΟΝ ΤΟΥΙΤΥ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΣ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΚΙ ΕΓΩ ΑΝ ΕΙΧΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΑ ΚΑΜΜΙΑ ΝΟΤΑ....ΑΛΛΑ ΠΟΥ.....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου καλησπέρα!!!
      Η αλήθεια είναι, ότι τα απολαμβάνω τα μαθήματα μουσικής με τους μικρούς μου μουσικούς.
      Μια καλή μου φίλη και συνάδελφος μου είπε προχθές: "Πόσο θα ήθελα όταν ήμουνα παιδί, να μου έκαναν το μάθημα μουσικής που κάνω εγώ στα παιδιά". Και οι δυο έχετε δίκαιο.
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα Έφη μου!!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα και Αληθώς Ανέστη Ροδούλα... Τι ωραίο όνομα! Καλώς σε βρίσκω και στο δικό σου χώρο. Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την επίσκεψη. Εύχομαι να σε βλέπω συχνά.. και το σπιτάκι μου να σου προσφέρει όμορφες στιγμές ... Σε επισκέφθηκα όπως είναι ήδη φανερό κι εγώ :) κι έγινα κι αναγνώστρια.. Δεν πειράζει δεν υπάρχει πρόβλημα άλλωστε όπως λέω και στην ανάρτηση όσοι μπορούν και θέλουν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό. Καλή επιτυχία στα μαθήματα και καλή επιστροφή στο σχολείο.. Νόμιζα ότι είσαι σπουδάστρια στην Αθήνα, αφού λες είμαστε συμπατριώτισσες και βρίσκεσαι Αθήνα , αλλά τώρα που μπήκα στο σπιτάκι είδα ότι είσαι καθηγήτρια...

    Φιλάκια από την πατρίδα..Χαίρομαι κι εγώ που είμαστε συμπατριώτισσες και γνωρίστηκαμε μέσω των μπλοκς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μού καλωσόρισες στο "σπιτάκι" μου!!!
      Ωωω σε παραπλάνησα άθελά μου ε; χαχα, Υπήρξα και φοιτήτρια εδώ, όμως πια είμαι εργαζόμενη και με οικογένεια.
      Εγώ δε φτιάχνω αυτά τα πανέμορφα πράγματα που φτιάχνετε όλες εδώ, οπότε το μόνο που θα μπορούσα να κάνω, είναι να γράψω καμιά ιστορία, ή να φτιάξω κανένα τραγουδάκι. Άργησα όμως, δεν προλαβαίνω με τίποτα. Δεν πειράζει στον επόμενο διαγωνισμό σου.
      Χάρηκα πολύ που θα τα λέμε!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

      Διαγραφή
    2. Καλως σε βρήκα Ροδούλα μου... ναι δεν ξέρω πως σκεφτηκα οτι φοιτητρια θα εισαι...ισως επειδη μου ειπες εισαι κυπρια αλλα με χαιρετιζεις απο αθηνα... ερχεσαι συχνα κυπρο; ουτε γω φτιαχνω το μπλοκακι μου δεν ειναι με δημιουργιες μου , απλα ετσι σκεφτηκα να κανω τετοιου ειδους διαγωνισμο.. δεν θελω να σε πιεζω οπως λεω και στην αναρτηση του διαγωνισμου, αλλα δεν αργησες 30 απριλιου ληγει ο διαγωνισμος, αλλα μην ανησυχεις δεν πειραζει καλη μου.. και μονο η σκεψη σου και η διαθεση σου να συμμετειχες ειναι σαν να λαβες μερος... και γω χαρηκα πολυ που θα λεμε... καλη εβδομαδα.... μιλας κυπριακα οξα εξιασες τα ; :)))

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχα μιλώ καλόοοοο. Ερχόμαστε κάθε καλοκαίρι για ένα μήνα περίπου.
      Μπα δεν το βλέπω γιατί από αύριο αρχίζουν τα δύσκολα πάλι. Δεν πειράζει στον επόμενο.
      Καλή εβδομάδα και πάλι!!!
      Φιλιά πολλάααα πάρα πολλά

      Διαγραφή