Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Έρχονται Χριστούγεννα!!!!

Καλησπέρα αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες!!!!
Τι κάνετε;
Για μένα έχει αρχίσει η πιο όμορφη περίοδος στο σχολείο!!! Ξεκινήσαμε κανονικά το Χριστουγεννιάτικο μας πρόγραμμα.
Πόσο το χαίρομαι!!!! Το γιατί είναι απλό. Γιατί βλέπω τη χαρά και τον ενθουσιασμό στα αγγελικά προσωπάκια των παιδιών μας!!!
Από εχθές αρχίσαμε να χτυπάμε και τα κουδουνάκια, σε ανύποπτο χρόνο,  χωρίς να μας βλέπουν τα παιδιά. Αυτό, για τα παιδιά, σημαίνει ότι περνάει ο Άη Βασίλης!!!! Ένα σας λέω. Πρέπει να είστε από μια μεριά, και να βλέπετε τον ενθουσιασμό στα παιδικά τους προσωπάκια, τα γεμάτα παιδική αφέλεια και αθωότητα!!!!  Σήμερα και εχθές που τα χτύπησα, όταν με είδανε μου φωνάξανε με ενθουσιασμό: "Κυρία Ροδούλα, πέρασε ο Άη Βασίλης!!! Ακούσαμε τα κουδουνάκια του!!!!"

Σήμερα, δραματοποιήσαμε το τραγούδι "Ρούντολφ το ελαφάκι" στην αγγλική του έκδοση. Εγώ ήμουν ο Rudolph, ένα παιδάκι ο Άη Βασίλης, και τα υπόλοιπα, τα άλλα ταρανδάκια.  Έβαλα λίγη κόκκινη σκόνη , απ' αυτές που γυαλίζουν, στη μύτη μου, και ήμουν έτοιμη. Πήραμε και κουδουνάκια, και στο τέλος μπήκαμε όλοι στο έλκηθρο του Άη Βασίλη. Τι ωραία που ήταν!!!
Όλον αυτό τον καιρό θα δραματοποιούμε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, άλλα στα ελληνικά και άλλα στα Αγγλικά. Έχω φτιάξει από πέρσι και ένα έλκυθρο από μεγάλο χαρτόκουτο, για να μπαίνουμε μέσα, (ξετρελαίνονται μ' αυτό), έχουμε και διάφορες στολές, στο σχολείο, (ξωτικά, Άη Βασίληδες, Ταρανδάκια, δεντράκια κλπ) και θα ζούμε σε ένα παραμύθι.
Εύχομαι να καταφέρνουμε έστω και λίγο, να χαρίζουμε στα παιδάκια μας, όμορφες αναμνήσεις, που όταν θα μεγαλώσουν, θα τις ανακαλούν, και θα αναγαλλιάζει η ψυχούλα τους.
Από αύριο, ξεκινώ και τον Καρυοθραύστη, που στο τέλος δραματοποιούμε. Ανυπομονώ!!!! Χαίρομαι σαν μικρό παιδί!!!

Και.... επειδή δεν μπορώ να τελειώσω χωρίς μουσική, (ξέρετε την "τρέλα" μου πια), επέλεξα ένα απόσπασμα από τον "Καρυοθραύστη" του κύριου Τσαϊκόφσκι, όπως τον λέμε εμείς στο σχολείο, για να κλείσω την ανάρτησή μου. Με το υπέροχο βαλς των λουλουδιών, λοιπόν, σας καληνυχτίζω, και σας εύχομαι καλό ξημέρωμα!!!!


                          Με την αγάπη μου!!!

42 σχόλια:

  1. Ροδούλα μου είχα δουλέψει κι εγώ με μικρά παιδάκια στο παρελθόν και ξέρω πολύ καλά αυτό το συναίσθημα και τι ακριβώς εννοείς,όμως μόνο κάποιος που το έχει ζήσει μπορεί να το νιώσει.
    Δεν θα ξεχάσω ποτέ μία μικρούλα που μου είχε πει:Εγώ όταν θα μεγαλώσω θέλω να γίνω σαν εσάς!
    Φιλάκια,καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφο αυτό που άκουσες Ρένα μου!!!
      Ε λοιπόν, όποιος δουλεύει με παιδάκια, είναι ευτυχισμένος άνθρωπος, πάει και τελείωσε.
      Πολλά φιλιά Ρένα μου!!!
      Καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  2. Απολαμβάνοντας την μουσική , σου γράφω...Έχω βίντεο που το χορεύει η Ζέτα μικρή.......
    Ροδούλα μου περάσατε καλά ε; Αυτά είναι!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου πόσο χαίρομαι που σας αρέσουν οι μουσικές μου επιλογές!!!! Μα και που σε βλέπω!!! Μου δίνεις μεγάλη χαρά όποτε έρχεσαι.
      Τέλεια περνάμε Έφη μου. Σήμερα δραματοποιήσαμε και σκηνές από τον καρυοθραύστη!!!
      Πολλά πολλά φιλιά Έφη μου!!!
      Καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  3. Για σου ελαφακι μου ...παντα να δίνεις.. την χαρά και την ομορφιά στις μικρές παιδικές ψυχούλες Ροδουλα μου το έχουν τόσο αναγκη..!!!!οταν μεγαλώσουνε...αυτά τα όμορφα θα θυμούνται απο την ζωή τους στο σχολείο.....μας γαλήνεψες παλι με την μουσική σου επιλογή....να εισαι καλά ..παντα... φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Ρούλα μου, η πλάκα είναι, που όταν βγήκα από την τάξη, δεν έβγαλα την κοκκινόσκονη από τη μύτη μου, (έτσι είμαι εγώ τρελάρα) και όταν με βλέπανε οι αγαπημένες μου συναδέλφισσες, μου λέγανε: "Κάτι έχεις στη μύτη σου" χαχαχα. Κι εγώ απαντούσα: "Δεν είναι τίποτα, έγινα Ρούντολφ". Πώς μ' αρέσει αυτή η περίοδος όμως!!!
      Αυτό θέλω κι εγώ Ρούλα μου, να τους χαρίσω όμορφες αναμνήσεις!! Έτσι έκανα και κάνω και με τα δικά μου παιδιά.
      Χαίρομαι που σας αρέσουν οι μουσικές μου επιλογές.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ποσο μου αρεσε αυτο με τα κουδουνακι. Τελικα η μαγεια των Χριστουγεννων ειναι οτι ξαναγινομαστε παιδια.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχααα πόσο το χαίρομαι κι εγώ και όλοι μας στο σχολείο -εννοώ οι παιδαγωγοί.
      Όλα τα λεφτά, είναι η χαρά στα προσωπάκια τους Μαρία μου!!!
      Εγώ φυσικά είμαι πάντα παιδί χαχαχαα.
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. Τα Χριστούγεννα των παιδιών πρέπει να προσπαθούμε να'ναι πάντα όμορφα.Λυπάμαι όταν ακούω γύρω όλους να λένε πως θα'ναι τα χειρότερα των τελευταίων χρόνων. Όχι βρε παιδιά...δεν χρειάζονται χρήματα για να χαμογελάσουμε...για να χαρεί ένα παιδί. Εσείς κάνετε τόσο όμορφα πράγματα στην τάξη...ας κάνουμε κι όλοι στο σπίτι κάτι αντίστοιχο και θα είναι όλα μαγικά!!!Ας λείπουν τα τεράστια χαζόκουτα με τα ακριβά παιχνίδια...κανένα παιδί δεν τα έχει ανάγκη. Ας κάτσουμε δίπλα τους κι ας παίξουμε με τα πιο απλά αντικείμενα...αυτό θέλουν. Φιλιά πολλά κούκλα μου. Συνέχισε να κάνεις τα παιδιά να χαμογελούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, πόσο χαίρομαι όταν σε βλέπω!!!
      Όσοι λένε ότι θα είναι τα χειρότερα Χριστούγεννα Μαρία μου, μάλλον δεν έχουν καταλάβει το νόημα των Χριστουγέννων, και μένουν στα κοσμικά Χριστούγεννα. Ακόμη και ο πιο φτωχός άνθρωπος, άμα καταλαβαίνει ουσιαστικά το λόγο που γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα, είναι ευτυχισμένος...
      Πάντως τα παιδάκια το μόνο που χρειάζονται, είναι αγάπη. Όταν τα προσεγγίζεις με αγάπη, ακόμη και όταν τα μαλλώνεις, τότε είναι ευτυχισμένα. Αυτή την περίοδο ειδικά, ούτε παιχνίδια ακριβά θέλουν, ούτε ωραία ρούχα. Δραστηριότητες γεμάτες αγάπη και χαρά χρειάζονται.
      Ό,τι γίνεται στην τάξη, μπορεί κάλλιστα να γίνει και στο σπίτι με τη μαμά και τον μπαμπά!!! Και τότε γίνεται το θαύμα. Γεμίζουμε όλοι ευτυχία, ανεξάρτητα από τα αν έχουμε ή όχι λεφτά.
      Πολλά φιλιά Μαρία μου!!!
      Με την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Λάμπρο μου, αγαπημένε μου συνάδελφε! Είμαι σίγουρη ότι κι εσείς αρχίσατε τα Χριστουγεννιάτικά σας στο σχολείο.
      Να είμαστε καλά, να ξαναζήσουμε και του χρόνου αυτές τις στιγμές ευτυχίας!

      Διαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τη Μαρία πιο πάνω! Δε χρειάζονται πολλά για να δώσουμε χαρά σε ένα παιδί. Λίγη φαντασία, λίγη μουσική και αγάπη και αυτό ήταν :)
    Να περνάτε όμορφα, να μαθαίνετε και να γελάτε !!
    Καλή σου μέρα Ροδούλα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Λύριέλ μου, κι εγώ συμφωνώ απόλυτα με τη Μαρία, άρα και μαζί σου. Τόσο απλή είναι η ευτυχία!!! Πραγματικά, αλίμονο σε αυτούς που χάθηκαν μέσα στον λαβύρινθο της ψυχρής ύλης.
      Ευχαριστώ πολύ για την ευχή Λύριέλ μου, αγαπημένη μου Λύριελ!!!
      Πολλά φιλιά κοριτσάρα μου!!!
      Να είσαι ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!

      Διαγραφή
  8. Καλή σου μέρα Ροδούλα μου ή μάλλον ελαφάκι μου!!!!! Συνέχισε με την μουσική και την αγάπη σου να αγκαλιάζεις τις παιδικές ψυχούλες!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Λύριελ, που θα σε γνωρίσω και από κοντά τελικά!!!!!!!!!!!! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι γι' αυτό!!! Άραγε πώς θα σε γνωρίσω χαχαχαααα. Μάλλον θα ρωτήσω την αγαπημένη μου γιαγιά. Αργότερα στο παζάρι θα σε ξέρω και θα σε βρω μόνη μου.
      χαχαχα αυτό τον καιρό θα γίνω πολλές φορές ελαφάκι, αλλά και άλλα. Σήμερα ήμουν η νεράιδα των ζαχαρωτών στη δραματοποίηση του Καρυοθραύστη που κάναμε. Τι κρίμα να μην μπορώ να σας κάνω να νιώσετε πόσο πολύ τέλεια είναι!!!
      Πολλά φιλιά Βίκυ μου, και μια μεγάλη αγκαλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Χριστούγεννα χαρά για τα παιδιά, αισιοδοξία για τους μεγάλους, ελπίδα για όλο τον κόσμο!!!Οι μουσικές σου χαρμόσυνες και ελπιδοφόρες!!! Καλή συνέχεια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, χαίρομαι τόσο πολύ που σε βλέπω!!!
      Τι όμορφο το σχόλιό σου!!!
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου Κική!!!
      Πολλά φιλιά σου στέλνω!!!
      Με την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  10. Ροδούλα μου η χαρα σου φτανει ως εμάς! Πόσο όμορφο είναι αυτο που κάνετε, ζείτε σ'ένα παραμυθι αυτες τις μέρες!
    Μπραβο πραγματικά!
    Αγαπη και όνειρα χρειαζονται τα παιδακια μας για να είναι χαρούμενα, και λίγη μουσική, σαν του "κυρίου Τσαικόφσκι", που μιλάει κατευθείαν στην καρδιά μας!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου έτσι είναι!!! Η χαρά μας είναι τεράστια, όταν βλέπουμε τα παιδάκια μας ευτυχισμένα, ενθουσιασμένα, με τα ματάκια τους ορθάνοιχτα, και το προσωπάκι του ολόφωτο. Είναι τόσο συγκινητικό!!!
      Σήμερα τους γνώρισα τον κύριο Τσαϊκόφσκι, μέσα από την καρυοθραύστη, και αφού απολαύσαμε αποσπάσματα από το παραμύθι, και τα δραματοποιήσαμε, του είπαμε ευχαριστώ. Είχα πάρει φωτογραφίες του από διάφορες ηλικίες.
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Τα Χριστούγεννα είναι η ομορφότερη γιορτή!!! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Βάσω μου!!!
      Να είμαστε καλά, να ξαναζήσουμε αυτή την περίοδο και του χρόνου!!!
      Φιλιά πολλά!!!
      Εσένα πόσο είναι το αγγελάκι σου;






      Διαγραφή
  12. Ροδούλα μου στο χω ξαναπεί, είναι πολύ τυχερά τα παιδάκια που έχουν μια Ροδούλα να τους ομορφαίνει την ζωή!!!
    Κι εσύ ξέρεις τόσο καλά να τους την ομορφαίνεις!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενά μου αγαπημένη, που θα σε γνωρίσω και από κοντά στην παρουσίαση της αγαπημένης μας Αντιγόνης!!!! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι γι' αυτό!!! Ανυπομονώ για τη Δευτέρα, που θα γνωρίσω τρεις ανθρώπους που γνώρισα μέσα εδώ, και τους έχω βάλει στην καρδιά μου. Εσένα, τη Βίκυ και την Αντιγόνη.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το τόσο τιμητικό σχόλιό σου.
      Μπορεί να τους ομορφαίνω κι εγώ τη ζωή. Το σίγουρο είναι πάντως, ότι αυτά τη δική μου, την κάνουν ρόδινη!!!
      Πολλά φιλιά Έλενά μου!!!

      Διαγραφή
  13. Είσαι απίθανη γλυκιά μου μούσα!!!Τυχερά τα παιδάκια που σ'έχουν κοντά τους!!Τα κάνεις όλα να φαίνονται μαγικά, και με τόση αγάπη!!Μπράβο σου γλυκούλα μου!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!!!
      Είμαι σίγουρη ότι και στη δική σου τάξη, το ίδιο όμορφα και φωτεινά θα περνάτε!!! Μα πολύ σίγουρη όμως, γιατί σε ξέρω!!!
      Πολλά φιλιά Φανούλα μου!!!

      Διαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα Ροδούλα!!! Τα παιδάκια βλέπω ότι καλοπερνάνε μαζί σου!!! Τι ωραία που δραματοποιήσατε το "Ρούντολφ"!!!
    Συγχαρητήρια και για την "Αννούλα στην κατασκήνωση"... θα το πάρουμε με την πρώτη ευκαιρία!!! :)
    Φωτεινή
    http://littletreasureshandmade.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Φωτεινή!!!!
      Νομίζω ότι κι εγώ καλοπερνώ μαζί τους. Θα δραματοποιήσουμε και άλλα τραγουδάκια αυτή την περίοδο. Είναι από τις ομορφότερες της χρονιάς!!
      Θα χαρώ πολύ, όταν διαβάσετε την "Αννούλα" μου, να μου πείτε και τις εντυπώσεις σας!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Ροδούλα μου, πόσο σε χαίρομαι που αγαπάς τόσο πολύ τη δουλειά σου και σε γεμίζει τόσο!!!! Σίγουρα τα παιδάκια σου θα είναι πολύ ευτυχισμένα μαζί σου.... και πολύ τυχερά που σ' έχουν! Το βαλς των λουλουδιών το απόλαυσα για ακόμα μια φορά.......
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου, πραγματικά η δουλειά μου, με κάνει να νιώθω ευτυχισμένη!!! Την ώρα που είμαι ανάμεσα στα παιδάκια, νιώθω τόσο όμορφα!!!
      Χαίρομαι που μου λέτε ότι σας αρέσουν οι μουσικές μου επιλογές. Αυτό σημαίνει ότι ταιριάζουμε πολύ και στο μουσικό μας γούστο.
      Πολλά φιλιά Φιλία μου!!!

      Διαγραφή
  16. Γειά σου Ροδούλα, γλυκιά δασκάλα!!! Πόσο χαίρομαι όταν γνωρίζω άξιες, φιλότιμες και γεμάτες όρεξη δασκάλες που δίνουν τις βάσεις στα παιδάκια μας να γίνουν σωστοί και καλοί άνθρωποι.
    Αυτό με τα κουδουνάκια είναι τόσο γλυκό! Τα φαντάζομαι τα πιτσιρίκια να κοιτάνε σαν χαμένα και να ψάχνουν να βρουν το έλκηθρο που πέρασε.
    Επίσης λατρεύω να κλείνω ή να ανοίγω τις αναρτήσεις μου με μουσική. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!
    Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψή σου. (Δεν είμαι τώρα έγγυος. Χα χα χα. Το περιστατικό που ανέφερα ήταν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της κόρης μου, το 2006. Τα παιδάκια μου είναι τώρα 6,5 η Αναστασία και 5 ο Παναγιώτης. Εσύ τι τάξη έχεις?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου καλωσόρισες στο "σπιτάκι" μου!!!
      Πραγματικά τη δουλειά μου την αγαπώ πάρα πολύ. Πάντα ήθελα να δουλεύω με παιδάκια, όμως ήθελα και να σπουδάσω μουσική. Τώρα πια, είμαι πολύ ευτυχισμένη που δουλεύω με παιδιά και τους μαθαίνω μουσική. Νιώθω πολύ όμορφα, επειδή ξέρω, ότι βάζω κι εγώ το λιθαράκι μου στο σμίλευμα της ψυχούλας τους και τη διάπλαση του χαρακτήρα τους.
      χαχαχαααα κι εγώ που νόμισα ότι είσαι ετοιμόγεννη. Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου Δήμητρά μου.
      Εγώ αυτή την περίοδο της ζωής μου, δουλεύω με παιδάκια από 2 έως και 5 χρονών. Έχω δουλέψει για αρκετά χρόνια και σε δημοτικά σχολεία. Αυτά τα μικρά όμως, είναι γλύκες!!! Πάντως, αρκετές δραστηριότητες, μπορούν να γίνουν και από τη μαμά στο σπίτι.
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Ροδούλα μου ποσο ευλογημένη είσαι που κάνεις αυτό το επάγγελμα!!Νομιζω στις μερες που διανυουμε δεν υπαρχει πιο ισχυρο αντικαταθλιπτικό απο τα παιδιά, τις φωνες τους και τα χαμόγελα τους!!Τα Χριστουγεννα ειναι η αγαπημενη γιορτη όλων, κυρίως ομως των παιδιών..θα κανουμε οτι περναει απο το χερι μας για να παραμεινει ετσι!!Ο Ρουντολφ ειναι ο αγαπημενος του γιου μου..Τα φιλια μου κι ευχες για ενα όμορφο και ξεκουραστο Σαβ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Πετρούλα μου!
      Πόσο δίκαιο έχεις. Ξέρεις πόσες φορές ευχαριστώ το Θεό, που με αξίωσε να δουλεύω αυτό που αγαπώ!
      Ακόμη και στο αντικαταθλιπτικό δίκαιο έχεις! Μόνο να βλέπεις τη φατσούλα τους την αθώα, και τη φωνούλα τους την αγγελική, γεμίζεις χαρά εσωτερική.
      Μου φαίνεται πολλών παιδιών είναι αγαπημένος ο Ρούντολφ.
      Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο Πετρούλα μου.

      Διαγραφή
  18. ΕΓΏ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΈΒΑΛΑ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΟΥ STARS AND ICICLES ΓΙΑΤΙ ΔΑΣΚΑΛΟς ΣΗΜΑΙΝΕΙ .... ΡΟΔΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μριλίζ μου!!
      Πω πωωωωω τι μεγάλη τιμή, να μου λες τέτοια λόγια!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Εύχομαι να είμαι μια καλή μουσικο-παιδαγωγός.
      Μα τι είναι το Stars and icicles; χαχαχα είδες ασχετοσύνη που την έχω;
      Καλό Σαββατοκύριακο Μαριλιζ μου!!!

      Διαγραφή
  19. γαληνευει η ψυχη..μιλα η καρδια..το στομα σωπαινει..το σωμα χορευει μελωδικα πανω στο ομορφο οργανο..την αρπα..τα χερια χαιδευουν υπεροχα και πατουν πανω στις ομορφες νοτες..σπαρταρα η ψυχη μου απο Μουσικη..αυτο νοιθω για σενα..να σαι καλα..ευλογημενο σ.β..ο Θεος μαζι σου..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, τι όμορφο το σχόλιό σου ψυχή μου!!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Καλό βράδυ να έχεις, και μια όμορφη Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  20. Μπράβο βρε Ροδούλα για την καλή σου ενέργεια και την όρεξη σου!
    Χριστούγεννα χωρίς διαφορετικά και όμορφα πράγματα γίνεται; Δεν γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βέρα μου καλησπέρα!!!
    Αυτή την περίοδο την απολαμβάνουμε όλοι στο σχολείο. Αφού όταν περνάνε και καλά ο Αγ. Βασίλης με τα ταρανδάκια του, εγώ δείχνω μεγαλύτερο ενθουσιασμό από τα παιδιά χαχαχαχαχα
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή