Γεια σας αγαπημένοι μου διαδικτυακοί φίλοι!!!
Τι κάνετε; Ο καιρός πάντως, βοηθά στην καλή ψυχολογία, έτσι ηλιόλουστος όπως είναι.
Σήμερα, θέλω να σας δείξω ζωγραφιές από τα αγγελάκια μου στο σχολείο. Ζωγραφιές, που έχουν να κάνουν με τη μουσική. Ζωγραφίζουν με λίγα λόγια, είτε κάτι που ακούν τη συγκεκριμένη στιγμή, είτε σαν ολοκλήρωση μιας δραστηριότητας, ένα παραμύθι που είπαμε-δραματοποιήσαμε, με τον δικό μας, μουσικό τρόπο.
Οι πιο κάτω ζωγραφιές, είναι από την ακρόαση μουσικών κομματιών, του Μότσαρτ πιο πολύ, κατά την οποία τα παιδιά, ζωγράφιζαν τα πιάνο και τα φόρτε σημεία. Είχα απλώσει στο πάτωμα χαρτί του μέτρου, μακρόστενο, τα παιδιά κάθησαν (το κάθησαν το γράφω πάντα με -η- πλέον, μετά από την εξήγηση ενός πολύ καλού φίλου φιλολόγου, γιατί, όπως μου εξήγησε, δεν είναι από το καθίζω, αλλά από το κάθομαι. Άλλο, μου εξήγησε,στην περίπτωση που εγώ βάζω κάποιον άλλον να καθήσει. Τότε εκεί ναι, το κάθισα είναι με -ι- γιατί καθίζω κάποιον στην καρέκλα ας πούμε. Άσχετο τώρα αυτό που λέω, αλλά μου την σπάει ο google που μου βγάζει λάθος το κάθησα με -η-. Ααααχ το είπα και ησύχασα)
Που λέτε, κάθησαν τα αγγελάκια μου κατά μήκος, και από τις δυο πλευρές του χαρτιού, άκουγαν τη μελωδία και με τα μικρά τους χεράκια ζωγράφιζαν, οι καρδούλες μου, τα πιάνο και τα φόρτε!!! Η ωριμότητά τους μου κάνει τρομερή εντύπωση. Τρίχρονα και τετράχρονα παιδάκια, συμπεριφέρονται, λες και είναι τρίτη και τετάρτη δημοτικού. Έχω και φωτογραφία, αλλά δε θέλω να τα εκθέσω στο διαδίκτυο.
Οι ζωγραφιές που ακολουθούν, είναι από ένα παραμύθι που δραματοποιήσαμε, για να εμπεδώσουν τις αξίες , που εμείς τις ξέρουμε σαν βήματα. Εμ τι; Το τέταρτο είναι το βήμα της παρέλασης, τα όγδοα είναι τα δίδυμα αδερφάκια, το μισό είναι το βήμα του παππού, και το ολόκληρο, το βήμα του γίγαντα.
Αυτοσχεδιάζοντας μέσα στην τάξη, σκέφτηκα να βάλω στο παραμύθι μου και μια τεράστια τσουλήθρα που έφτανε λέει, μέχρι τον ουρανό, και είδα, όταν ζωγράφισαν κάτι από το παραμύθι, ότι αρκετά τα εντυπωσίασε.
Σε αυτήν εδώ τη ζωγραφιά, βλέπουμε τα πρόσωπα της ιστορίας, έτσι όπως τα "είδε" μια μικρή μου μουσικός. Τον βασιλιά τη βασίλισσα, και την πριγκιποπούλα, οι οποίοι στο παραμύθι μας, περπατούσαν ο καθένας και με ένα βήμα, που διάλεξαν εκ των προτέρων τα παιδιά.
Εδώ βλέπουμε το παλάτι, έτσι όπως το ζωγράφισε ένας άλλος μικρός μουσικός.
Δεν είναι όλα τα λεφτά αυτές οι ζωγραφιές; Δεν είναι σκέτες γλύκες; Ε; Πείτε μου δεν είναι;
Σας εύχομαι ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο φίλοι μου!!!
Όσοι έχετε παιδάκια αλλά και όσοι δεν έχετε, απολαύστε το βιντεάκι!!
Τι κάνετε; Ο καιρός πάντως, βοηθά στην καλή ψυχολογία, έτσι ηλιόλουστος όπως είναι.
Σήμερα, θέλω να σας δείξω ζωγραφιές από τα αγγελάκια μου στο σχολείο. Ζωγραφιές, που έχουν να κάνουν με τη μουσική. Ζωγραφίζουν με λίγα λόγια, είτε κάτι που ακούν τη συγκεκριμένη στιγμή, είτε σαν ολοκλήρωση μιας δραστηριότητας, ένα παραμύθι που είπαμε-δραματοποιήσαμε, με τον δικό μας, μουσικό τρόπο.
Οι πιο κάτω ζωγραφιές, είναι από την ακρόαση μουσικών κομματιών, του Μότσαρτ πιο πολύ, κατά την οποία τα παιδιά, ζωγράφιζαν τα πιάνο και τα φόρτε σημεία. Είχα απλώσει στο πάτωμα χαρτί του μέτρου, μακρόστενο, τα παιδιά κάθησαν (το κάθησαν το γράφω πάντα με -η- πλέον, μετά από την εξήγηση ενός πολύ καλού φίλου φιλολόγου, γιατί, όπως μου εξήγησε, δεν είναι από το καθίζω, αλλά από το κάθομαι. Άλλο, μου εξήγησε,στην περίπτωση που εγώ βάζω κάποιον άλλον να καθήσει. Τότε εκεί ναι, το κάθισα είναι με -ι- γιατί καθίζω κάποιον στην καρέκλα ας πούμε. Άσχετο τώρα αυτό που λέω, αλλά μου την σπάει ο google που μου βγάζει λάθος το κάθησα με -η-. Ααααχ το είπα και ησύχασα)
Που λέτε, κάθησαν τα αγγελάκια μου κατά μήκος, και από τις δυο πλευρές του χαρτιού, άκουγαν τη μελωδία και με τα μικρά τους χεράκια ζωγράφιζαν, οι καρδούλες μου, τα πιάνο και τα φόρτε!!! Η ωριμότητά τους μου κάνει τρομερή εντύπωση. Τρίχρονα και τετράχρονα παιδάκια, συμπεριφέρονται, λες και είναι τρίτη και τετάρτη δημοτικού. Έχω και φωτογραφία, αλλά δε θέλω να τα εκθέσω στο διαδίκτυο.
Forte-piano λοιπόν. Έπρεπε να βλέπατε τα χεράκια τους, πόσο απαλές γραμμούλες κάνανε στα piano, ενώ στα φόρτε, το χεράκι τους άρχιζε να διαγράφει αυτές τις τεράστιες και έντονες γραμμές, καλύπτοντας φυσικά τις piano γραμμούλες.
Οι ζωγραφιές που ακολουθούν, είναι από ένα παραμύθι που δραματοποιήσαμε, για να εμπεδώσουν τις αξίες , που εμείς τις ξέρουμε σαν βήματα. Εμ τι; Το τέταρτο είναι το βήμα της παρέλασης, τα όγδοα είναι τα δίδυμα αδερφάκια, το μισό είναι το βήμα του παππού, και το ολόκληρο, το βήμα του γίγαντα.
Αυτοσχεδιάζοντας μέσα στην τάξη, σκέφτηκα να βάλω στο παραμύθι μου και μια τεράστια τσουλήθρα που έφτανε λέει, μέχρι τον ουρανό, και είδα, όταν ζωγράφισαν κάτι από το παραμύθι, ότι αρκετά τα εντυπωσίασε.
Σε αυτήν εδώ τη ζωγραφιά, βλέπουμε τα πρόσωπα της ιστορίας, έτσι όπως τα "είδε" μια μικρή μου μουσικός. Τον βασιλιά τη βασίλισσα, και την πριγκιποπούλα, οι οποίοι στο παραμύθι μας, περπατούσαν ο καθένας και με ένα βήμα, που διάλεξαν εκ των προτέρων τα παιδιά.
Εδώ βλέπουμε το παλάτι, έτσι όπως το ζωγράφισε ένας άλλος μικρός μουσικός.
Στις επόμενες τρεις ζωγραφιές που ακολουθούν, οι μουσικοί μου, ζωγράφισαν την τεράστια τσουλήθρα, έτσι, όπως τη φαντάστηκαν!
Τσουλήθρα 1
Τσουλήθρα 2
Τσουλήθρα 3
Δεν είναι όλα τα λεφτά αυτές οι ζωγραφιές; Δεν είναι σκέτες γλύκες; Ε; Πείτε μου δεν είναι;
Σας εύχομαι ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο φίλοι μου!!!
Όσοι έχετε παιδάκια αλλά και όσοι δεν έχετε, απολαύστε το βιντεάκι!!
Αχ Ροδούλα μου,μου θύμισες τις ζωγραφιές των παιδιών μου,τις οποίες έχω φυλαγμένες,από τότε που πήγαιναν μουσική προπαιδία,ειδικά η κόρη μου που πάντα πήγαινε με το έτσι θέλω όπου πήγαινε και ο αδερφός της ενώ εκείνη δεν την δέχονταν γιατί ήταν μικρή τότε μόλις 2,5 χρονών και σε πληροφορώ πως οι ζωγραφιές της έβγαιναν τόσο ώριμες που έμεναν όλοι άφωνοι ακόμα και τώρα όταν της κοιτάω δεν πιστεύω πως τις έφτιαξε όταν ήταν τόσο μικρούλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπ' ευκαιρία να σου πω πως θεωρώ άδικο να βάζουν όρια στις ηλικίες εγώ πιστεύω πως πρέπει να δοκιμάζουν και αν συνεργάζονται να συνεχίζουν.
Τα παιδιά μου βέβαια μεγαλώνοντας επέλεξαν να ασχοληθούν με διαφορετικά αντικείμενα το κάθε ένα αλλά αν τελικά δεν τα είχαν δεχτεί τότε που ήθελαν στο ωδείο θα είχαν χάσει την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον υπέροχο κόσμο της μουσικής που τόσο καλό τους έκανε τελικά.
Οι μικροί μουσικοί σου... ζωγράφισαν στην κυριολεξία Ροδούλα μου!!! Τι όμορφα πράγματα μπορούν να συμβούν όταν ο εκπαιδευτικός έχει τόσο μεράκι!!! Φιλιά πολλά... Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαναπέρασα για να σου πω οτι εχεις βραβειακι... Οποτε μπορεις περασε να το παραλαβεις, θα χαρω πολυ!!!! Φιλακια!!!!!!
ΔιαγραφήΚαι βέβαια είναι όλα τα λεφτά αυτές οι ζωγραφιές!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒοηθάει όμως σε αυτό, κ' η δασκάλα τους, που τα έχει κάνει να βγάζουν τον καλύτερό τους εαυτό!!!
Φιλάκια αμέτρητα!!!
(Το πόσο μου άρεσε που... "την είπες" στο google, δεν μπορώ να σου το περιγράψω!!!)
;-)
Μπράβο σου Ροδούλα!...σε χαίρομαι...που χαίρεσαι τόσο πολύ μ`αυτά που κάνουν τ`αγγελάκια σου...οι ζωγραφιές τους μου θύμησαν τα δωράκια που μου φέρνει ο εγγονός μου...Σου εύχομαι έτσι να είσαι πάντα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡοδούλα, δεν είναι καταπληκτικό το πως τα μικρά παιδιά εκφράζουν μέσω της ζωγραφικής το τι νοιώθουν, ανάλογα με τα ερεθίσματα που δέχονται;;!! Σκέτες γλυκες, όπως λες και εσύ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό Σαββατοκύριακο.
Οι ζωγραφιές των παιδιών Ροδουλα μου... και μόνο που πιανουν τις μπογιές και κανουνε σχήματα......στο μικρό τους μυαλουδακι...γινονται.. κατορθωμα....και οντως ειναι..αν σκεφτείς ποσο μικρα ειναι .....πολύ μου αρέσανε οι τσουρλίθρες..χι..χι.. μα είδες πόσες στροφές εχουν.;; χι..χι..χ μαζί με τις ζωγραφιές γίνόμαστε και λίγο παιδια και εμεις.. βλέποντας το βίντεο και ακούγοντα την μουσική που μας μαγνητίζει....σε φιλω....καλή κυριακή...
ΑπάντησηΔιαγραφή...Μεσα απο τα γλυκα τους ματια..μεσα απο την καθαρη ψυχουλα τους..εμεις γινομαστε πιο καλοι ανθρωποι..πανω σ'αυτα θα χτισουμε τα καστρα τους..με φως χαρα γελιο ελπιδα..οι μικροι σου ζωγραφοι μας δινουν τον ηλιο..να σε καλα ματια μου..να τους χαριζεις παντα το φως..ο Θεος παντα κοντα σου..χαρουμενο σ.β..σε φιλω
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερούδια Ροδούλα μου καλή! Τι όμορφες ζωγραφιές, τι γαργαριστή μουσική. Τα παιδιά λατρεύουν και τις δύο αυτές τέχνες/δραστηριότητες. Ειδικά όταν συνδυάζονται, το απόλυτο match!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ'ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας! Σου εύχομαι μια χαρούμενη, τραγουδιστή και λαμπερή Κυριακή!!!
Ροδούλα μου οι μικροί σου μουσικοί, εκτος από πολύ ταλαντούχοι, είναι και πολύ τυχεροί. Αυτες οι δραστηριότητες καλλιεργούν σ' αυτη την ηλικία τα ταλέντα, το χαρακτηρα, τη φαντασία και την ικανότητά τους για μάθηση για όλη τους τη ζωή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είναι καλά να τα καμαρωνετε γονείς και δάσκαλοι, αυτό εύχομαι, όπως επίσης ευχομαι το έργο σου να βρει μιμητες σε πολλά σχολεια ( τι ονειρευομαι κι εγω ε;)
Σε φιλώ!
σκέτες γλύκες, σκέτα αγγελάκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ όμορφο να ζωγραφίζουν αυτό που ακούνε. μπράβο!
Ροδουλα μου τυχερά τα αγγελούδια που μοιράζονται τις ζωγραφιές των μουσικών ακουσμάτων τους με τέτοια υπέροχη δασκάλα , Και μένα μου θύμησες τις ζωγραφιές των παιδιών όταν γύριζαν απο το σχολείο καμαρωτές καμαρωτές σε φίλώ καλό μου
ΑπάντησηΔιαγραφήkalos se brika rodoyla th yperoxw pragma na exoyn ta paidia mia daskala san esena poy na asxolite mazitoys mprabw hzwgrafies ton mikron einai yperoxes filia kai palh mprabw
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλοι μου, σας ευχαριστώ που με επισκέπτεστε και μου δείχνετε την αγάπη σας, μέσα από τα τόσο όμορφα και συγκινητικά πολλές φορές, σχόλιά σας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήvasolefk Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου!!!
Σας φιλώ αγαπημένοι μου!!!
Να να έχετε μια πολύ όμορφη εβδομάδα!!!
Ξετρελάθηκα με τις ζωγραφιές των αγγέλων σου γλυκιά μου μούσα!!Τυχερά τα αγγελούδια σου που έχουν μια μούσα ευαίσθητη, όμορφη, άριστη σε όλα, χαρούμενη, αισιόδοξη, απλοχέρα σε συναισθήματα και μοιρασιές γνώσεων και ιδεών,πρωτοτυπίας και εξυπνάδας....και άλλων πολλών!! Τυχερή κι εσύ όμως μούσα μου, όπως και καθένας μας που ασχολείται με παιδάκια, που παίρνεις τόσο αγνή αγάπη και ζωή από την αφέλεια της νιότης τους!!Αρκεί να σε κοιτάξουν στα μάτια... φιλάκια πολλά!!
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλησπέρα Ροδούλα μου!!Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!!Το σπιτάκι σου είναι πολύ ζεστό και φιλόξενο!!Είναι πολύ όμορφο και άξιο εκ μέρους σου που ασχολείσαι με τέτοιο τρόπο με τα παιδιά!!Να σαι καλά και να προσφέρεις!!!Σε φιλώ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Μαριλένα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε χαρά σε καλωσορίζω στο "σπιτάκι"¨μου!!
Τη δουλειά μου την υπέραγαπώ,όπως επίσης και τα παιδιά!
Σε ευχαριστώ πολύ!!
Φιλιά πολλά!!