Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Όταν έρχεται η ώρα!!!

Τον Μάρτιο! (δε θυμάμαι την ακριβή ημερομηνία)
"Θα φτιάξω μουσικό εργαστήρι"!
Τον Απρίλη στις 29, ημέρα των γενεθλίων μου. Ανοίγω το δώρο που μου έδωσαν οι κορούλες μου!!
"Είναι για το μουσικό σου εργαστήρι μαμά!!!"
Ήταν ένα μπρελόκ-κλειδί του Σολ.

Αυτό που ένιωσα, δεν περιγράφεται με λόγια!! Μάλλον με γεύση από παράδεισο μοιάζει αυτό το συναίσθημα!!!
Έπρεπε λοιπόν να το κάνω. Να μη μείνω στα λόγια.
Σχεδόν άμεσα, άρχισε το ψάξιμο για τον χώρο.  Και εκεί που είχα απογοητευτεί, τον βρήκα!!! Τον Ιούλιο μήνα. Τον έκλεισα για τον Σεπτέμβριο. Μόλις γυρίσαμε από την Κύπρο έγινε το συμβόλαιο.
Το κλειδάκι μπήκε στην κλειδαριά του!!!! Συγκίνηση!!!

Έπειτα το διαφημιστικό
                                              
Η προεργασία και η ετοιμασία του χώρου:













Χαρά!!!! Και κούραση, και τρέξιμο. Αααααχ αυτό το τρέξιμο σε εφορίες, ΟΑΕΕ, Επιμελητήριο!!!  Πήγαινε έλα, πήγαινε έλα, σου λείπει αυτό, σου λείπει εκείνο. ΕΛΕΟΣ!!!! Λες και μερικοί υπάλληλοι χαίρονται με τα εμπόδια που σου βάζουν. Και που, πιστέψτε με, θα μπορούσαν να τα παρακάμψουν. Είναι όμως και κάποιοι άλλοι, τόσο εξυπηρετικοί, ίδιοι φύλακες άγγελοι!!! Για να τα λέμε όλα.
Προχθές επιτέλους έκανα την έναρξη, εχθές στο Επιμελητήριο, τη Δευτέρα θα πάω ΟΑΕΕ και.... ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!
Την Πέμπτη με το καλό, ξεκινάμε!!!!!
Έφτιαξα και σελίδα στο face!!
https://www.facebook.com/Rodoulaser?fref=nf

Γι' αυτό χάθηκα. Χαίρομαι που μοιράζομαι μαζί σας τη χαρά μου!!!
Να είστε πάντα καλά, και να έχετε ένα όμορφο Φθινόπωρο αγαπημένοι μου ηλεκτρονικοί φίλοι και φίλες!!!

https://www.youtube.com/watch?v=R1laz-7C2KM



26 σχόλια:

  1. Κοριτσάκι μου ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΟΟΟΟ!!!!!!!
    Το έκανες τόσο όμορφο και χαρούμενο!
    Φαντάζομαι τη χαρά σου και χαίρομαι κι εγώ, είμαι σίγουρη ότι θα δημιουργήσεις και θα κάνεις θαυματα με τα αστεράκια σου!!
    Πολλές ευχές και πολλά φιλιά από όλους μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκη μου!!!!!
    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!
    Έχω και χαρά μεγάλη, αλλά και αγωνία για το πώς θα πάει...
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά, και να γλιτώσω απ' αυτή την ανασφάλεια των ιδιωτικών σχολείων.
    Σας ευχαριστώ όλους σας πάρα πολύ, και σας στέλνω την αγάπη μου και πολλάπολλά φιλάκια!!!!
    Καλή εβδομάδα από αύριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλορίζικο!!!!!! Μπήκα με το δεξί!!!!!!!!!!!!
    Ροδούλα μου εύχομαι καλή διαδρομή στο μουσικό σου εργαστήριο και ότι καλύτερο για σένα και την οικογένεια σου!!!!!!!!
    Καλή αρχή!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα μου αγαπημένη, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!
    Κι εσείς να είστε πάντα όλοι καλά, και ό,τι επιθυμείτε να γίνει πραγματικότητα!!!!
    Φιλάκια άπειρα!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλορίζικο!!! Παρόλο που δεν σε γνωρίζω, μου μετέδωσες την χαρά σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω!
      Με το καλό να γεμίσεις με μικρά και μεγάλα αστεράκια!

      Διαγραφή
    2. Μαργαρίτα πολύ σ' ευχαριστώ!!!
      Φρόντισα να μη βγάλω και την αγωνία που έχω στην ανάρτηση :)
      Να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο!!

      Διαγραφή
  6. Βίβιαν σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την ευχή σου!!
    Μου δίνετε δύναμη με την αγάπη σας!!!!
    Καλό φθινόπωρο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ροδούλα μου, στα έχω πει προσωπικά, στα έχω πει και δημοσίως εε θα στα πω και εδώ!!! :) Από την αρχή πίστεψα σε σενα και όταν το πήρες απόφαση χάρηκα τοοοόσο πολύ!!! Καλά αρχή την Πέμπτη (απ'ότι φαίνεται θα σε επισκεφθώ μετέπειτα!) και εύχομαι επιτυχία, χαρά και δημιουργικές στιγμές με τα αστεράκια σου!!!!
    Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, είσαι ο πρώτος άνθρωπος που το έμαθες, και ήσουν τόσο υπέρ. Σ' ευχαριστώ για όλα!!!
      Περιμένω πώς και πώς, να μπορέσεις να έρθεις για να το δεις και από κοντά!!
      Φιλιά πολλά!!!
      Με την αγάπη μου!!!
      (Πώς την κάνεις την καρδούλα; ε; <3

      Διαγραφή
  8. Ροδούλα μου επειδή νιώθω μέχρι εδώ το απέραντο μεράκι σου, αλλά κι απ' όσα μας έδειξες στις φωτογραφίες σου, το μουσικό σου εργαστήρι είμαι σίγουρος πως θα γίνει ένα υπέροχο μουσικό ταξίδι στις ψυχές των παιδιών!Να 'σαι πάντα γερή, για να χαρείς μαζί με τα παιδιά αυτό το νέο σου ξεκίνημα!!!Καλή δύναμη!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο μου σ' ευχαριστώ πολύ. Μου δίνετε δύναμη με την αγάπη σας και τα ενθαρρυντικά σας σχόλια!
      Η αλήθεια είναι ότι την έχω την αγωνία μου.
      Εύχομαι και σε σένα ό,τι καλύτερο!!!

      Διαγραφή
  9. καλη επιτυχία, καλές δουλειές... είσαι αστέρι... ακόμα κι όταν ζωγραφίζεις...
    σίγουρα τα αστεράκια σου... ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΟΛΛΑ!!!! χαίρομαι πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Λαμπρινή για το τόσο επαινετικό σου σχόλιο!!!
      Σ' ευχαριστώ!!
      Καλή φοιτητική χρονιά σου εύχομαι!!!
      Κι εγώ χαίρομαι για σένα, και για όλα όσα έχεις καταφέρει!!!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα αγαπημένο μου Ροδουλίνι και καλή επιτυχία να έχεις στο μαγικό μουσικό σου εργαστήρι!τα φωτεινά αστεράκια να δώσουν λάμψη και φως στη ζωή σου και οι νότες να είναι μαγικές σε όλη τη πορεία σου καρδούλα μου!!με συγκίνησες πάρα πολύ!!καλή αρχή και σούπερ ξεκίνημα σου εύχομαι και ΔΥΝΑΤΑ!!!φιλάκια άπειρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτούλα μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Μα πάρα πολύ!!!
      Κι εμένα με συγκίνησε το σχόλιό σου!!!
      Να έχεις έναν όμορφο μήνα, ευλογημένο και χαρούμενο!!
      Φυλάκια πολλά πολλά!!!
      Με την αγάπη μου!!

      Διαγραφή
  11. Ροδούλα μου καποια πράγματα γινονται οτανέρθει η ωρα τους.. και σένα η ωρα αυτή ηταν τώρα ... σου ευχωμαι όλοψυχα να γεμίζεις με το φως της μουσικής( ναι η μουσική ειναι φως) τις παιδικες ψυχούλες.. να είσαι εσύ ο καθοδηγητης τους στα μονοπατια της,,!!να κανεις αυτό που ξερεις καλά και αγαπας..!!! το ονειρό σου πραγματικότητα καλή επιτυχία στον δρόμο σου φίλη μου... θα χαιρομαστε να μαθενουμε τις επιτυχίες σου..!! να έχεις ένα όμορφο μηνα .. φιλάκιαααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Ρούλα, σ΄ευχαριστώ!!!
      Να είσαι πάντα καλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
      Φιλιά σε όλους σας!!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Ροδούλα μου!!!!!!!!!
    Ρίξε μια ματιά στη ανάρτηση μου και αν κάτι δεν σ' αρέσει πες μου.
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου αγαπημένη!!!
      Πόσο με έχεις συγκινήσει. Από την πρώτη στιγμή της ηλεκτρονικής μου ζωής, είσαι δίπλα μου!!! Σαν ο φύλακας άγγελός μου.
      Με έχεις κατασυγκινήσει αγαπημένη μου!!!
      Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!!
      Εύχομαι ό,τι καλύτερο σε σένα και την οικογένειά σου!!!
      ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

      Διαγραφή
  13. ...Καλημερα..τι χαρουμενα νεα..ο Κυριος μαζι σου..να σε καλα ματια μου..ολα του Θεου θα γινουν..μεσα απο την μουσικη σου..να γαληνευεις τις μικρες αυτες ψυχουλες..χαουμενη Κυριακη..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρία μου αγαπημένη, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Να είσαι πάντα καλά!!!
    Με την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλορίζικο κοριτσάκι μου γλυκό κι από εδώ!!! Είμαι σίγουρη ότι το όνειρο σου κυλάει υπέροχα, ζεις αλλά και σκορπάς ευτυχισμένες, μελωδικές στιγμές!!!! Πάντα επιτυχίες σου εύχομαι!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή μου Κική, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο σχόλιό σου!!! Με συγκίνησες!!!
    Εύχομαι και σε σένα ό,τι καλύτερο στη ζωή σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ροδούλα μου γλυκιά σου ευχομαι κι απο εδώ καλη αρχή!!! Χαιρομαι πολύ που πραγματοποιησες το ονειρο σου... κατι που φυσικα ηθελε πολλή δουλειά και προσπαθεια... αλλά ειμαι σιγουρη πως το αποτελεσμα σε ανταμειψε! Τα παιδακια θα μαθουν πολλά πραγματα μαζί σου και θα το διασκεδασουν!!!
    Να εισαι καλα φιλενάδα μου! Σε φιλώ !!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φωτεινή μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Εύχομαι κι εγώ σε σένα, ό,τι καλύτερο στη ζωή σου!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή