Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Η υπομονή είναι πολύ σημαντική!!!

Γεια σας αγαπημένοι μου ηλεκτρονικοί φίλοι και φίλες!
Πριν από μερικές μέρες, είδα το πιο κάτω βιντεάκι, και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας.
Είναι πολύ συγκινητικό, και πέρα για πέρα αληθινό!!!  Η υπομονή όσο αφορά στα μικρο- ελαττωματάκια που έχουν οι αγαπημένοι μας, είναι πραγματικά πολύ σημαντική. Δε θα πολυλογήσω εγώ, γιατί τα λέει όλα το βίντεο!!!!
Κρατάει 12 λεπτά, όμως, πραγματικά αξίζει να του τα αφιερώσετε. Θέλει λίγο υπομονή, αλλά θα δικαιωθείτε.
Τελικά, επειδή αυτό το βιντεάκι είναι το τρέιλερ, ακολουθείστε αυτό το  σύνδεσμο http://cutepuppylove.me/2014/11/21/patience-is-so-important/ για να το δείτε.
(Ευχαριστώ που μου το είπατε φίλοι μου, γιατί δε θα το έπαιρνα χαμπάρι :) )



Σας εύχομαι μια πολύ πολύ όμορφη, γλυκιά και χαρούμενη εβδομάδα!!
Με την αγάπη μου!!!

18 σχόλια:

  1. Καλημέρα ΡΟΔΟΥΛΑ
    Δυστυχως δεν εχω καθολου υπομονη ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι τόσο πολύτιμη Βάσω μου!! Ειδικά για εμάς, που έχουμε να κάνουμε με παιδιά...
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  2. Κάνω υπομονή.........
    που λέει και το γνωστό μας τραγουδάκι!!!!!!
    Φιλάκια Ροδούλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από υπομονή άλλο τίποτα... είμαι βέβαια ζωδιακά στον ταύρο και δεν ξέρω αν λέει τίποτα αυτό, αλλά τελικά έχω μπερδευτεί σε ποιο απ' τα δυο συμπαθέστατα ζώα ανήκω... στον ταύρο ή στο γάιδαρο!Θέλει φαίνεται κι αυτό την υπομονή του!:-)
    Καλησπέρα καλή μου φίλη και να χαμογελάς!!!:-)

    Υ.Γ.:Ενημερωτικά... το βίντεο γράφεις Ροδούλα μου ότι κρατάει 12 λεπτά, αλλά αυτό δεν έχει ούτε ένα λεπτό!Μήπως είχες ετοιμάσει κάποιο άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο μου, σ' ευχαριστώ πολύ που μου "άνοιξες" τα μάτια. Είναι το τρέιλερ τελικά αυτό. Έβαλα τον σύνδεσμο. Αν θες δες το.
      Α! Ταυράκι είμαι κι εγώ, παρόλο που δεν πολυπιστεύω σε αυτά.
      Να είσαι πάντα καλά!!
      Φιλιά σε όλους σας!!

      Διαγραφή
  4. Το ίδιο θα σε ρωτούσα και εγώ Ροδουλα μου για την διάρκεια του βιντεο.. εκτός που δεν καταλαβαινω και τι γλωσσα μιλανε... αλλα απο υπομονη ουουου γαιδουρινή με το συμπαθειο που λενε... να έχεις μια ομορφη μερα .. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα Ροδουλα μου!
    δεν ειχε τυχει να το δω! υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχω τοσο υπομονή, αλλα μαλλον την κρατάω για άσχετες καταστάσεις!!!!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ηλ. μου φίλη!
      Η υπομονή είναι ένα σημαντικό προσόν κατά τη γνώμη μου. Τυχερός όποιος την έχει.
      Καλό σου μήνα!

      Διαγραφή
  7. Ροδουλίνι μουουουου!
    Δεν το είχα ξαναδεί το βιντεάκι...
    Υπομονή, ε? Τί είναι αυτό? Δεν είμαι σίγουρη πως έχω! (Είμαι όμως πολύ καλή στο να συμβουλεύω τους άλλους να κάνουν υπομονή! χαχα!)
    Φιλάκια, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου, πού είσαι εσύ;!!!!
      ΜΑ ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ!!!! Μου έλειψες. όχι ότι κι εγώ είμαι καμιά φανατική μέσα εδώ, αλλά να, μου λείπουν οι επισκέψεις σου όταν κάνω μια ανάρτηση, έστω και αραιά και πού.΄
      Ώστε δεν έχεις υπομονή ε; Δεν πειράζει καλέ, έχεις άλλα προτερήματα εσύ.
      Πολλά πολλά φιλιά κοριτσάρα μου!!!

      Διαγραφή
  8. Υπομονή???!!!!! Τι είναι αυτό και πού το πουλάνε??? χαχαχα!!! Δεν φημίζομαι για την υπομονή μου παρά μόνο σε ό,τι μου αρέσει !!!
    Να'σαι καλά, Ροδούλα μου !!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ούτε κι εσύ με υπομονή Πέπη μου; Δεν πειράζει, έχεις άλλα προτερήματα, είμαι σίγουρη γι' αυτό!!!
      Φιλάκια Πέπη μου, πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ συγκινητική η μίνι ταινία, Ροδουλίτσα μου!!!
    Μου θυμίζει τους γονείς μου αυτό το ζευγάρι... Μαζί δεν κάνουν και χώρια δεν μπορούν...χιχι...
    Φιλάκια πολλά καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου, κι εμένα με συγκίνησε πολύ αυτό το βιντεάκι, γι' αυτό και το μοιράστηκα μαζί σας!
      χαχαχα αλήθεια ε; Και οι δικοί μου έτσι ήταν. Και ξέρεις ε; Όσο μεγαλώνουν δένονται πιο πολύ.
      Φιλάκια πολλά καλή μου ηλ. φίλη!!

      Διαγραφή