Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Το δικό μου countdown

Δώδεκα μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα!!!
Αυτή η περίοδος είναι η ωραιότερη του χρόνου. Γεμίζει κανείς με μια γλύκα και χαρά, εσωτερική.
Λέω, από σήμερα και μέχρι τα Χριστούγεννα, να ανεβάζω καθημερινά ένα Χριστουγεννιάτικο τραγούδι!!! 
Αυτός θα είναι και ο δικός μου τρόπος αντίστροφης μέτρησης.
Υπάρχουν πάρα πολλά αγαπημένα μου Χριστουγεννιάτικα τραγούδια.
Ξεκινώ με αυτό.
Ξέρετε σήμερα, παρά την κούραση της μέρας, και με την ψυχή στο στόμα, πήγα σε μια Χριστουγεννιάτικη συναυλία, στο πνευματικό κέντρο του δήμου μας. Τη διοργάνωση έκανε η εκκλησία της ενορίας μας παρακαλώ, η οποία πραγματικά, έχει δυο πολύ ανοιχτόμυαλους ανθρώπους για να την οδηγούν.  Για τη συναυλία είχα ακούσει εδώ και μέρες, και δεν υπήρχε περίπτωση να την έχανα. Ευτυχώς δικαιώθηκα. 
"Χόρτασε" και χάρηκε η ψυχή μου μελωδίες!!! Ήταν ένα πάντρεμα της κλασσικής με τη βυζαντινή μουσική. Ξεκίνησε η βραδιά με Χριστουγεννιάτικα τραγούδια από το κλασσικό ρεπερτόριο: adeste fideles, Αve Maria κλπ., και έκλεισε με βυζαντινούς Χριστουγεννιάτικους ύμνους.
Το πιο εντυπωσιακό, ήταν το ότι από τους τρεις κλασσικούς αοιδούς -δυο κοπέλες και έναν άντρα-, ο άντρας ήταν ιερέας. Ένας παχουλούτσικος ιερέας, που μόλις ανέβηκε στη σκηνή, εγώ σκέφτηκα: "Τι θα τραγουδήσει ο ιερέας. Και παιδιά, ανοίγει το στόμα του, και βγάζει μια ΥΠΕΡΟΧΗ κλασσική φωνή. Ήταν και τενόρος!!!! Είχε μια θεϊκή φωνή σας λέω. Στο τέλος μας είπαν, ότι ήταν παλιότερα τενόρος, στη λυρική της Ερτ!!! Η μια δε από τις κοπέλες, είχε μια βελούδινη φωνή, λες και άκουγες Κάλλας!!!!
Τι να σας πω, όσο έχουμε τέτοιους ανοιχτόμυαλους ανθρώπους, μπορούμε να ελπίζουμε!
Καλό Σαββατοκύριακο!!
Και μην ξεχνάτε, θα μετράω προς τα πίσω καθημερινά με μια χριστουγεννιάτικη μουσική επιλογή. :)

3 σχόλια:

  1. Φίλη μου αγαπημένη, περιμένω πως και πως να βρεθούμε μέσα στα Χριστούγεννα!! :)
    Πολύ χαίρομαι που πήγατε εκεί και πέρασες όμορφα! Είδες τελικά εκεί που δεν περιμένεις κάτι αξιόλογο,το βρίσκεις!
    Καλό σαββατοκύριακο φιλάκια πολλά!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου αγαπημένη!!!! Καλή μου φίλη!!!
      Κι εγώ ανυπομονώ να βρεθουμε!!!
      Είδες; Έπρεπε να σου έλεγα κι εσένα για τη συναυλία αυτή. Δεν το σκέφτηκα. Ζητώ συγγνώμη.
      Ήταν μια εξαιρετική συναυλία, με ανθρώπους καταξιωμένους στον χώρο τους. Και οι σοπράνες ήταν του εθνικού ωδείου. Ήταν πραγματικά υπέροχα.
      Καλό Σαββατοκύριακο καλή μου φίλη!!!
      Φιλάκια πολλά!!!
      Υ.Γ.
      Η καρτούλα σου ομορφαίνει το εργαστήρι μου!!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!! <3

      Διαγραφή
  2. Να 'σαι πάντα καλά Ροδούλα μου και να περνάς υπέροχα!!!
    Οι ομορφότερες στιγμές είναι εκείνες που δεν περιμένουμε!Κι αυτές είναι που μένουν στο φινάλε!Χαίρομαι πάρα πολύ που πέρασες φανταστικά!Η ιδέα σου για την αντίστροφη μέτρηση εξαιρετική!!!Καλές γιορτές να 'χουμε!!!Την καλησπέρα με την αγάπη μου στέλνω!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή