Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Καλή εβδομάδα!!!

Γεια σας αγαπημένοι ηλεκτρονικοί φίλοι και φίλες!!!
Σας εύχομαι μια όμορφη, και χαρούμενη εβδομάδα!!!!
Σας στέλνω την αγάπη μου!!!


14 σχόλια:

  1. Χαρούμενη και ξεκούραστη εβδομάδα να περάσεις Ροδούλα μου με την οικογένειά σου!Στέλνω την αγάπη μου με πολλά χαμόγελα!!!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νίκο μου!
      Κι εσείς, να έχετε μια πολύ όμορφη και χαρούμενη εβδομάδα!
      Φιλιά σε όλους σας!

      Διαγραφή
  2. Καλή βδομάδα Ροδούλα μου!
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαρούμενη ευτυχισμένη και καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κική μου!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Κι εσύ να έχεις μια πολύ πολύ όμορφη εβδομάδα!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!
      Α! Τι έγινε με τον σεισμό προχθές; Τον ένιωσες πολύ; Σε σκέφτηκα εκείνη τη μέρα!

      Διαγραφή
  5. Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις, Ροδούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή