Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Αυτές οι ωραίες αταξίες!!

Η καθημερινότητά μου, το ξέρετε, είναι ανάμεσα σε μικρά αγγελάκια. Το πόσο τα αγαπώ, και το πόσα μου δίνουν, παρά τους δίνω, δεν μπορείτε να το φανταστείτε!!!
Άρα λοιπόν, μπορείτε να καταλάβετε ότι έρχομαι αντιμέτωπη με πολλές αταξίες.

Χαχαχααχααα πολλές φορές καταβάλλω μεγάλη προσπάθεια για να μη γελάσω και να κρατηθώ σοβαρή. Ακριβώς όπως έκανα όταν οι δικές μου οι κορούλες ήταν σε αυτές τις ηλικίες.
Το μαγικό με την ιδιότητά μου ως δασκάλας, είναι το να καταφέρω την αταξία να τη γυρίσω προς όφελος των παιδιών. Δεν είναι πάντα εφικτό, δηλαδή υπάρχουν αταξίες και αταξίες, αλλά όσες φορές μια αταξία μπορεί να γίνει μέρος της δραστηριότητάς μας, το χαίρομαι πολύ.

Προχθές που λέτε, στο μουσικό μου εργαστήρι εκεί που κάναμε μια ακουστική άσκηση και είχα ζητήσει να σηκώνουν το χεράκι τους στο άκουσμα του σωστού κυρίου, ένας από τους μουσικούς μου σήκωσε πόδι και έσκασε στα γέλια χαχαχαχααααααααα
Και τότε, του έδωσα συγχαρητήρια για την ιδέα που είχε, και συνεχίσαμε έτσι. Όποιος ήθελε να σηκώνει πόδι, όποιος ήθελε χέρι. Ειλικρινά, ο μικρός μου μουσικός ένιωσε βαθιά περηφάνια, συν το ότι ήτανε τύπος και υπογραμμός από εκείνη
τη στιγμή και έπειτα ;)


Ξέρετε πόσο πολύ μ' αρέσει η Katherine Jenkins. Απολαύστε την!


Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!
Με την αγάπη μου!!



20 σχόλια:

  1. Χα,χα! Βρε τα ζουζουνάκια είναι απίστευτα!
    Αμα δεν έχεις φαντασία δεν έχεις θέση στον κόσμο αυτών των μικρών ανθρώπων, πως να το κάνουμε. Αν η ψυχή σου δεν είναι παιδική σαν τη δικιά τους το νιώθουν και σε κρατούν σε απόσταση...
    Εσύ όμως είσαι ένα παιδί , Ροδούλα μου, γι' αυτό θα βρίσκεις πάντα τρόπους να αντιμετωπίζεις ακόμα και τις αταξίες!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχααα όπως λέει και η μαμά μου: "Δε θα γεράσεις ποτέ εσύ παιδί μου"!! Μακάρι Νίκη μου, στην ψυχή να μη γεράσω ποτέ. Γιατί στο σώμα, λίγο αδύνατον :)
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου Νίκη!!
      Πότε θα έρθετε Αθήνα; Σε πεθύμησα!!! Πολύ όμως!!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία που διδάσκεις Ροδούλα μου!

    Σίγουρα κάποιες στιγμές θέλει ψυχραιμία" αλλά γενικότερα από τα παιδιάπαιδιά μπορούμε να πάρουμε πολλά διδάγματα.

    Φιλιά και την αγάπη μου
    Αλεξία momyof6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξία μου, με χαρά μεγάλη σε καλωσορίζω στο ηλεκτρονικό μου σπιτάκι!!!
      Απ' ότι βλέπεις είμαι λίγο αργή στις απαντήσεις μου. Δεν προλαβαίνω.
      Έτσι είναι, από τα παιδιά διδασκόμαστε πολλά, και πρώτα απ' όλα, την αγάπη την αληθινή και την άδολη!!
      Φιλιά πολλά!!
      Με την αγάπη μου!!

      Διαγραφή
  3. Τα παιδια Ροδούλα μου είναι απίστευτα.. εσύ θα το ξερεις καλυτερα...που ολη μερα είσαι μαζι τους.. μπορεί να κνουν αταξιες.. αλλα σου δινουν και πολύ χαρα.. να περνας καλα... το βιντεο σου... η Κατερίνα καταπληκτική φωνή και καταπληκτικο τραγουδι... φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Ρούλα, αυτές οι αταξίες τους, είναι γεμάτες γλύκα και αθωότητα!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το βίντεο!!
      Φιλιά σε όλους σας!!

      Διαγραφή
  4. xixi!
    Πλάκα έχουν (όχι πάντα!!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, παλαβιάρα δασκάλα με τα αστεράτα πιτσιρίκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχααα έχεις δίκιο Γιάννα μου. Όχι πάντα. Είναι μερικές φορές που σε φτάνουν στα όριά σου, αλλά αξίζει τον κόπο.
      Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου!!!

      Διαγραφή
  5. Α, και για την απάντηση στο σχόλιο της προηγούμενης ανάρτησης, έχω να προσθέσω....:
    Ωχ! Την πάτησα, θα 'ρθει!!!
    ;-) χαχαχαχα!
    Το νησί λυπάμαι!!!
    Εμείς τρελές είμαστε, μια χαρά θα τα πάμε!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχααα τρελοκομείο κινητό!!!!!
      Μπορεί και να τη γλυτώσεις δεν ξέρω!!
      Φιλάκια πολλά Γιάννα μου!!!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια Βάσω μου, ότι περνώ πολύ όμορφα!!!
      Νιώθω να είμαι εκεί που πρέπει όταν είμαι ανάμεσα στα παιδιά!!

      Διαγραφή
  7. χαχαχα
    ε ετσι ειναι τα μικρα!
    εχουμε πλακα παντου!
    φιλακια πολλα καλη μου!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο με όλα αυτά που ζω μαζί τους Κική μου χαχαχααα και έχουν μεγάλη πλάκα αλήθεια!!!
      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου Κική!!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς μας ξανάρθες δελφινάκι μου!!! Κι εμένα μου έλειψες και αναρωτιόμουν τι έγινες.
    Πήρα ένα μέηλ, αλλά φοβήθηκα να πάρω τηλέφωνο. Ήταν από σένα τελικά;
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!
    ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. οι εμπνευσεις της στιγμής!! φαντάζομαι την χαρά τους!!!
    καλά να τα περνάτε...με τα αγγελάκια αστεράκια σου!!!...
    καλόν μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφη φωνή, πόσο όμορφο τραγούδι και όλα αυτά τα ωραία λόγω της παιδικής αταξίας!!! Δεν είναι τέλειο αυτό; Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι Ροδούλα μου, φιλία πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πραγματικά υπέροχο Κική μου!!!
    Σ' ευχαριστώ πολύ!
    Καλή Σαρακοστή και σε σένα!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή