Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

KAΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

Να έχετε μια όμορφη Κυριακή, και μια ακόμη πιο όμορφη εβδομάδα, αγαπημένοι μου ηλεκτρονικοί φίλοι και φίλες!!!
Μπαχ επέλεξα σήμερα. Είναι από τους αγαπημένους μου, για να μην πω ο πιο αγαπημένος.
Γιατί; Γιατί η μουσική του δεν έχει ίχνος αλαζονείας, ή υπεροψίας. Είναι ταπεινή, παράλληλα μεγαλειώδης. Αυτό, καταφέρνει να ηρεμήσει την ψυχή, και να την ανεβάσει. (ταπεινή μου γνώμη)
Και στη ζωή μου, τέτοιους ανθρώπους επιλέγω. Μεγάλους (στην ψυχή) και προσγειωμένους, ταπεινούς, χωρίς έπαρση, ή "ξερολισμό" (τώρα αυτή η λέξη δεν ξέρω αν υπάρχει στο ελληνικό λεξιλόγιο, αλλά το ξέρετε ότι πετάω και δικές μου, αυθόρμητες χαχαχαα). 
Απολαύστε!!!!! Με την ΑΓΑΠΗ μου!!!


A!! Και το τελευταίο!! Προχθές το βράδυ, κάναμε τα κοριτσίστικά μας με τη Σταυρουλού μου. Μας αρέσει πολύ όταν τα κάνουμε. Είναι κάτι που έχει πλάκα, μας δένει, και μας χαρίζει όμορφες στιγμές, με γέλιο (που στην παρούσα συγκρατούσαμε), και μια αίσθηση ευτυχίας!! ) 
Εσείς ωστόσο, μπορείτε να γελάσετε όσο θέλετε χαχαχαα





2 σχόλια:

  1. χαχα! Δύο πασαλειμμένες κουκλίτσες!
    (Το κουκλίτσες δεν αλλάζει, ό,τι κι αν κάνετε... λάμπετε!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και μελωδικά γλυκό μου πλάσμα!
    Και μια πελώρια αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχααα Γιάννα μου. Ξέρεις γιατί λάμπουμε ε; Από το γιαούρτι και το αβοκάντο χαχαχαααα
    Πολλά πολλά φιλιά αγαπημένη μου!!!!!
    Και μια τεράαααστια αγκαλιά κι εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή