Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Σάββατο 30 Απριλίου 2016

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

Αγαπημένοι μου μπλογκοφίλοι,  δε θα μπορούσα να μη σας ευχηθώ για τη μεγάλη αυτή γιορτή μας.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!

Εύχομαι, το Αναστάσιμο φως, να λαμπρύνει την ψυχή μας, και τις  σκέψεις μας!!!!!

Να περάσετε όμορφα με τους αγαπημένους σας, και να χαρείτε όλοι μαζί με αγάπη, τη μεγάλη αυτή γιορτή!!!!


ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Είχαμε και φέτος τη χαρά, μαζί με τις κορούλες μου (ο Γιάννης δεν ανακατεύεται με αυτά. Μόνο πηγαινοέρχεται στην κουζίνα και βλέπει τις εξελίξεις, και εγώ βλέπω τη χαρά στο πρόσωπό του :) )
Είχαμε λοιπόν τη χαρά με τις κορούλες μου, να φτιάξουμε τις λαμπαδίτσες μας (δε συγκρίνονται με αυτές που φτιάχνετε όλες εσείς οι χρυσοχέρες, εννοείται αυτό :) Αλλά όπως έλεγε και η γιαγιάκα μου, για τα χέρια που τις έφτιαξαν καλές είναι χαχαχαχα )  και τα αυγουλάκια μας.  Ο Γιάννης, πήρε δυο αυγουλάκια στο τέλος, και έκανε τη δική του σύνθεση για ευχές στους ηλ. του φίλους.






Photo by yianni 



ΚΚά

9 σχόλια:

  1. Μια χαρά τις βρίσκω τις λαμπάδες σας!
    Μπράβο, κορίτσια!
    Καλή Ανάσταση, Ροδουλίνι μου! Με υγεία!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσάρα μου αγαπημένη, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!
    Καλή Ανάσταση Γιάννα μου!!!
    Φιλιά πολλά πολλά σου στέλνω, με πολλή αγάπη!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη. Να φτιαχνεται κάθε χρόνο τις λαμπαδίτσες σας και όμορφες αναμνήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hi Dear, I really like your post. Its writing style is so amazing. Thank you for sharing it.

    Driver Easy Pro

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. I like the helpful information you provide in your articles;Thank you for this post.

    LUMINAR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I was searching some blogs to read on google and found this blog post page. I must say it is very informative as well as interesting. Thanks to the author of this post/page for writing such wonderful lines. EF Commander

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Incredible post.It is really a useful piece of information. I’m glad that you shared this useful info with us.
    Thanks for sharing." https://cracked1.com/cyberlink-powerdirector-full-crack/ "> CyberLink PowerDirector

    ΑπάντησηΔιαγραφή