Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012


Είναι κάποια μαθήματα, που τα χαίρομαι περισσότερο από κάποια άλλα. Θέλετε γιατί μου δίνουν την ευκαιρία να πειραματιστώ, θέλετε γιατί μου αρέσει στα συγκεκριμένα να παρατηρώ εκ νέου τις αντιδράσεις των μικρών μου μουσικών, θέλετε γιατί κάθε χρονιά ανανεώνω τις δραστηριότητες και ανυπομονώ να τις δοκιμάσω στην τάξη, άρα να τις αξιολογήσω. Όλα αυτά μαζί τελοσπάντων, με κάνουν να δείχνω αδυναμία σε κάποιες θεματικές ενότητες.
Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, ασχολήθηκα με όρους που αφορούν την ένταση, αλλά και αλλαγή της έντασης μιας  μελωδίας. (Piano, Forte, Crescendo)

Πρώτο μέλημά μου αλλά και μεγάλη πρόκληση, ήταν να τα καταφέρω να μεταδώσω τη συγκεκριμένη γνώση στους τετράχρονους και πεντάχρονους μουσικούς μου, χωρίς να προκαλέσω ανία -για μια ανιαρή τάξη, την ευθύνη έχει ΜΟΝΟ ο εκπαιδευτικός-, αλλά να τους ενθουσιάσω με την καινούρια γνώση.
Ευτυχώς τα καταφέραμε.
Αφού με τη μέθοδο της καθοδηγούμενης ανακαλυπτικής μάθησης, ανακάλυψαν τι σημαίνει piano, forte και crescendo, πάντα μέσα από χιουμοριστικές διαδικασίες που προκαλούν ένα κλίμα εφορίας στην τάξη, προχωρήσαμε σε παιχνίδια εμπέδωσης.
Παίξαμε διάφορα παιχνίδια. Για να μπείτε στην τάξη μας, και να γευτείτε κάτι από την καθημερινότητά μας, σας μεταφέρω τέσσερα από αυτά.:

Παιχνίδι πρώτο
Συμφωνήσαμε,  ότι θα τους δείχνω τα πινακάκια με το forte και το piano, και ανάλογα θα κτυπάνε στο forte τα πόδια τους δυνατά στο πάτωμα, και στο πιάνο σιγανά παλαμάκια.
Όπως καταλαβαίνετε, το αγαπημένο τους ήταν το φόρτε, αφού τους έδινε την ευκαιρία να κτυπήσουν όσο δυνατά ήθελαν στο πάτωμα τα πόδια τους, χωρίς να τους κάνει κανείς παρατήρηση χαχα.


Παιχνίδι δεύτερο
Αφού τους είπα διάφορα,  που τα έκαναν να ψηλώσουν καμιά δεκαριά πόντους, του τύπου είστε σπουδαίοι μουσικοί γι'αυτό σας τα μαθαίνω όλα αυτά, ή  όλα αυτά τα σπουδαία μόνο οι μουσικοί τα γνωρίζουν, αλλά μπορείτε να τα μάθετε και στη μαμά και στον μπαμπά, ήταν έτοιμα για μουσική ακρόαση. Το πόσο σοβαρά κάθισαν και περίμεναν να αναγνωρίσουν τα σημεία piano forte στο μουσικό απόσπασμα που θα ακολουθούσε, είναι απίστευτο.
Για να δώσω και μια δόση χιουμοριστική στο "παιχνίδι" μας (είναι κάτι που λατρεύουν τα παιδια), συμφωνήσαμε όταν ακούνε σημεία forte να σηκώνουν το πόδι, ενώ στα σημεία piano να σηκώνουν το χέρι.

Παιχνίδι τρίτο.
Συμφωνήσαμε να ζωγραφίζω στον πίνακα το Piano το forte και το crescendo, και αυτά να βρίσκουν κάθε φορά, σε ποιο μουσικό όρο ανήκει η ζωγραφιά μου.
Έγραψα λοιπόν σαν επικεφαλίδα τα σύμβολα των όρων, P       F      Cresc. και από κάτω, άρχισα με την κιμωλία, να χρωματίζω στην ουσία.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΕΣ ΓΡΑΜΟΥΛΕΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ PIANO, OI ENTONEΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ FORTE, ΚΑΙ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΖΑΝ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΧΩΝΙ, Η ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΥΛΟ, ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ CRESCENDO.
Κάθε φορά, ένα παιδί, ερχόταν και ένωνε ένα από τα σύμβολα της επικεφαλίδας με τα σχέδια.
Δε σας κρύβω ότι εντυπωσιάστηκα!


Παιχνίδι τέταρτο
Μοίρασα σε όλα τα παιδιά από ένα κομμάτι ύφασμα, και τα ρώτησα πώς θα το κουνούσαν, αν άκουγαν μια μελωδία piano. ΟΛΑ ΚΟΥΝΗΣΑΝ ΜΕ ΗΠΕΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ ΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ!
Στην ερώτηση, αν άκουγαν ένα σημείο forte στη μουσική, ΟΛΑ ΚΟΥΝΗΣΑΝ ΜΕ ΕΝΤΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ.
Για το crescendo, όσο κι αν σας φαίνεται απίστευτο, (εμένα μου φάνηκε), ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΟΥΝΗΣΑΝ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ!!!!!

(Έπρεπε να τα βλέπατε στα σημεία crescendo πόσο ενθουσιάζονταν. Ήταν σκέτες γλύκες. Απόσπασμα από τη συμφωνία της έκπληξης του Χάυντν, μέρος 2ο)

Για τα σημεία Piano Forte έβαλα το 2ο από τη συμφωνία της έκπληξης τους Χάυντν
Αφού λοιπόν  συμφωνήσαμε πώς θα τα κουνάνε, άρχισε το παιχνίδι, Έβαλα στο cd player, διάφορες μουσικές επιλογές, που είχαν αρκετά σημεία forte, piano crescendo και το καταδιασκεδάσαμε. Φυσικά είχα κι εγώ το ύφασμά μου, αφού είμαι ένας μουσικός ανάμεσα σε μουσικούς.Σηκωθήκαμε και όρθιοι και εκφράσαμε και με το σώμα μας όλα αυτά.

Στο τελευταίο μάθημα, κάναμε πράξη , αυτά που μάθαμε με ένα τραγουδάκι. Το τραγούδησα πρώτα εγώ, και αυτά παρατήρησαν ποιους από τους όρους που γνωρίζουν χρησιμοποίησα. Στη συνέχεια ακολουθώντας την τυπική διαδικασία διδασκαλίας ενός καινούριου τραγουδιού, το μάθαμε, και όλοι μαζί σαν ομάδα το δουλέψαμε, με τα κρουστά τους όργανα τα παιδιά, και την κιθάρα μου εγώ.

Ο κύκλος αυτός δεν έκλεισε, αφού μας έμεινε άλλος ένας όρος να μάθουμε, το decrescendo. Oπότε όπως καταλαβαίνετε, μας περιμένουν κι άλλες ώρες παιχνιδιού, και διασκέδασης.
Ειλικρινά νιώθω πολύ τυχερή. Η δουλειά μου, είναι κάτι που με δροσίζει, ειδικά σε περιόδους σαν και αυτήν που διανύω.
Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε αγαπημένοι μου διαδικτυακοί φίλοι!!!
Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά από τα βάθη της καρδιάς μου για όλα!



27 σχόλια:

  1. παιρνουμε χαρα, απο τα χαμογελα των παιδιων! :)

    καλο σαβ/κο Ροδουλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Ηλία μου, τα παιδιά μας μεταδίδουν τη χαρά, την αθωότητα και την αγάπη τους, και μας κάνουν να βλέπουμε τη ζωή με αισιοδοξία.
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία τα παιχνιδάκια!! Ξέρεις μ' αυτό τον τρόπο, όσα διδάσκεις, μένουν μέσα στο μυαλουδάκι τους για πάντα. Έχω κι εγώ μερικές τέτοιες αναμνήσεις από παιδική ηλικία, πράγματα που έμαθα μέσα από το παιχνίδι και το παράδειγμα :)
    Σε φιλώ γλυκιά μου Ροδούλα, περιμένω να ξαναπαίξουμε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύριελ μου, έτσι όπως τα λες είναι. Αυτό που επιδιώκω είναι εκτός από τις γνώσεις, να δώσω στα παιδιά και όμορφες αναμνήσεις. Πέρα από αυτό όμως, θέλω να είναι ευτυχισμένα ακόμα και όταν κάνουμε μάθημα. Πιστεύω ότι τα καταφέρνω. Τα παιδάκια είναι πραγματικά αγγελικά πλάσματα.
      Σου στέλνω την ΑΓΑΠΗ μου!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Λάμπρο μου, είμαι σίγουρη ότι κι εσύ έτσι δουλεύεις. Οι αναρτήσεις σου με έπεισαν γι΄αυτό. Κάναμε κι άλλα παιχνίδια, αλλά δεν ήθελα να σας κουράζω άλλο. Βέβαια όλα αυτά έγιναν σταδιακά, μέσα σε τρεις εβδομάδες.
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  4. Xάρηκα που σε είδα στις μουσικές εξαίσιες... συνάδελφε! Μεγάλη μου τιμή που με μία συγγραφέα θα τριγυρίζουμε μαζί στην 'μπλογκογειτονιά'!
    Λαμπρινή
    Υ.Γ. Πολύ ωραίο θα έγινε το μάθημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή μου, αγαπημένη μου συνάδελφε!!! Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω. Το ιστολόγιο σου αντανακλά την προσωπικότητά σου, γι' αυτό και είναι τόσο όμορφο!
      Όσο για την τιμή, αυτή είναι δική μου. Κοίτα, δεν ονομάζω τον εαυτό μου συγγραφέα, εξάλλου σαν ειδικότητά μου, αναφέρω μόνο αυτήν του μουσικοπαιδαγωγού. Απλά ασχολούμε και με το γράψιμο.
      Πάντως χαίρομαι κι εγώ που θα σεριανίζουμε μαζί στην "μπλοκογειτονιά".
      Το μάθημα το απόλαυσα. Δεν τα κατάφερα να μεταφέρω το κλίμα του ενθουσιασμού που χαρακτίριζε τις ώρες της μουσικής, γιατί από το "χαρτί", λείπουν οι φατσούλες των μουσικών μου, τα γέλια και ο ενθουσιασμός τους.
      Σε φιλώ γλυκά
      η συνάδελφός σου
      Ροδούλα

      Διαγραφή
  5. ΡΟΔΟΥΛΑ μου...το ότι σπουδασες μουσικός και νηπιαγωγός..σημένει ότι έχεις πολλα να δώσεις στις τρυφερές ψυχούλες που περιμένουν απο εσένα να τους μάθειςαυτά τα πράγματα που θα τους κάνουν αυριο μεθάυριο ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.....με κεφαλαια....απο τέτιους έχει ανάγκη ο κόσμος μας και οι γενιές που έχονται.. φιλή μου...να σου δείνει ο Θεός δύναμη .... πολυ ωραια δωσμενο το μάθημα ....μεχρι και εγώ το χαρηκα...φιλακια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ρούλα,
      Πραγματικά χαίρομαι που δουλεύω με παιδάκια. Νηπιαγωγός βέβαια δεν είμαι. Είμαι μόνο μουσικός, και απλά αυτή την περίοδο της ζωής μου, δουλεύω σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο. (ας είναι καλά το υπουργείο που δε μας διορίζει). Όμως, έχω πάρει πολλά από τις μικρές ηλικίες. Πιο πολλά μου δίνουν παρά τους δίνω.
      Χαίρομαι που σου άρεσε το μάθημά μας. Ολοκληρώθηκε βέβαια μέσα από μια σειρά μαθημάτων.
      Σου στέλνω την αγάπη μου

      Διαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα Ροδούλα. Εκπαιδευτικός κι εσύ. Εγώ βέβαια είμαι γυμνάστρια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση αλλά χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά μουσική. Πολύ όμορφα τα παιχνιδάκια σου. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Κατερινάκι μου. Χάρηκα πολύ που σε είδα.
      Κι εγώ δούλεψα στην πρωτοβάθμια εκαίδευση για δέκα χρόνια περίπου, με συλλόγους γονέων στην αρχή, και μετά στα ολοήμερα. Τα τελευταία τρία χρόνια όμως δεν μας καλούν συστηματικά. Για παράδειγμα πέρσι, με θυμήθηκαν το Μάρτιο για δώδεκα ώρες σε ένα αρκετά μακρινό μου σχολείο. Έτσι προτίμησα να είμαι σε ιδιωτικό σχολείο, έστω και νηπιαγωγείο, που τελικά πολύ μου αρέσει, γιατί έχω μάθει αρκετά γι' αυτές τις ηλικίες, και ακόμα πειραματίζομαι. Το μόνο που μου λείπει από τα δημοτικά, είναι οι χορωδίες που διοργάνωνα.
      Πάντως μουσική και γυμναστική συμβαδίζουν. Στα δημοτικά έκανα πολύ καλή παρέα με τις συναδέλφους μου γυμνάστριες.
      Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα

      Διαγραφή
  7. Ροδούλα μου νομίζω ότι στην δύσκολη περίοδο που ζεις αυτόν τον καιρό, τα παιδικά προσωπάκια και η ικανοποίηση που εισπράττεις από την δουλειά σου που την αγαπάς, είναι ένα πολύ καλό φάρμακο!
    Και χαίρομαι πολύ γι αυτό!
    Σε φιλώ, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Έλενα, είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες. Με έχουν στηρίξει πάρα πολύ τα παιδάκια στο σχολείο. Αν δεν ήταν η δουλειά μου, πραγματικά θα ήμουν σε πολύ πιο άσχημη κατάσταση. Και οι συναδέλφισσές μου με στήριξαν πολύ. Και η δική σας αγάπη όμως Έλενά μου, και το ενδιαφέρον σας με στήριξε και με στηρίζει ακόμη, αλλά και με συγκίνησε πάααρα πολύ. Σας αγαπώ πραγματικά πολύ. Τώρα πώς γίνεται αυτό, να αναπτύσονται τόσο αληθινές και από καρδιάς σχέσεις μέσα στο διαδίκτυο, ούτε κι εγώ το καταλαβαίνω, αλλά ισχύει.
      Σου στέλνω την ΑΓΑΠΗ μου!
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα

      Διαγραφή
  8. Στο έχω ξαναπεί ότι θαυμάζω το τρόπο διδασκαλίας σου...Μάλλον πολλές παιδικές φατσούλες συμφωνούν μαζί μου.Φίλη μου ελπίζω να είσαι καλά...Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαλεντίνα μου, χαίρομαι πολύ που σε βλέπω.
      Εγώ θέλω να είμαι δυνατή, παρόλο που ο πόνος θέλει τον καιρό του για να γλυκάνει. Πιστεύω όμως ότι ο μπαμπάς μου είναι κάπου καλά, έτσι νιώθω.
      Αυτές οι παιδικές φατσούλες που λες, δεν μπορείς να φανταστείς πόση χαρά μου δίνουν, και πόσο με έχουν στηρίξει αυτή την περίοδο...
      Σε φιλώ γλυκά
      Η φίλη σου
      Ροδούλα

      Διαγραφή
  9. Ροδούλα μου εκτιμώ πάρα πολύ τους δάσκαλους και καθηγητές που έχουν τον δικό σου τρόπο σκέψης και διδασκαλίας. Είναι χαρά και τιμή μου που σε γνώρισα. Είσαι καταπληκτικός άνθρωπος και είμαι σίγουρη πως αυτό εισπράττουν και οι μαθητές σου. Να είσαι πάντα καλά φίλη μου και να συνεχίζεις έτσι με την ίδια θέληση.
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου, πόσο όμορφα λόγια μου γράφεις. Με κάνεις και ντρέπομαι.
      Η τιμή είναι δική μου που σε γνώρισα, γιατί είσαι ένας πολύ όμορφος άνθρωπος. Γενικότερα είστε μια όμορφη οικογένεια, η Παναγιά να σας σκεπάζει.
      Οι μικροί μου μαθητές, μου δίνουν πολύ περισσότερα απ' αυτά που πέρνουν από μένα, αλήθεια. Μου τα επιστρέφουν στο πολλαπλάσιο.
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα

      Διαγραφή
  10. Χαίρομαι που σε ακούω καλά τα παιδιά σου δίνουν χαρά από τη χαρά τους ένα τους δίνεις δέκα παίρνεις κι εσύ τους δίνεις πολλά περισσότερα από ένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ρένα, είμαι καλύτερα. Το καταλαβαίνω κι εγώ η ίδια. Για παράδειγμα, τις πρώτες μέρες, δεν μπορούσα να τραγουδήσω όπως έκανα κάθε μέρα στο σχολείο, πριν ξεκινήσουμε το πρόγραμμα, παρασύροντας τα παιδιά, και συνέχεια σκεφτόμουν την καινούρια και αναπάντεχη κατάσταση στην οποία βρεθήκαμε. Άσε που είχα συνέχεια τον μπαμπά μου στο μυαλό μου, και σκεφτόμουν ότι ίσως και να με έβλεπε, και να καταλάβαινε πόσο πολύ αγαπώ αυτό που κάνω, και να χαιρόταν με τις παιδικές φατσούλες -γιατί αγαπούσε πολύ τα παιδάκια-. Όπως καταλαβαίνεις βούρκωνα, και προσπαθούσα να μη με βλέπουν τα παιδάκια μου, μέχρι να μου περάσει.
      Όσο περνούν οι μέρες όμως "χωνεύω" την καινούρια κατάσταση, και πια, σκέφτομαι τον μπαμπά μου όταν είμαι μόνη μου στο αυτοκίνητο, είτε στην επιστροφή, είτε στον πηγαιμό. Όμως τον σκέφτομαι γλυκά και παρακαλώ την Παναγιά να τον έχει κοντά της.
      Πάντως έχεις δίκαιο, τα παιδάκια με έχουν στηρίξει πάααρα πολύ. Και οι συναδέλφισσες μου. Με συγκίνησαν.
      Ρένα μου όσο και αν σου φαίνεται παράξενο, κι εσείς με έχετε στηρίξει πάαααρα πολύ, και σας ευχαριστώ ειλικρινά, μέσα από την καρδιά μου γι' αυτό. Μου φαίνεται απίστευτο, το ότι γίνεται να αγαπήσεις αληθινά ανθρώπους που δεν γνωρίζεις, μέσα από ένα άψυχο μηχάνημα. Και όμως, αυτό συμβαίνει.
      Την ΑΓΑΠΗ μου!

      Διαγραφή
  11. Ροδούλα μου, γλυκιά μούσα της μουσικής!!!συγχαρητήρια για τον τρόπο διδασκαλίας σου!!αυτό δίχνει πόσο αγαπάς αυτό που κάνεις, και τα παιδιά!! βέβαια αυτή η αγάπη ξαναέρχεται σε σένα μέσα από τα παιδάκια , και γεμίζει η ψυχούλα σου!! το ξέρω από προσωπική εμπειρία!!είμαστε πολύ τυχερές που έχουμε εργασία με παιδάκια, αθώα και αληθινά!!! Να είσαι καλά γλυκιά μου, και να θυμάσαι τον μπαμπά σου με αγάπη!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου αγαπημένη έχεις απόλυτο δίκαιο σε όσα λες. Είμαστε πραγματικά τυχερές που δουλεύουμε με παιδάκια!
      ΚαΛό βράδυ να έχεις, φαντάζομαι την παγωνιά που έχετε τώρα εσείς εκεί πάνω ε;

      Διαγραφή
  12. Για άλλη μια φορά θα πω πως είναι ευχή να υπάρχουν εκπαιδευτικοί σαν και εσένα!!!!! Επίσης θα σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που γύρισες πάλι – παρά τον πόνο σου – στην γειτονιά μας και γέμισες τον τόπο με τις υπέροχες μελωδίες σου!!!!!!! Ο Θεός να σου δίνει δύναμη να συνεχίζεις πάντα το τόσο ωραίο έργο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου, σε ευχαριστώ πολύ για το τόσο όμορφο σχόλιό σου. Με συγκίνησες.
      Ναι ο πόνος υπάρχει, αλλά πρέπει να είμαι δυνατή, έτσι όπως θα το ήθελε και ο μπαμπάς μου. Πιστεύω πολύ στη δύναμη της προσευχής, και πιο πολύ παρακαλώ για την ψυχή του.
      Η δουλειά μου μου δίνει τα φτερά που χρειάζομαι για να συνεχίσω. Μα κι εσείς Βίκυ μου! Πραγματικά δεν ξέρω πώς να σας ευχαριστήσω για όλη αυτή την αληθινή αγάπη που τόσο απλόχερα μου δίνετε. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
      Καλό βράδυ να έχεις.

      Διαγραφή
  13. μαγικος ειναι ο τροπος διδασκαλιας σου! πραγματικα θαυμαζω εκπαιδευτικους και ανθρωπους σαν και εσενα!!οπως σου ειπε και η Δημητρουλα πραγματικα ειναι και δικη μου χαρα και τιμη που γνωριστηκαμε εδω.σπανιζουν εκπαιδευτικοι και ανθρωποι σαν και εσενα γιαυτο να εισαι σιγουρη πως τα λογια μας ειναι αληθινα και ... αρχισε να τα συνηθιζεις :))) ! καλη εβδομαδα Ροδουλα μου! σε φιλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο τρόπος διδασκαλίας μου Μαρία μου, Θεμελιώνεται στην αγάπη μου για τα παιδιά, γι' αυτό και προσπαθώ να σκέφτομαι και να βρίσκω παιχνίδια, που θα τους αρέσουν, και μέσα από αυτά θα τους μεταδώσω την καινούρια γνώση.
      Θα το πω και πάλι, η τιμή είναι δική μου. Είστε πραγματικά πολύ όμορφοι άνθρωποι όλοι όσοι έχω γνωρίσει. Σας νιώθω δικούς μου ανθρώπους, και πολύ κοντά μου. Δεν είναι περίεργο αυτό;
      Καλή εβδομάδα και σε σένα Μαράκι μου αγαπημένο!

      Διαγραφή
  14. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ.ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή