Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Όλα τα λεφτά του κόσμου!!!

Πριν από μερικές μέρες, μου έδειξε ο Γιάννης, ένα βιντεάκι που μας είχε τραβήξει -εμένα και τη Σταυρούλα - πριν από μερικά χρόνια.
Το πόσο ενθουσιάστηκα δε λέγεται. Όχι μόνο εγώ, αλλά και η Σταυρουλού μας.
Τη θυμάμαι πολύ καλά εκείνη τη μέρα, έξι χρόνια πριν. Είναι από εκείνες, που έχω καλά καλά φυλαγμένη μέσα μου, και τη θυμάμαι με πολλή αγάπη! 
Εμένα, τα κρύσταλλα και τα σερβίτσια, δε μου κάνουν αίσθηση. Εκείνη τη μέρα όμως, έγιναν ένα πολύ καλό εργαλείο για μένα.
Με την "τρέλα" που κουβαλώ και δεν την αλλάζω χαχαχαχααα, μου ήρθε να κάνω ένα πείραμα, που πάντα ήθελα να δοκιμάσω.
Το ανακοίνωσα, συμφώνησαν όλοι μαζί μου, οπότε κατέβηκαν από το ντουλάπι τα κρυστάλλινα ποτήρια κρασιού, και το πείραμα ξεκίνησεεεεεεεεεε!!!
Βάλε βγάλε νερό, με τη Σταυρούλα δίπλα μου να παρακολουθεί τα πάντα, και πολλή κουβεντούλα και γέλιο, μέχρι που έφτασα στο επιθυμητό αποτέλεσμα!!!! Είναι να μη μου μπει στο μυαλό κάτι παιδάκι μου.
Αφού κατάφερα να πετύχω την κλίμακα Ντο, άρχισαν οι δοκιμές. Στο κόλπο και η Σταυρούλα μας, ενώ ο Γιάννης, μας καμάρωνε από μια μεριά, λέγοντας όμως, κάθε τόσο, και  ένα "πρόσεχε μην τα σπάσεις όλα τρελοκομείο" (χαχαχαχαααα)
Το καμάρι μου, τα κατάφερε μια χαρά, με λίγες δοκιμές, και όταν η πρόβα ολοκληρώθηκε, ετοιμαστήκαμε για απαθανάτιση της πολύτιμης στιγμής.  
Τι λέτε; Οι αναμνήσεις αυτές, δεν αξίζουν όλα τα λεφτά του κόσμου;
Υ.Γ. Το βίντεο αναρτάται  με τη συναίνεση της Σταυρούλας μου. (Δε μου χαλάει χατήρι  ο άγγελός μου)




37 σχόλια:

  1. Πλάνταξα στο κλάμα στην προηγούμενη ανάρτηση κ' όλως περιέργως... κατέληξα να κλαίω πάλι!!!
    Τί υπέροχο αποτέλεσμα!!!
    Μελωδικότατο!!!
    Δεν χορταίνω να το βλέπω!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά, σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου, τι όμορφο το σχόλιό σου, με συγκίνησες!
      Εγώ πάλι, όποτε το βλέπω σκάω στα γέλια χαχχαχαχααα.
      Ακόμη και τα λόγια που λέμε στην αρχή, χωρίς να απευθυνόμαστε ουσιαστικά σε κανέναν, έχουν πολλή πλάκα χαχαχαχαχα. Λες και το ήξερα ότι θα το παρουσίαζα κάποτε σε εσάς.
      Φιλιά πολλά και στους δυο σας Ιωάννα μου! Να είστε πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχα...εξαιρετικό!!!Όλα τα λεφτά του κόσμου φυσικά.Τι καλά που κρατήσατε αυτή την ανάμνηση!Μπράβο και στις δυο σας...μπράβο και στα κρυστάλλινα ποτήρια που κι εμένα δεν με συγκινούν,εκτός κι αν παίζουν μουσική...χαχα...Φιλιά πολλά Ροδούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαααααααααα
      Να είναι καλά ο Γιάννης Μαρία μου!
      Νομίζω, όσους ανθρώπους ψάχνουν την ουσία και την ευτυχία αλλού, δεν τους συγκινούν ούτε τα κρύσταλλα, ούτε άλλα παρόμοιας πολυτέλειας υλικά.
      Φιλιά πολλά Μαρία μου αγαπημένη.

      Διαγραφή
  3. Τέλειο!!
    Αυτοί είναι οι πολύτιμοι θασαυροί μας, οι πολυτιμότεροι του κόσμου!
    Εγω από μουσικη δεν έχω ιδεα αλλά ακούγεται πολύ όμορφη η μελωδία σας!
    Φιλάκια και στις δυο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Νίκη μου, όπως ακριβώς το είπες: "Οι πολύτιμοι θησαυροί μας, οι πολυτιμότεροι του κόσμου!!!
      Είναι το τραγουδάκι "Η καμπάνα του σχολειού μας" -αλά ελληνικά-.
      Φιλιά πολλά σε όλους σας!!! Ιδιαίτερα στα αγγελούδια σου!! Μακάρι να διοριζόμουν σε εσάς σαν μουσικός. Το "ζήλεψα" και το μακάρισα το σχολείο σας, με τέτοιους γονείς, στήριγμα!!!

      Διαγραφή
  4. Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο !!!!ΜΡΆΒΟ ΣΑΣ!!! Πραγματικός θησαυρός αυτό το βιντεάκι σας!!! Σταυρούλα μου, στα χνάρια της μεγάλης Μούσας κι εσύ;;!! Μπράβο σου , τόχεις!!! Σας καταευχαριστήθηκα!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαα Φανούλα μου αγαπημένη.
      Δεν γινόταν να μην "κολλήσει" την "τρέλα" μας το παιδί.
      Φιλιά πολλά Φανούλα μου, αγαπημένη μου ηλ. αδερφή!!!

      Διαγραφή
  5. Απίθανο!!!!!!!!! Φιλιά και στις δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eίστε απίθανες και οι δύο, μανούλα και κορούλα!!!
    Μπράβο, πολλά μπράβο!
    Υπέροχο βιντεάκι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου σε ευχαριστούμε πολύ μαμά, και κόρη.
      Χαχαχαχαχααα, από τη μέρα που μου το έδειξε ο Γιάννης, το βλέπω και το ξαναβλέπω.
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. χιλια μπραβο σας αξιζουν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Meanan μου, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
      Αυτές τις στιγμές σκέφτομαι, και όσες δημιουργούμε τώρα, και δε μετανιώνω που δεν υπήρξα ποτέ συμβατική μαμά.
      Πολλά φιλιά καλή μου ηλ. φίλη!!!

      Διαγραφή
  8. άψογο... και στην τονικότητα τέλειο!!! μπράβο!!!!
    τα ταλέντα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!!!! Αγαπημένη μου φίλη και καλή μου συνέδελφε, με τιμά το σχόλιό σου. Πείσμωσα εκεί, μέχρι που την πέτυχα χαχαχαχααααααα Και βάλε βγάλε νερό. Μετά το πέρας του πειράματος, ένα από τα "πολύτιμα" κρύσταλλα είχε ραγίσει, αλλά κανένα πρόβλημα. Η χαρά μου ήταν τεράστια γι' αυτό που είχαμε ζήσει χαχαχααα.
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Πολυ καλα εκανες Ροδουλα μου και φυλαξες αυτό το βίντεο ειδαμε και εμεις μαζί σου την προσπαθεια των κρυσταλινων ποτηριών να αποδώσουν την μελωδία σου....μαζί με την δική σου βοήθεια ....βεβαίως βεβαιως... φιλακια πολλα και στις δυο σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αγαπημένη μου σας καμάρωσα μάνα και κόρη! Τι ωραίες εμπειρίες μαζεύει η Σταυρούλα σου!

    διάβασα και την ανάρτηση για τον πατέρα σου...με συγκίνησες...
    καλο Παράδεισο να έχει και όλο το Φως του Παραδεισου να το στέλνει σε σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου, αγαπημένη μου συμπατριώτισσα, αυτός ήταν ο στόχος μου από την πρώτη μέρα της γέννησης των αγγέλων μου. Να τους χαρίσω όμορφες αναμνήσεις, και θεμέλια βασισμένα στην αγάπη, πάνω στα οποία θα πορεύονται στη ζωή τους. Εύχομαι να τα κατάφερα και να τα καταφέρνω. Ποτέ δεν υπήρξα μια συμβατική μαμά. Για τη μαμά μου, και τους δικούς μου, είμαι η τρελομαμά χαχαχαχα.
      Σε ευχαριστώ για την ευχή σου, όσο αφορά τον παπά μου ΄Έλενά μου. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Την αγάπη μου σου στέλνω!!!

      Διαγραφή
  11. Ροδούλα μου, τι ανεκτίμητος θησαυρός αυτό το βιντεάκι!!!
    Τόση χαρά στα όμορφα πρόσωπα σας.... και το αποτέλεσμα του πειράματος τέλειο! Μπράβο και στις δυο σας.
    Είδα και την προηγούμενη ανάρτηση, με συγκίνησες πολύ φίλη μου.... Σίγουρα σας στέλνει από 'κει ψηλά την ευχή του!
    Να είστε πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου, "έπιασες" ακριβώς αυτό που νιώθαμε στο τέλος! Χαρά μεγάλη!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ που με επισκέπτεσαι Φιλία μου, και αφήνεις τα ουσιαστικά, και γεμάτα αγάπη σχόλιά σου!
      Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Μα καλά !! είστε φοβερές !! Το πετύχατε άψογα και είχε πολύ πλάκα :) Κι εγώ νόμιζα θα κάνατε με τα δαχτυλάκια σας στο στόμιο -το έχεις δοκιμάσει αυτό; για δοκίμασε το ;) ωχ ωχ δίνω ιδέες !
    Σχετικά με την προηγούμενη ανάρητηση σου, χάρηκα που το χάρηκες Ροδούλα μου και έκανες και τα κόλυβα και όλα! Είμαι βέβαιη πως το χάρηκε και κείνος..
    Να είστε καλά να τον θυμάστε κορίτσι μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύριέλ μου χαχαχαααα σε ευχαριστώ πολύ!!! Φοβάμαι μη κοπεί κανά δάχτυλο με το στόμιο χαχαχααα. Αυτό, το δοκιμάζω κάθε φορά που τα πλένω αυτά τα ποτήρια. Με το σφουγγάρι βγάζουν ένα τέλειο ήχο.
      Εύχομαι να ευχαριστήθηκε η ψυχούλα του Λύριέλ μου.
      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου!!

      Διαγραφή
  13. Χάρηκα που σε βρήκα κι εγώ:)
    Φοβερό το βιντεο μα πιο φοβερές είστε εσείς!
    Φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Kvnnie. Με χαρά σε καλωσορίζω στο "σπιτάκι" μου. Ελπίζω να ένιωσες όμορφα και άνετα.
      Χαίρομαι που σου άρεσε το βιντεάκι.
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  14. Χαχαχαχα Τ Ε Λ Ε Ι Ο !!!! Μπράβο σας, μαμά και κόρη!!! Τελικά τα κρυστάλλινα ποτήρια, που ούτε εμένα με συγκινούν, κάνουν υπέροχη μουσική!!! Σ'ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας!!!! Φιλάκια πολλά σας στέλνω!!!
    Καλό Σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Φωτεινή μου. Τους ανθρώπους που ψάχνουν αλλού τα σημαντικά και όμορφα, δεν τους συγκινούν τέτοιου είδους πολυτέλειες.
      Χαίρομαι που σας άρεσε.
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  15. Κουβαλάει λίγη από την τρέλα σου και το Σταυρουλίνι σου αλλά και ο Γιάννης σου που σας τραβούσε:) μα τι όμορφο θέαμα προσφέρετε μάνα και κόρη! Απίθανο ντουέτο ντο ρε μι!!!
    Μου φτιάξατε τη νύχτα:) γλυκά όνειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουβαλάει πολλή όμως Δήμητρά μου χαχαχαχααα. Δεν υπήρξα ποτέ η συμβατική μαμά, όχι γιατί το επιδίωξα, αλλά γιατί αυτό μου βγαίνει, αυτό είμαι. Να' ναι καλά ο Γιάννης που δέχεται την "τρέλα" μου.
      χαχαχααααα ελπίζω να είχες μελωδικά όνειρα εχθές το βράδυ!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. Αυτό που καταφέρατε είναι πολύ δύσκολο. Τόσο να βρείς την τονικότητα τοσο πιστά όσο και να το εκτελέσετε μαζι με την κόρη σου. Συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου!
      Πάντα ήθελα να το κάνω αυτό με τα ποτήρια. Η αλήθεια είναι ότι μου πήρε λίγη ώρα να βρω την τονικότητα, αλλά είχα πεισμώσει, μέχρι που τα κατάφερα. Μετά, είδα ότι η Σταυρούλα το έπιασε εύκολα, οπότε το παίξαμε πέντε έξι φορές, και μετά ήρθε και ο Γιάννης χαχαχαααα και απαθανάτισε τη στιγμή. Το πιο σημαντικό, είναι ότι και το παιδί και εγώ, αποκτήσαμε μια πανέμορφη ανάμνηση!
      Φιλιά πολλά Μαρία μου!!!

      Διαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΟΔΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ Σ/Κ!!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία μου πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα καλή μου ηλ. φίλη!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή