Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013

Μαθαίνω τη μουσική παίζοντας!!!!

Καλησπέρα σας αγαπημένοι μου ηλεκτρονικοί φίλοι και φίλες!!!!
Βροχερές οι μέρες αυτές, αλλά εμείς δεν πτοούμαστε. Ένα έχω να σας πω, προχθές με το χαλάζι και το χαμό,  εγώ, ήμουν στους δρόμους, (με το αυτοκίνητο έτσι;) και πήγαινα από το ένα σπίτι στο άλλο για μαθήματα. Και τραγουδούσα στο δρόμο το "χαλαρά, η ζωή είναι ωραία χαλαρά" χαχαχαχα.
Λοιπόν στο θέμα μας όμως.
Αυτό την περίοδο, μαθαίνω στα παιδιά τους όρους που αφορούν στην ένταση forte-piano, (δυνατά-σιγά) αλλά και στην  αλλαγή της έντασης μιας μελωδίας, (crescendo-decrescendo) (σταδιακό δυνάμωμα-σιγάνεμα του ήχου). Μόλις ολοκληρώσουμε τα μαθήματα,
ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΊΗΣΗ!!!!!!!!! ΑΝΥΠΟΜΟΝΏ!!!!!!!!!!!!!!



Πήρα που λέτε το πρώτο μέρος από την 9η συμφωνία του Μπετόβεν, που έχει μέσα πολλά σημεία piano, forte, cresc., και ακούγοντάς το, έγραψα ένα παραμυθάκι. Αυτό έγινε πέρσι, και είχε μεγάλη επιτυχία στην τάξη. Για να καταλάβετε, τα περσινά παιδιά, με ρωτάνε φέτος, από την αρχή της χρονιάς, πότε θα παίξουμε το πάρτι έκπληξη.
Επειδή φέτος ανάμεσα στις ηλεκτρονικές μου φίλες, είστε και αρκετές που έχετε παιδάκια, σκέφτηκα να αναρτήσω το παραμυθάκι, μαζί με το μουσικό κομμάτι, έτσι ώστε αν θέλετε, να το παίξετε κι εσείς με τα παιδιά σας, χωρίς αναγκαστικά να αναφερθείτε σε μουσικούς όρους. Απλά, θα προσαρμόσετε τη διήγηση στα σιγανά, δυνατά, αλλά και τα μέρη που σταδιακά δυναμώνουν.
Θα χρειαστεί (αν έχετε την όρεξη να το κάνετε φυσικά) να κάνετε πρώτα μια εξάσκηση μόνες σας, δηλαδή, να το διαβάσετε, και να προσπαθήσετε να το ταιριάξετε με τη μουσική. Μετά θα πρέπει να πάρετε κι εσείς μέρος στο παραμύθι. Εμ τι; Τι νομίζατε, ότι εσείς δε θα παίζατε;
Οι ηλικίες που μπορούν να πάρουν μέρος, είναι από 2,5  -100 χρονών.



 Το ζουγκλοπάρτι έκπληξη!!!
(Βασισμένο στο πρώτο μέρος της 9ης  συμφωνίας του Μπετόβεν)
Μεσημέρι, όλα τα ζωάκια στη ζούγκλα κοιμούνται  (piano). Ξαφνικά ακούγεται από μακριά κάποιο ζωάκι να τρέχει. Όσο πλησιάζει, τόσο δυναμώνει ο ήχος από το ποδοβολητό του (crescendo)
Είναι ο ζωηρός πίθηκος.
«Ει, Ξυπνήστε, καλά κοιμάστε τέτοια μέρα;» φωνάζει, και ξυπνάει όλα τα ζωάκια. (forte)
«Τι έγινε»; ρωτάνε νυσταγμένα
«Δε σας λέω, θα έπρεπε να το θυμάστε»
«Έλα πες, τι»;
«όχι, να θυμηθείτε μόνοι σας» λέει και φεύγει.
Τα ζωάκια κοιτάνε το ένα το άλλο απορημένα, προσπαθούν να θυμηθούν, αλλά τίποτα.. Σκέφτονται ότι ο πίθηκος τους έκανε πλάκα πάλι, και έτσι ξανακοιμούνται. (piano)
Σε λίγο, ακούγονται ποδοβολητά να πλησιάζουν ξανά (crescendo). Είναι ο πίθηκος
«ΚΑΛΑ ΚΟΙΜΗΘΗΚΑΤΕ ΠΑΛΙ»;  «Δεν είστε εντάξει όμως»  τα μαλώνει (forte)
Τα ζωάκια πετάγονται επάνω.
«Μα τι είναι επιτέλους»; ρωτάνε
«Δε θυμάστε ποιος γιορτάζει σήμερα»;
«Όχι ποιος»;
«Σκεφτείτε λίγο»
«Θα μας πεις επιτέλους»          
«ΟΧΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ» επιμένει ο πίθηκος.
Τι να κάνουν τα ζώα, σκέφτονται… σκέφτονται και… ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΥΝ (forte)
«ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ, Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΜΑΣ . ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑ» φωνάζουν ενθουσιασμένα
«Σσς σιγά, θα μας ακούσει» λέει ο πίθηκος.
Ψιθυριστά, προτείνει να του ετοιμάσουν ένα πάρτι έκπληξη.
Τα ζώα ενθουσιάζονται με την ιδέα, γιατί αγαπάνε πολύ το βασιλιά τους. Αρχίζουν τότε να σκέφτονται όλα μαζί, πώς θα ετοιμάσουν το πάρτι έκπληξη. Πρέπει να είναι το πιο ωραίο ζουγκλοπάρτι που έγινε ποτέ!!!
Πάνω στον ενθουσιασμό τους φωνάζουν λίγο παραπάνω απ’ ότι πρέπει.
«Σσς»  λέει ο πίθηκος
Ψιθυριστά, προτείνουν το καθένα διάφορα.
«Να μαζέψουμε μπανάνες και να φτιάξουμε μπανανότουρτα» προτείνει ο πίθηκος.
«ΝΑΙ»!!!
«Και ξυλαράκια για κεράκια» προτείνει ο ελέφαντας
«ΝΑΙ»!!!
«Και καρύδες για χυμό καρύδας» προτείνει η καμηλοπάρδαλη
«ΝΑΙ»!!!
«Και θα φτιάξουμε ωραία το χώρο»
«Ναι θα καθαρίσουμε γύρω γύρω, θα τα κάνουμε όλα πολύ όμορφα»
«Μόνο σιγά να μη μας πάρει χαμπάρι, πρέπει να είναι έκπληξη» λέει ο πίθηκος
Θα είναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΡΤΙ ΖΟΥΓΚΛΟΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ!!! Φώναξαν όλα μαζί.
Τα ζωάκια είναι πολύ ενθουσιασμένα και χαρούμενα.
                                    **********************************
Όλα μαζί αρχίζουν  να μαζεύουν όσο πιο ήσυχα γίνεται, μπανάνες, ξυλαράκια και καρύδες. Αυτές τις μαζεύει η καμηλοπάρδαλη, επειδή είναι ψηλή και τις φτάνει. Άλλα καθαρίζουν το χώρο, και μαζεύουν λουλουδάκια. Είναι πολύ χαρούμενα και εργατικά. Και τόσο, μα τόσο χαρούμενα!!! Θέλουν να τα κάνουν όλα τέλεια.
Ξαφνικά η Ζέβρα φωνάζει:
«ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ, ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΔΕΙ»!!
Τα ζώα αμέσως, κρύβονται πίσω από τις μπανανιές και τις καρυδιές, και παρακολουθούν με αγωνία το λιοντάρι που πλησιάζει.
«ΑΧ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΔΕΙ, ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΔΕΙ» παρακαλούν.

Ευτυχώς το λιοντάρι προχώρησε ευθεία, προς το ποτάμι. Διψούσε.
Ουφ, ηρέμησαν τα ζώα.
«Πάω εγώ να το καθυστερήσω. Μόλις τα ετοιμάσετε όλα, στείλτε το πούμα να μας φωνάξει» πρότεινε ο πίθηκος, και έτρεξε προς το ποτάμι, όπου είχε πάει το λιοντάρι.
Τα ζώα είναι ενθουσιασμένα, και συνεργάζονται τέλεια: Ετοιμάζουν την μπανανότοyρτα, το χυμό καρύδας, κόβουν φύλλα μπανανιάς και τα στρώνουν για χαλί. Πάνω βάζουν ένα κορμό για τραπεζάκι, και πάνω στο τραπεζάκι την μπανανότουρτα με τα πέντε ξυλαράκια για κεράκια. Το λιοντάρι κλείνει πέντε.
ΕΤΟΙΜΑ.
«Πούμα, τρέξε να φωνάξεις τον πίθηκο και το λιοντάρι. Όλα είναι έτοιμα για το πάρτι» λέει η ζέβρα.
Το πούμα τρέχει, τρέχει, φτάνει στο ποτάμι.
«Βασιλιά έλα γρήγορα σε χρειαζόμαστε» λέει.
«Σε λίγο, τώρα μιλάω με τον πίθηκο για ένα σοβαρό θέμα» λέει το λιοντάρι
«ΟΧΙ ΤΩΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΕΙΓ0Ν» λέει το πούμα.
«Δεν πειράζει βασιλιά μου, συνεχίζουμε μετά τη συζήτηση» λέει ο πίθηκος.
«Μα δε γίνεται είναι σοβαρό το ζήτημα με τις μπανανιές» λέει το λιοντάρι.
«Μα όχι πάμε» λέει ο πίθηκος
Ευτυχώς τοn κατάφερε. Αργά-αργά και βασιλικά, το λιοντάρι προχωρά προς το μέρος όπου περίμεναν τα ζώα. Ο πίθηκος και το πούμα ήθελαν να τρέξουν , αλλά δεν μπορούσαν. Θα το καταλάβαινε  ο βασιλιάς, ότι κάτι του ετοίμαζαν. Και προχωρούσαν, και προχωρούσαν, και η καρδιά του πιθήκου και του πούμα πήγαινε να σπάσει από την αγωνία. Πλησίαζαν, πλησίαζαν μέχρι….
«ΕΚΠΛΗΞΗ» φωνάζουν όλα μαζί, μόλις τον βλέπουν.
«ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΑΣ ΒΑΣΙΛΙΑ»!!!

Το λιοντάρι τα έχασε. Μα τι ήταν όλα αυτά!!! Και πόσο όμορφα!!!
Πόσο χάρηκε το λιοντάρι. Του ήρθε να κλάψει από συγκίνηση, αλλά συγκρατήθηκε. Τι ήταν όλο αυτό που του ετοίμασαν; Κοιτούσε γύρω του, και δεν πίστευε στα μάτια του!

«Σας ευχαριστώ είπε, και φίλησε ένα-ένα, όλα τα ζώα»
Ακολούθησε ένα φοβερό πάρτι.  Το καλύτερο που έγινε ποτέ. Έφαγαν μπανανότουρτα, ήπιαν χυμό καρύδας, χόρεψαν, συζήτησαν, γέλασαν με την ψυχή τους. ΠΕΡΑΣΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
Αυτό το πάρτι θα το θυμούνταν για πολλά-πολλά χρόνια.

ΤΕΛΟΣ


Ενδεικτικά έβαλα στην αρχή (forte, piano cresc),  για να καταλάβετε πώς θα τα προσαρμόσετε.
Θέλω να μου πείτε πώς τα καταφέρατε. 
(Απαραίτητα υλικά, είναι και τα υφάσματα, πχ, ένα γαλάζιο ύφασμα για το ποτάμι, και πράσινο και καφέ ύφασμα, για να κάνουν το έδαφος της ζούγκλας).

Ένα σας λέω. Πέρσι που το πρωτοδοκίμασα στην τάξη, τα παιδιά είχαν μπει τόσο καλά μέσα στο πετσί του ρόλου τους, που πίστευαν πραγματικά ότι έκαναν ετοιμασίες για το πάρτι. Κουβαλούσαν και καλά φύλλα, καρύδες, κουβάλησαν τρία μαζί τον κορμό-τραπεζάκι, κρύφτηκαν για να μην τους δει το λιοντάρι.   Τόσο πολύ τους άρεσε, που ενώ είχα σκοπό να κάνω αυτή τη δραστηριότητα σε μια διδακτική ώρα, σαν ολοκλήρωση της καινούριας γνώσης (forte piano κλπ), εντούτοις, πήρα άλλη μια, γιατί το ζητούσαν επίμονα. Ήταν τόσο όμορφο να τα βλέπει κανείς από μια μεριά!!! Νομίζω ότι κάτι τέτοιες στιγμές, "ακουμπώ" την ευτυχία!

Υ.Γ.
Το απόσπασμα αυτό, είναι μέρος ενός μουσικού βιβλίου που ετοιμάζω, και που έχει να κάνει με το παιδί και τους κλασσικούς συνθέτες.

Σας εύχομαι ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο  με τι άλλο; Με το απόσπασμα από το πρώτο μέρος της 9ης συμφωνίας του Μπετόβεν.
Και την αγάπη μου!!!

22 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ηλ. μου φίλη! Ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Τη δουλειά μου την υπέραγαπώ, το ίδιο και τα παιδιά, και θέλω την ώρα του μαθήματος να παιρνάνε τέλεια, και να μαθαίνουν ταυτόχρονα. Πιστεύω ότι την ευθύνη για μια ανιαρή τάξη την έχει πάντα ο δάσκαλος.
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Ε μα είσαι φοβερή, πως να μην σε λατρεύουν τα πιτσιρίκια??
    Καλό Σαββατοκύριακο Ροδούλα μου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου καλησπέρα!!!
      Εγώ να δεις πώς τ' αγαπάω. Είναι γλύκες!!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις από αύριο αγαπημένη μου Έλενα!!

      Διαγραφή
  3. Είναι πολύ-πολύ όμορφο!!!
    Ευκαιρία για μαθησιακό παιχνίδι, λοιπόν!!!
    Και ομολογουμένως πιο "πραγματοποιήσιμο" από μια παλαιότερη ανάρτησή σου, με τα κρυστάλλινα ποτήρια με νερό!!! (Δεν μπορώ να το ξεπεράσω αυτό το βιντεάκι!!!)
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Την αγάπη μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχααα είναι πιο πραγματοποιήσημο ε; Με το προηγούμενο βιντεάκι έχω φάει κι εγώ μεγάλο κόλλημα. Το βλέπω συνέχεια και σκάω στα γέλια. Θα το βαρεθώ κάποτε πού θα πάει χαχαχααα
      Φιλιά πολλά παιδιά!!! Πολύ χαίρομαι που σας γνώρισα!!!
      Με την αγάπη μου!!

      Διαγραφή
  4. Ροδούλα μου, κατ'αρχήν μπράβο που δεν πτοείσαι και μέσα στο χαλάζι τραγουδούσες "Η ζωή είναι ωραία..." Είσαι πολύ αισιόδοξος άνθρωπος :)
    Είχα ξαναδεί μουσικά παιχνίδια για να μαθαίνεις τις έννοιες της μουσικής, από την κόρη μου, αλλά αυτή η δραματοποίηση που έγραψες είναι το κάτι άλλο!!! Σου υπόσχομαι πως κάτι θα προσπαθήσω να κάνουμε στο σπίτι μόλις βρω χρόνο!!! Να σου ευχηθώ πολλή έμπνευση και καλή επιτυχία στη συγγραφή του νέου σου βιβλίου... Φιλάκια γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Φωτεινή μου, αυτό το τραγούδι έχει γίνει κάτι σαν σλόγκαν για μένα. Πολλές φορές το σιγοτραγουδώ, ειδικά όταν είμαι αγχωμένη. Βοηθάει ξέρεις χαχαχα
      Η δραματοποιήσεις είναι ό,τι καλύτερο για τα παιδιά. Τρελαίνονται. Από τα ίδια το κατάλαβα, και γι' αυτό τις έχω σαν ένα καλό μου σύμμαχο, άμα θέλω κάτι να τους μάθω. Σε ένα δημοτικό, μέσα από τη δραματοποίηση, λάτρεψαν τη δημοτική μας μουσική.
      Είχα γράψει ένα θεατρικό, μέσα στο οποίο ανακάτεψα και τραγούδια παραδοσιακά, και το παρουσιάσαμε στη λήξη της σχολικής χρονιάς, με την πέμπτη και έκτη. Είχε μεγάλη επιτυχία. Είδες, με ενθουσιάστηκα και πολυλόγησα χχααχαχα
      Περιμένω να μου πεις πώς το είδες στην πράξη. Από τις απαντήσεις σας θα εξαρτηθεί αν θα το απευθύνω μόνο σε παιδαγωγούς, ή και μαμάδες. Νομίζω όμως ότι θα δουλέψει και με μανούλες που περνάνε ποιοτικό χρόνο με τα παιδάκια τους. Κι εγώ το έκανα με τις δικές μου.
      Φιλιά πολλά Φωτεινή μου!!!

      Διαγραφή
  5. Ροδούλα μου τι υπέροχη ιδέα να παίξουμε με τα παιδιά που συνδυάζει παιχνίδι και μουσική!!! Το έβαλα τώρα σιγά...κοιμούνται τα παιδιά...κάνω προπόνηση και το απόγευμα θα γίνει χαμός με την 9η συμφωνία!!!!
    Όσο για το βιβλίο σου...το περιμένουμε με αγωνία γιατί τέτοια βιβλία σπανίζουν και μόνο θετικά στοιχεία χαρίζουν στα παιδιά μας που τους μαθαίνουν να αγαπούν τους κλασσικούς συνθέτες. Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία Ροδούλα μας γλυκιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχααα Δημητρούλα μου, σας βάζω εργασία για το σπίτι χααχαχαχααα
      Ας το λίγο ελεύερο, δηλαδή, αν δεις ότι δεν πρόλαβες ακριβώς το piano που ήθελες ας πούμε, δεν πειράζει, αυτοσχεδίασε, μέχρι να έρθει το επόμενο piano.
      Θέλω τη γνώμη σου, για το πώς δούλεψε στο σπίτι. Παίζει ρόλο και η ηλικία των παιδιών. Η μαγεία νομίζω τα πιάνει μέχρι και τη δευτέρα δημοτικού. Μετά "μεγαλώνουν" για παιχνίδια, τα αγγελάκια μας.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Δημητρούλα μου! Δεν το έχω ολοκληρώσει ακόμη. Είναι στο στήσιμο. Τι να κάνω που χάνω και πολλές ώρες στο μπλογκ που είμαι κολλημένη και στο φέης. Θέλω ξύλο μου φαίνεται χαχαχαχα
      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου ηλ. φίλη.

      Διαγραφή
    2. Έπαθαν πλάκα!!! Παραμύθι με μουσική από το pc???? Στην αρχή με κοιτούσαν σαν χαμένα και μετά χαλάρωσαν και απόλαυσαν. υπέροχη ιδέα, υπέροχη!!!
      Άσε το FB και πήγαινε στο βιβλίο μην σε μαλώσω δασκάλα μουσικής μας:) Γι' αυτό εγώ δεν κάνω FB γιατί ξέρω ότι θα κολλήσω!!!

      Διαγραφή
    3. ΕΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΗΣΩ ΧΑΧΑΧΑ!!!!
      ΤΕΛΕΙΑ, ΤΕΛΕΙΑ, ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!
      ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΗ ΜΑΜΟΥΛΑ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
      Δεν μπορείς να φανταστείς ΠΟΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ με έκανες, με αυτό σου το σχόλιο. Περίμενα πώς και πώς την απάντηση!!!!
      Λοιπόν, είχα σκοπό σήμερα να καθήσω και να το δουλέψω! Πτουουουου τώρα το θυμήθηκα, Έλεγα σήμερα να πάρω στο Νάκα, και να ρωτήσω την Άννα, , την υπεύθυνη τον εκδόσεων, και υπέροχο άνθρωπο, και ξέχασα. Θέλω τη γνώμη της, για το αν είναι καλύτερα να ετοιμάσω αυτοτελή βιβλία με παρουσίαση ενός συνθέτη κάθε φορά, ή να συμπεριλαμβάνονται οι τρεις συνθέτες που θέλω, συν οι όροι δυναμικής, σε ένα.
      Δε μου λες Δήμητρά μου, εσύ, σαν μαμά, τι θα προτιμούσες;
      Λοιπόν σε αφήνω, και τρέχω στο word, μου έδωσες όρεξη τώρα να το ολοκληρώσω. Έφυγα!!
      Φιλιά πολλά, και συγχαρητήρια που είσαι τόσο ΤΕΛΕΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ!!!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια γλυκιά μου Μούσα μου!! Φαίνεται πόσο αγαπάς και τη δουλειά σου και τους μαθητές σου!! Επόμενο είναι να σε λατρεύουν!! Δίνεις τη ψυχή σου!!Μπράβο σου!! Για μένα που δεν έχω γνώσεις μουσικής, φαίνεται πολύ δύσκολο αυτό που κάνεις!! Σαν παιχνίδι είναι απίθανο!! Σας φαντάζομαι και ζηλεύω που δεν είμαι κοντά σας!! φιλάκια πολλά Μούσα μου γλυκιά!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου, ηλ. αδερφή, καταλαβαίνεις την αγάπη μου, γιατί το ίδιο ακριβώς νιώθεις κι εσύ, και για την τέχνη σου, και για τα παιδιά!!
      Φιλιά πολλά Φανή μου!!!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου, καλή μου φίλη και συνάδελφε, σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. μου άρεσε πολύ η ιστορία.. τα παιδιά σίγουρα είχαν να τρέξουν, να ετοιμάσουν, να κρυφτούν... κι όλα σε κρεσέντο , φόρτε και πιάνο!! πολύ καλό !! μπραβο!!!!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που σου άρεσε Παρασκευή μου!!!
      Να το δοκιμάσεις με τα πρωτάκια και τα δευτεράκια. Θα με θυμηθείς, θα περάσετε τέλεια!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Οταν εισαι ερωτετυμενη με την δουλεια σου Ροδούλα μου..αυτό φαινεται σε αυτά που γραφεςι γαι να καταλαβουμε και εμεις την αγαπη σου.. και το πάθος που σε εμνέει...στην κάθε σου εργασία.. για τους μικρούς μαθητέςσου...πολύ ομορφη ιδες να δραματοποιείς το μαθημα.......ετσι παιζοντας μαθαίνουνε πιο ευκολα και πιο χαρουμενα το μαθημα.. είσαι η ειδική επανω στο θεμα.... φιλακια πολλά σου στελνω και συνέχισε έτσι... να διδάσκεις.......ο Μπετόβεν μας συντρόφευσε.. για λιγο........οσο για το τραγουδι..χι..χι.χ. και εγώ αυτό λεω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ρούλα μου. Ένας από τους έρωτες της ζωής μου είναι και η δουλειά μου!!! Αν χάσω αυτή την επικοινωνία μου με τα παιδιά και τη μουσική, πιστεύω ότι θα δημιουργηθεί ένα κενό μέσα μου.
      Φιλιά σε όλους σας!!

      Διαγραφή
  9. ΡΟΔΟΥΛΑ μου εκπληκτικη η ιδεα σου!
    εγω επειδη δεν εχω παιδι θα το παιξω με την αγαπη μου χεεχε
    φιλακια πολλα γλυκεια μου υπαρξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θώμη μου αγαπημένη χαχαχααααα θα το παίξεις με την αγάπη σου ε; Πολύ μου άρεσε αυτό. Όταν με το καλό κάνεις το παιδάκι σου, εδώ θα είμαι, και θα σε "τρελάνω" χαχαχα στις ιδέες.
      Φιλιά πολλα, αγαπημένη μου!!!

      Διαγραφή