Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

Καλησπέρα σας αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες!!
Σήμερα Μεγάλη Πέμπτη, ήταν η κορύφωση της Μεγάλης Εβδομάδας!!
Η θρησκεία μας είναι ολοζώντανη, είναι τρόπος ζωής. Η Μεγάλη εβδομάδα δεν είναι ένα έθιμο που τηρούμε.
Έχουμε ΑΓΑΠΗ;
Έχουμε πνεύμα ελευθερίας;
Συγχωρούμε αυτούς που μας έβλαψαν; Σ' αυτούς που εξακολουθούν να μας βλάπτουν  έχουμε τη μαγκιά να μην κρατάμε κακία, κι ας τους έχουμε από μακρυά;
Έχουμε πνεύμα αλληλεγγύης;
Συμπάσχουμε με τους συνανθρώπους μας που υποφέρουν και απλώνουμε σ' αυτούς χέρι βοήθειας; Όσους έρχονται στον δρόμο μας τουλάχιστον;

ΤΟΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΠΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΜΑΣ!!!

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!


Την αυτοσχέδια καρτούλα, μπορείτε να τη στολίσετε στο σπιτάκι σας αν θέλετε. Την έφτιαξα με αγάπη για σας!! <3 <3 <3

36 σχόλια:

  1. Πόσο δίκιο έχεις, βρε Ροδουλίνι!
    Καλό πάσχα και καλή Ανάσταση, κορίτσι μου!
    Να περάσετε όπως ακριβώς το έχετε φανταστεί!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάρα μου, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
      ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!! Να περάσετε όμορφα με τους αγαπημένους σας!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Καλο Πασχα Ροδουλα μου! Με υγεια και αγαπη .. Να περασετε υπεροχα!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση και καλό κι ευλογημένο Πάσχα μαζί με τους αγαπημένους σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλό πάσχα.. όμορφη η καρτούλα σου.. μια χαρά τα λες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου καλό, σ' ευχαριστώ πολύ!! Ω!! σου άρεσε η καρτούλα μου; Πολύ χαίρομαι. Δεν το' χω και πολύ μ' αυτά, αλλά προσπάθησα χαχα.
      ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

      Διαγραφή
  5. Ροδούλα μου αγαπημένη Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση, να περάσεις πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Κι εσύ, να έχεις ένα όμορφο Πάσχα με τους αγαπημένους σου!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Ροδούλα μου αγαπημένη!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή Ανάσταση!!!!
    Καλό Πάσχα!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλή μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και σε σας!!! Να περάσετε πολύ όμορφα!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Αγαπημένη μου Ροδούλα!!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχετε!!! Εύχομαι ολόψυχα τα καλύτερα για σένα και την όμορφη οικογένειά σου!!! Σε φιλώωωω!!!!
    Υ.Γ. την καρτούλα την παίρνω με χαρά αλλά δυστυχώς δεν μου επιτρέπει άλλες εικόνες εδώ και καιρό ο blogger οπότε θα την προσθέσω στα βραβεία μου!!!!Ευχαριστώωωω!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Κική, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Εύχομαι και σε σένα Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!! Το Άγιο Φως, να σας προστατεύει και να σας φωτίζει!!
      Χαίρομαι που πήρες την καρτούλα μου. Βέβαια μπροστά στις δικές σας δε "φτουράει" χαχα αλλά είναι φτιαγμένη με πολλή αγάπη!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  8. Πόσο συμφωνώ και επ αξανω .. σε αυτά που λές..Ροδούλα μου ..!!! αυτή ακριβώς ειναι η θρησκεία μας.. αγαπα.. τον πλησίον σου.. να περάσεις ενα όμορφο και χαρούμενο ΠΑΣΧΑ.. με τους αγαπημενους σου... ΚΑΛΉ ΑΝΑΣΤΑΣΗ γλυκια μου..!!! και του χρόνου να είσαι καλά... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Εύχομαι σε όλους σας, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!! ΝΑ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!
      Φιλιά πολλά σε όλους σας!!!

      Διαγραφή
  9. Ροδούλα μου πολύ σωστές και επίκαιρες οι σκέψεις σου , τώρα περισσότερο από ποτέ να αποκτήσουμε ανθρώπινη συνείδηση.
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση στις ψυχές μας
    Τα φιλιά της αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Εύχομαι και σε σας ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!! Να περάσετε χαρούμενα και με αγάπη!!!
      Με την αγάπη μου!!

      Διαγραφή
  10. ...Η λυπη της Σταυρωσης..Ηχαρα της Αναστασης..ΗΑγια φλογα της λαμπαδας..το τσουγκρισμα των αυγων..Η Ειδηση....Χριστος Ανεστη...να σε καλα ματια μου...σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Μαρία, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ αγάπη μου, και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!
      Καμιά φορά αναρωτιέμαι, οι δικοί μας που είναι ήδη στον ουρανό, πόσο θα χαίρεται η ψυχή τους αυτές τις μέρες!!! Πόσο θα γιορτάζουν!!!
      Σε φιλώ με αγάπη Μαρία μου!!!

      Διαγραφή
  11. θα χαρώ να γίνεις μέλος στο Blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο συμφωνώ με όσα γράφεις καλή μου φίλη Ροδούλα!Αυτή είναι η Ανά(σ)ταση!Και μ' όλα αυτά τα όπλα ο θάνατος δεν είναι ανίκητος!
    Χριστός Ανέστη κι ευλογημένο Πάσχα να περάσεις με την οικογένειά σου!Χρόνια πολλά και καλά σ' όλον τον κόσμο!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Νίκο μου!!!
      Έτσι είναι, όπως τα λες.
      Να περάσετε όμορφα όλες τις μέρες τις Πασχαλινές!
      Φιλιά σε όλους σας!!

      Διαγραφή
  13. Πραγματικά δεν νομίζω οτι μπορεί κανεις να νιωσει την Ανάσταση αν δεν εχει καθαρίσει πρώτα την ψυχή του. Πως να καταλαβεις την υπερτατη θυσία αν δεν εχεις μαθει να συγχωρείς και να αγαπάς.
    Χρόνια πολλά με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά, Ροδούλα μου!! Εύχομαι όλα τα καλά στην οικογένειά σου!! Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ πολύ Πέπη μου!!!
    Χριστός Ανέστη, Χρόνια πολλά!!!
    Κι εσύ, να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου, και το Άγιο Φως να σας σκεπάζει πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αληθώς Ανέστη Κωνσταντίνα!!! Χρόνια πολλά, γεμάτα χαρές και υγεία!!
    Καλωσόρισες στο ηλεκτρονικό μου σπίτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ροδούλα μου χρόνια πολλά!!
    Ευχομαι ο αναστημένος Χριστός να σκορπίζει πάντα ευλογία στο σπιτικό σας και να σας χαρίζει υγεία ,αγάπη και ελπίδα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου αγαπημένη Χριστός Ανέστη, Χρόνια πολλά!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για την τόσο όμορφη ευχή σου!!
      Πώς περάσατε; Σας πεθύμησα!!
      Εύχομαι το Άγιο φως να σας προστατεύει και να σας ευλογεί!!
      Πολλά φιλιά και την αγάπη μου σας στέλνω!!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Ροδούλα μου το άγιο φως της Ανάστασης να φωτίζει πάντα το σπιτικό σου και τις καρδιές όλων!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη μου, Χριστός Ανέστη, Χρόνια πολλά!!!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Και δική μου ευχή, το Άγιο Φως, να φωτίζει να προστατεύει και να γλυκαίνει τις καρδιές όλων μας!!
      Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή