Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Ευχές και παιδικά τραγούδια!!

Πολύ αγαπημένοι μου ηλεκτρονικοί φίλοι  ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και  ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!
Το Άγιο Φως, να φωτίζει, να ευλογεί και να προστατεύει εμάς και την οικογένειά μας!!
Πώς περάσατε; Εμείς την ημέρα του Πάσχα πήγαμε στο σπίτι ενός πολύ καλού φίλου, και περάσαμε πολύ όμορφα, ανάμεσα σε ανθρώπους που μας αγαπούν και τους αγαπάμε.
Γενικότερα αυτή την περίοδο χαλαρώσαμε, και χαρήκαμε ο ένας τον άλλο.
Βρήκα και χρόνο να ηχογραφήσω τα τραγουδάκια που σας έλεγα, οπότε σήμερα τα μοιράζομαι μαζί σας.
Ελπίζω να σας αρέσουν.
Όσοι έχετε παιδάκια μέχρι δευτέρα δημοτικού βάλτε  τους τα να τα ακούσουν.
Όσοι είστε συνάδελφοι, βάλτε τα στα δικά σας αστεράκια να τα ακούσουν.
Όσοι θέλετε να τα δουλέψετε με τα δικά σας αστεράκια, είμαι στη διάθεσή σας για το πώς μπορείτε να τα δουλέψετε ρυθμικά.
Είναι χαρά μου που τα μοιράζομαι μαζί σας!!

Ο πλανήτης γη!!!



Το μήνυμα!!!


Σας εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, και μια ακόμη πιο όμορφη εβδομάδα!!!
Με την αγάπη μου!!!


26 σχόλια:

  1. Χρονια Πολλα Ροδουλα μου. Μα τι υπεροχα που ειναι τα τραγουδακια.. Αυτο με τον πλανητη μου αρεσε παρα πολυ...Δεν εχω παιδακια για να το ακουνε αλλα μπορω να το κανω εγω τις στιγμες που αισθανομαι πως ειμαι παιδι :D χιχι
    Φιλακια πολλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία μου, Χρόνια Πολλά!!!
      Ξέρεις πόσο χάρηκα που σου άρεσαν τα τραγουδάκια μου; Πολύ!!! Και στα παιδάκια αυτό αρέσει πιο πολύ. Ο πλανήτης γη!! Τα δίνουν όλα χαχα κι εγώ τα καμαρώνω, μου έρχεται να τα "¨φάω".
      χαχα ναι, κι εμείς παιδιά είμαστε μέσα μας.
      Α! δε σου είπα, ήρθε μια ξαδέρφη μου από Κύπρο, και μου έφερε φλαούνες από τη θεία μου. Και έφαγα το Πάσχα!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Ροδούλα μου τι όμορφα τραγουδάκια! Είσαι τόσο εκφραστική και θεατρική όταν ερμηνεύεις..
    Τα λέμε το απόγευμα, ελπίζω χωρίς βροχή! ;)
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινούλα μου, δεν του πέρασε του καιρού τελικά!!!! Πέρασα υπεροχα να ξέρεις. Πάντα απολαμβάνω την παρέα σου!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα τραγουδάκια μου!!!\
      Πολλά φιλάκια!!!!
      Μου έφτιαξες τη μέρα σήμερα!!!

      Διαγραφή
  3. Απόλαυσα τα τραγουδάκια σου Ροδούλα είναι υπέροχα!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ρένα!!! Ξέρετε πόσο με κάνετε να χαίρομαι, επειδή σας άρεσαν τα τραγουδάκια μου; Πάαααρα πολύ!!!
      Πολλά φιλάκια αγαπημένη μου φίλη!!!
      Και καλή εβδομάδα από αύριο!!

      Διαγραφή
  4. Λιώνωωωωωωωω!!!
    Είσαι αστέρι, κούκλα μου! Τί να λέμε τώρα?!
    Χρόνια πολλά και καλά! Πάντα με υγεία!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου!!!!!!!!!!! Κοριτσάρα μου!!!!!!!!
      χαχαχαχαααα όχι εγώ αστέρι, τα παιδιάκια μου στο σχολείο. Εκεί να δεις πώς θα λιώσεις άμα τ' ακούσεις!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν Γιάννα μου!!!
      Πολλάαααααα φιλιά!!!! Και μια μεγάλη αγκαλιά!!!
      Καλή εβδομάδα από αύριο!!!

      Διαγραφή
    2. Ροδουλίνι μου! Ροδουλίνι μου! Επανήλθα!!!
      Μόλις είδα το σχόλιο που μου άφησες στο blog μου...
      Όταν μία ανάρτηση φτάσει τα 200 σχόλια, δεν είναι ορατά όλα απευθείας... Για να φανούν όλα, πρέπει να πατήσεις κάτω-κάτω στα σχόλια το link που λέει "φόρτωση περισσότερων" και τότε βλέπεις όλα τα σχόλια της ανάρτησης...
      (Μη νομίζεις πως έχω διαγράψει το σχόλιό σου!!!)
      ;-) χαχα!!!
      Φιλάκια, κούκλα μου!!!
      Καλό βράδυ!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
    3. χαχαχαααα Γιάννα μου!.
      Ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό ότι διέγραψες μήνυμά μου. Αυτό που νόμισα ήταν ότι θα πέρασα κάποια μέρα, αλλά τελικά δεν είχα χρόνο να σχολιάσω και απλά είδα, και έφυγα, με σκοπό να ξαναγυρίσω, και μετά ξέχασα χαχα. Το κάνω συχνά αυτό σε διάφορα ιστολόγια. Αχ αυτός ο χρόνος.
      Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου!!!

      Διαγραφή
  5. Ροδούλα μου , μούσα μου γλυκιά !! με συγκίνησες με τα τραγουδάκια σου !! υπέροχα!! και πως να μη σε λατρέψουν τα μικρούλια σου;;!! Μέσα από τη διασκέδαση τους περνάς υπέροχα μηνύματα !! Τα φαντάζομαι να προσπαθούν με στόμφο να τα πουν μαζί σου!! και λικνίζονται με το ρυθμό σίγουρα!! πω πω!! να σας καμάρωνα από μια μεριά!! Φιλάκια γλυκούλα μου , φαίνεται πόσο πολύ αγαπάς αυτό που κάνεις!! Μπράβο σου !! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου, πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν τα τραγουδάκια μας. Πραγματικά περνάνε μηνύματα,μιας και το θέμα της γιορτής είναι οικολογικό.
      χαχα, μια χαρά τα φαντάστηκες!!! Τα υποστηρίζουν και ρυθμικά με τα κρουστά τους οργανάκια, τόσο καλά, που εντυπωσιάζουν και εμένα την ίδια.
      Μακάρι να ήμασταν κοντά Φανή μου, να ερχόσουν στη γιορτούλα μας!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Χρονια πολλα, Χριστος ανεστη... καλο κουραγιο στα παιδια , μετα το πασχα ηρθε και η ευθεία των εξετασεων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ηλ. μου φίλη!
      χαχα καλό κουράγιο. Και όμως, μέσα από αυτή τη δουλειά, αναπνέω. Δε θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο.
      Αχ! Οι εξετάσεις είναι πονεμένη ιστορία, αλλά ευτυχώς, εγώ δουλεύω με μικρά σε ηλικία παιδάκια.

      Διαγραφή
  7. Ροδούλα μου Αληθώς Ανέστη!!
    Χρόνια πολλά με υγεία, χρόνια δημιουργικά εύχομαι!
    Χάρηκα απίστευτα που τα άκουσα!
    Είναι υπέροχα....μπράβο σου για την καταπληκτική δουλειά!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!
    (Φεύγω σιγοτραγουδώντας...ο πλανήτης γη είναι το σπίτι μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ για το τόσο όμορφο σχόλιό σου!!
      Ε, λοιπόν, ο πλανήτης γη, είναι και των παιδιών, το αγαπημένο! Το κατ' ευχαριστιούνται όταν το τραγουδάνε.
      Φιλάκια πολλά!!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  8. Είσαι φανταστική καλή μου φίλη Ροδούλα!Δεν είναι μόνο οι στίχοι, αλλά κι η φωνητική, η ερμηνεία... ακόμα κι οι εικόνες απ' το βίντεο!
    Πολύ τυχερά τα παιδάκια!
    Να 'σαι πάντα καλά με την οικογένειά σου, αληθώς ανέστη και χρόνια πολλά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο μου, με συγκίνησες με το σχόλιό σου. Να σου πω κάτι; Εγώ νιώθω μεγάλη περηφάνια, που τα κατάφερα να μετατρέψω το βίντεο σε ταινιούλα!!!! Μόνη μου!!! Ολομόναχη!!! χαχαχααα
      Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!

      Διαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά Ροδούλα μου! Κελαηδάς εσύ και τα ακούω εγώ εδώ και χαίρομαι, χαμογελάω μόνη μου στο σπίτι και μη γελάσεις, αλλά μόλις δυνάμωσα τον ήχο ήρθε και η Σούση εδώ δίπλα μου και άκουγε :) Είσαι χαρά! Αυτό είσαι! Καλή εβδομάδα αγαπημένη μου!! **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυριελάκι μου αγαπημένο Αληθώς Ανέστη!!!
      Καλά, μιλάμε θα έχω ψηλώσει και κανά κεφάλι με το σχόλιό σου. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Πάντως ισχύει ότι τα σκυλάκια τα ελκύει η μουσική. Όταν ήμουν στη Ν. Αφρική, όποτε διάβαζα κλασσική κιθάρα, έρχονταν και τα δυο λυκόσκυλα του σπιτιού, και κάθονταν δίπλα μου, μέχρι να τελειώσω. Τα αγαπώ πολύ τα σκυλιά!!
      Φιλάκια πολλά αγάπη μου!!!!
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα συναισθηματικά τα τραγουδάκια σου, Ροδούλα!!! "Μιλάνε"!! Οπως σου έχω ξαναπεί , τα παιδάκια είναι απίστευτα τυχερά που σε έχουν δασκάλα !! Ολα αυτά που τους δίνεις τόσο απλόχερα και με δημιουργικό τρόπο, θα τα βοηθήσει να εξελιχθούν καλύτερα!! Να'σαι καλά και χρόνια πολλά, κορίτσι !!!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πέπη μου, σ' ευχαριστώ, με συγκίνησες!!
    Μακάρι, εύχομαι να συμβάλω έστω και στο ελάχιστο, στην όμορφη εξέλιξή τους ως άνθρωπων!
    Σε φιλώ με αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ο πλανήτης γή... τέλειος... μπραβο!!!! μου αρέσει όλο το παιδικό αυτό πλαίσιο... ακόμα κι η φωνή σου .. είναι παιδική!!... μπραβο.. ωραίο ρεφραίν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη, σ' ευχαριστώ πολύ!! χαχαχααα προσπάθησα να την κάνω, αφού δεν μπορώ να σας βάλω τα ίδια τα παιδάκια όταν το λένε. Τους αρέσει πάρα πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  13. το μήνυμα... πιο δύσκολο.. πιο απαιτητικό..με πολλή φαντασία..ΜΠΡΑΒΟ, αστέρι μου.. καλή επιτυχία παντου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι. Και όμως, να δεις πόσο ωραία το λένε, και πόσο καλά το υποστηρίζουν ρυθμικά με τα κρουστά τους οργανάκια. Είναι καταπληκτικοί μουσικοί σου λέω. Έλα στη γιορτούλα μας, θα είναι στις 4 Ιουνίου.
      Φιλάκια πολλά καλή μου φίλη!!!
      Κι εσύ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε όλα όσα κάνεις!!!

      Διαγραφή