Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Σήμερα είναι Κυριακή. Χαλαρώστε και απολαύστε τη θεία μελωδία του Μπετόβεν! Γιατί σας/μας αξίζει! Με την ΑΓΑΠΗ μου!!!

8 σχόλια:

  1. Υπέροχο!!
    Να έχεις μιαν όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε Έλενα.
    Κι εσύ να έχει μια όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς τη Ρίκη!!!
    Μα τι χαρά μου δίνεις, δε φαντάζεσαι!
    Να έχεις κι εσύ μια όμορφη εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ροδούλα σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη! Δίνουμε αγώνα οικογενειακώς αυτη την περίοδο με τις εξετάσεις! Θα περάσει και αυτό, τι να κάνουμε...
    Τα πράγματα εδώ είναι εξίσου δύσκολα! Τα παιδιά μου πηγαίνουν σε ελληνικό σχολείο και έχουν την ίδια ύλη με τα παιδιά της Ελλάδας. Το κακό είναι ότι άρχισαν μόλις σήμερα και θα τελειώσουν στις 10 Ιουνίου, δηλαδή θα γράφουν σχεδόν κάθε μέρα! Άγώνας...μεγάλος αγώνας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς ήλθες Μαρίνα!!!! Χαίρομαι πάρα μα πάρα πολύ την έπίσκεψη σου!
    Ααααχ Μαρινα μου και παλι αχ. Δυστυχώς δεν γλύτωσαν το εδώ σύστημα οι κορούλες σου ε? Οπότε περνούν ότι και τα εδώ παιδιά, με τα διπλά μαθήματα καθημερινά σχεδόν.
    Υπομονή θα περάσει πού θα πάει;
    Εμένα η λογική μου λέει, να μην τρελαίνονται άμα δε δίνουν πανελλήνιες, γιατίδεν αξίζει. Ας πέσει και λίγο ο γενικός τι έγινε;
    Πολλά φιλιά σε όλους και ιδιαίτερα στις μικρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΟΔΟΥΛΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου ροδουλα :) ωραιο τραγουδι,με ηρεμει απιστευτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή