Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

S.O.S!!!!



Αγαπημένοι μου blogοφίλοι!

Από εχθές, δεν μπορώ να στείλω σχόλιο. Μόλις σχολιάσω κάτι, είτε στο δικό μου ιστολόγιο, είτε σε άλλου, όταν επιλέγω "δημοσίευση", μου λέει να επιλέξω λογαριασμό. Επιλέγω λογαριασμό google, δίνω και τον κωδικό μου, με βγάζει ξανά στο σχόλιο που έχει και λεκτική επαλήθευση αυτή τη φορά, την οποία και κάνω, -γκρρρρρρ-  και όταν επιλέγω "δημοσίευση" , με ξαναβγάζει στη σελίδα που πρέπει να δώσω το email μου και τον κωδικό.
Εχθές άλλαξα και ξαν' άλλαξα κωδικό, αλλά τίποτα. Αυτό το παλιοgoogle, μου έχει σπάσει τα νεύρα.

Μήπως έχετε ιδέα κανείς τι συμβαίνει;

Φιλιά σε όλους

6 σχόλια:

  1. Γεια σου Ροδούλα,
    Το μόνο που γνωρίζω είναι αυτό που μου έγραψε μια φίλη λέγοντας πως κατάφερε να σχολιάσει στο μπλογκ μου μόνο ως ανώνυμη γιατί το google δεν δεχόταν τον λογαριασμό της (όπως και στη δική σου περίπτωση). Για δοκίμασε έτσι μέχρι νεωτέρας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Ροδούλα, ίσως υπάρχει κάποιο κόλλημα, πάντως σε άλλα ιστολόγια που επισκέπτομαι, τα σχόλια κυλάνε κανονικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ροδούλα ο blogger κάνει πολλά νάζια τελευταία, μην ανησυχείς, θα φτιάξει κάποια στιγμή.
    Μέχρι προχθές η Βάσια, μία από τις κοπέλες που γράφει στο blog μας, είχε το ίδιο πρόβλημα με σένα. Εφτιαξε μετά από 3 μέρες, από μόνο του!
    Υπομονή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eπίσης αν θέλεις, αφαίρεσε την λεκτική επαλήθευση από τα σχόλια, δεν προσφέρει τίποτα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ.ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ ΠΑΝΙΚΟ.
    ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα κι εγώ κόλλησα αυτή την ίωση αλλά ευτυχώς ανάρρωσα ,
    το πρόβλημα είναι του κου Γκούγκλι, μην ανησυχείς , θα το φτιάξουν , υπομονή ,
    σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή