Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ!!!

Αφού το ιστολόγιο είναι ταυτόχρονα και ένα βήμα, έτσι κι εγώ, όποτε θεωρήσω αναγκαίο, το χρησιμοποιώ για διάφορες σημαντικές -κατά τη γνώμη μου πάντα- ανακοινώσεις. Πριν από λίγο, είδα στα emails μου το πιο κάτω μήνυμα. Ευχαριστώ το Θεό, που δε βρίσκομαι στη θέση αυτής της μάνας, αλλά ταυτόχρονα μπαίνω στη θέση της, και παρακαλώ για το παιδί της.
Το μήνυμα είναι το πιο κάτω:

ΕΠΕΊΓΟΝ!
Posted: 23 Jun 2011 11:09 PM PDT
Ένα κοριτσάκι στην Καβάλα χρειάζεται ΕΠΕΙΓΌΝΤΩΣ αιμοπετάλια 0 αρνητικό για να σωθεί...Οι γονείς του πληρώνουν τα οδοιπορικά σε όποιον μπορεί να βοηθήσει.Παρακαλώ πολύ κοινοποιήστε το παντού!Το τηλέφωνο της μητέρας είναι 00306937495494 'Οπως ενημερώνουν, το παιδί βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο,ΕΠΕΊΓΕΙ λοιπόν, να βρεθούν αιμοπετάλια...Πηγή: http://sagalia91.blogspot.com/2011/06/
 
 

2 σχόλια:

  1. Η ευαισθησία σου συγκινεί. Εύχομαι ολόψυχα να βρεθεί δότης. Εγώ θα έρθω σε επαφή με μερικούς φίλους των παιδιών μου που είναι δότες. Ελπίζω κάτι να γίνει γρήγορα!!!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένε μου Χριστόφορε, μακάρι να έχει ήδη βρεθεί δότης, και να τελείωσε η αγωνία αυτών των γονιών.
    Είναι και θέμα ευαισθησίας, αλλά και ανθρωπιάς, ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα του διπλανού μας. Πάντως εσύ τα έχεις και τα δυο, και την ευαισθησία και την ανθρωπιά!
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή