Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ!!!




Πολύ αγαπημένοι μου διαδικτυακοί φίλοι, καλώς σας ξαναβρίσκω!!!! Γυρίσαμε εχθές, πολύ ξεκούραστοι.
Από αύριο, οι περισσότεροι από εμάς, επιστρέφουμε στη γλυκιά μας ρουτίνα. Τι περίεργο! Κάθε χρόνο, ξεκινάω με τόση χαρά τις διακοπές μου, και  κάθε χρόνο, με την ίδια χαρά και δίψα, ξεκινάω και την καινούρια σχολική χρονιά!! (είμαι περίεργο ον όμως!)
Επέλεξα τη μοναδική φωνή της δικής μας Νανάς Μούσχουρη  για να σας ευχηθώ, με ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια:  "Ταξιδιώτης του παντός"
Ας είναι η χρονιά αυτή για όλους μας, ΓΛΥΚΙΑ και ΟΜΟΡΦΗ!!! Οι διαπροσωπικές μας σχέσεις στον εργασιακό τομέα, αρμονικές με όλους, και όπως λέει και το τραγούδι: να είναι "όλα ωραία, βαθιά, γαληνεμένα" !

                                                                ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

30 σχόλια:

  1. ...καλη επανοδο..καλη δυναμη στα σχολεια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς επέστρεψες!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αντε καλή μας χρονιά με αρχή το φθινόπωρο. παρεπιπτόντως μόλις έφυγες (βασικά σήμερα) έπεσαν και τα πρωτοβρόχια. κρίμα που δεν τα πρόλαβες ροδούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες Ροδούλα!!!
    Χαίρομαι που οι διακοπές αυτές ήταν ξεκούραστες για σένα και την οικογένειά σου! Καλό Φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά!!!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς την!
    Καλώς όρισες!
    Καλό Φθινόπωρο, καλή σχολική χρονιά εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε Βρίσκω και εγώ :) καλό φθινόπωρο, πάντα με υγεία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλη και δημιουργικη χρονια σου ευχομαι!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά για όλους Ροδούλα μου. Δύσκολη προμηνύεται βέβαια αλλά ας παλέψουμε. Και όσοι έχουν μια δασκάλα σαν εσένα είναι βέβαιο ότι θα βλέπουν τα πράγματα με άλλο μάτι. Τυχεροί είναι.
    Με όλες μου τις ευχές σε όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ Ηλία μου.
    Ευχαριστώ πολύ και για την ευχή! είναι η καταλληλότερη για εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου, και σε σένα καλό Φθνόπωρο, με ωραίες δημιουργίες!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ πολύ πρόεδρε, -μήπως είσαι κι εσύ εκπαιδευτικός;-
    Χαχαχαχα ώστε έτσι ε; Και πέρσι τα ίδια, μόλις φύγαμε, έπεσε η θερμοκρασία. Πάντως φέτος μας έκανε καλό καλοκαίρι, να μην έχουμε παράπονο, όχι σαν το περσινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένε μου Αντώνη, ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ και σε σένα και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!
    Την αγάπη μου σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελενάκι μου γλυκό, σε ευχαριστώ πάααρα πολύ!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω roadartist!! Καλώς ήθρες στο σπίτάκι μου!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ να έχεις, και θα τα λέμε.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένε μου Χριστόφορε, ευχαριστώ πάρα πολύ! Ας είναι όσο δύσκολη θέλει η χρονιά, εμείς είμαστε αισιόδοξοι άνθρωποι έτσι δεν είναι; γι' αυτό και δεν μας παίρνει από κάτω.
    Τα φιλιά μου σε όλους σας (και ας μην σας γνωρίζω από κοντά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς σε βρήκαμε...Αύριο πρώτη Σεπτέμβρη και σιγά-σιγά κάθε κατεργάρης στο πάγκο του...
    Καλό χειμώνα να έχουμε,με όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ροδούλα μου...

    Καλώς μας ήρθες πίσω..! :-)
    Είμαι σίγουρη πως πέρασες υπέροχα , και χαίρομαι γι' αυτό..

    Καλό μήνα να έχεις..

    Σε φιλώ
    Τα λέμε σύντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα, καλή επάνοδο και προσαρμογή ,
    σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή σχολική χρονιά και σε σένα Ροδούλα!!!! Αν και ακόμα δεν πήγαμε όλο προβλήματα ακούσαμε να προκύπτουν (βιβλία , αποσπάσεις κ.τ.λ.)! Καλή καρδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς επέστρεψες!! Καλό μήνα!! :) Και καλό χειμώνα πάνω από όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλως ηρθες!!!!! καλο μηνα να εχουμε!! ποσο σε χαιρομαι που εχεις διψα και χαρα για την καινουργια σχολικη χρονια!!!! παντα ετσι ευχομαι να ειναι!! ξεκινωντας ετσι σιγουρα θα ειναι καλη!! :)) φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΦΙΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όπως τα λες Βαλεντίνα, ξεκινήσαμε. Καιρός ήταν να σου πω. Άμα έχεις μακριές διακοπές, έρχεται η ώρα που πεθυμάς να πας πίσω στη δουλειά.
    Καλό Χειμώνα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γλυκιά μου Lonely, πόσο χαίρομαι που τα ξαναλέμε!
    Καλό Χειμώνα να έχεις, όμορφο και αισιόδοξο!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου!
    Κι εσύ, να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο, και ένα ακόμα πιο όμορφο Χειμώνα!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευχαριστώ πολύ Βανέσα μου!
    Εγώ είμαι στον ιδιωτικό τομέα, αλλά τα ξέρω καλά τα του δημόσιου. Φέτος π.χ. θα προσλάβουν 600 άτομα από όλες τις ειδικότητες για πρωτοβάθμια και Β'βάθμια. Καταλαβαίνεις ότι οι πιθανότητες για μένα είναι 0, αλλά δεν πειράζει θα διοριστούμε στα γεράματα χαχα
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΔΥΝΑΜΗ και σε σένα!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστώ πολύ Δημητρούλα μου!
    Κι εσύ να έχεις ένα όμορφο Χειμώνα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαράκι μου γλυκό πόσο χαίρομαι που θα τα λέμε και πάλι συχνά!
    Ναι, την αγαπώ πολύ τη δουλειά μου, γιατί έχει να κάνει με αγγελικές ψυχούλες.
    Σου εύχομαι να έχεις ένα ΟΜΟΡΦΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!
    Πολλά-πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλώς επέστρεψες σκρουτζάκο μου!
    Να έχεις μια ΟΜΟΡΦΗ φοιτητική χρονιά, χωρίς πολλά απρόοπτα (καταλήψεις και απεργίες)
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή