Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ!!!

Αυτή την ανάρτηση την αφιερώνω με όλη μου την αγάπη σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!!

Είναι οι άνθρωποι που μας μεγάλωσαν, μας γαλούχησαν, μας προίκισαν με γλυκές αναμνήσεις, που τις κουβαλούμε πάντα μαζί μας, και στη θύμησή τους νιώθουμε χαρά, ευτυχία, γλύκα εσωτερική!
Είναι οι άνθρωποι, που βρίσκονταν πάντα δίπλα μας, πιο επιεικείς , πιο ήρεμοι , πιο χαλαροί από τους γονείς μας!  Ήταν πολλές φορές οι σύμμαχοί μας.
Έτσι ακριβώς εξακολουθούν να είναι και οι νεότεροι παππούδες και γιαγιάδες με τα εγγόνια τους.

Εμένα προσωπικά η γιαγιά μου -καλά να είναι εκεί  ψηλά που βρίσκεται- μου έδωσε ό,τι όμορφο έχω μέσα μου, και ήταν αυτή που τα κατάφερνε να μου βγάζει τον φρόνιμο εαυτό μου προς τα έξω με τον τρόπο της, τη στιγμή που όλοι οι άλλοι μου είχαν κολλήσει την ταμπέλα του άτακτου και σκανταλιάρικου παιδιού χαχαα. Ναι, και το κατάφερνε με το γλυκό της τρόπο, και τώρα πια που μεγάλωσα και καταλαβαίνω, με την τόσο σωστή παιδαγωγικά συμπεριφορά της απέναντί μου. Μου έδινε πρωτοβουλίες και μου έδειχνε ότι με σέβεται οπότε κι εγώ τη σεβόμουνα, σε αντίθεση με τη μαμά μου που έπριζα καθημερινά χαχαχα.
Οι παππούδες και γιαγιάδες όμως, είναι και οι άνθρωποι που χρειάζονται την ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ μας. Όχι την τυπική και ψυχρή επίσκεψή μας.
                                      ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ!!!!
ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΓΑΠΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!
                                              
                        Και ένα τραγούδι, αφιερωμένο με πολλήηη αγάπη!!!



30 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ για την αγάπη σου.
    Παππούς Χριστόφορος
    Γιαγιά Χαρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ γλυκιά ανάρτηση, Ροδούλα μου!Να τους χαιρόμαστε πράγματι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ροδούλα μου για μιαν ακόμη φορά απόδειξες την ευαισθησία σου και την ομορφιά της καρδούλας σου!
    Πολλά φιλάκια, να έχεις έναν όμορφο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ..καλο μηνα Ροδουλα :)

    ...οι δικοί μου, μου λείπουν! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να τους χαιρομαστε ολοι μας! οι πιο γλυκοι ανθρωποι στην ζωη μας! και οπως ακριβως ειπες 'οι ανθρωποι που χρειαζονται την αγαπη και την προσοχη μας,οχι την τυπικη και ψυχρη επισκεψη μας'! να μην το ξεχναμε αυτο! καλο μηνα ροδουλα μου γλυκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλό μήνα Ροδούλα μου.Η ανάρτήσή σου σήμερα είναι πολύ γλυκιά και ευαίσθητη.Όλοι πρέπει να φροντίζουμε και να νοιαζόμαστε τους ηλικιωμένους ανθρώπους μας και να τους αγαπάμε γιατί είναι το μόνο που έχουν πραγματικά ανάγκη....Καλό βράδυ φιλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι άνθρωποι που μας μεγάλωσαν και μας δίδαξαν τί θα πει ήθος, αγάπη και σεβασμός. είναι οι ηλικιωμένοι παππούδες, γιαγιάδες και οι γονείς μας. Είναι τόσο τρυφερή η σημερινή ανάρτησή σου Ροδούλα. Ένα τηλέφωνο, μια αγκαλιά, η φροντίδα μας είναι το λιγότερο που μπορούμε να τους προσφέρουμε...
    Χρόνια τους Πολλά, με αγάπη!
    Αντώνης, Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ροδούλα έχεις πολύ ευαισθησία μέσα σου αλλά δεν θα μπορούσε να ήταν και αλλιώς ένας άνθρωπος που ασχολείται με τη μουσική παιδεία!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΡΟΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟ.ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΠΠΟΥΣ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΓΑΠΗ!!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη και συγκινητική η ανάρτησή σου! Καλό μήνα!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Nice blog, I love much musiek in life really a pleasue.
    Greeting from Belgium

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τους αγαπώ!Έτυχε να με μεγαλώσει ένας υπέροχος παππούς,μία υπέροχη γιαγιά κι έχω να θυμάμαι πολλά!Πανέμορφη ανάρτηση!Καλό μήνα φίλη Ροδούλα!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπημένοι μου Χριστόφορε και Χαρούλα (που παρόλο που δε σε γνωρίζω, μέσα από το Χριστόφορο σε νιώθω δικό μου άνθρωπο),
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!
    Έίμαι σίγουρη ότι θα είστε από τους παππούδες και γιαγιάδες που θα χαρίσουν στα εγγονάκια τους πανέμορφες αναμνήσεις!!!
    ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό σου μήνα Βίκυ μου.
    Εμένα μου έμεινε μόνο η μια γιαγιά μου. Τους υπόλοιπους τους κουβαλώ πάντα μέσα μου. Ήταν τα πιο γλυκά πλάσματα του κόσμου!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελενάκι μου
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!
    Υ.Γ. Οι σαρδέλες σου πήρα τα εύσημα από όλους!!! Δέκα με τόνο!!! Έλεγα και ξανάλεγα ότι τη συνταγή τη βρήκα από εσένα χαχαχα. Χάρηκα πολύ, σαν μωρό αλήθεια.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΗΛΙΑ ΜΟΥ!!
    Και μένα μου λείπουν αρκετές φορές, αλλά ζουν μέσα από τις αναμνήσεις μου. Πολλές φορές τους μιμούμαι, και θέλω να προσφέρω στα μικρά παιδάκια γλυκές αναμνήσεις, όπως έχω κι εγώ, συν τη γλυκιά τους έκφραση και το γλυκό τους τόνο φωνής. Μεγαλώνοντας τις κόρες μου, αυτά είχα στο μυαλό μου ασυνείδητα, και έπιανα τον εαυτό μου να τους μιμείται. Τώρα το κάνω στο σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έτσι είναι όπως τα λες Μαρία μου γλυκιά.
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου Σόφη μου,
    χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση, και γενικότερα χάρηκα με την ανταπόκριση που είχε.
    Είστε όλοι εδώ μέσα τόσο ευαίσθητοι και ομορφόψυχοι άνθρωποι!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπημένοι μου Αντώνη και Πόπη, χαίρομαι πολύ τις επισκέψεις σας! Το ίδιο ακριβώς νιώθω κι εγώ για τους δικούς μου παππούδες και γιαγιάδε.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ!!!!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρένα μου, κι εσύ μια καλλιτέχνιδα είσαι, γι' αυτό και η τόση σου ευαισθησία και ομορφιά ψυχής!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φωτοβολίδα μου, σε ευχαριστώ πολύ!
    Όσο για τα καλά μου λόγια, να ξέρεις ότι είναι από καρδιάς, δε συνηθίζω να χαϊδεύω αυτιά. Ούτε θα γράψω ποτέ κάτι που δεν εννοώ. Λοιπόν να ξέρεις, πως όσα σου έγραψα σου άξιζαν.
    Πολλά φιλάκια και
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Hi Luisette,
    It's a pleasure to welcome you to my blog.
    I absolutely agree, music is one of the greatest pleasures in life!!! In fact I can't live without it.
    Thanks for visiting
    Love and kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βαλεντίνα μου κι εμένα το ίδιο. Είναι από τις μεγαλύτερες ευλογίες αυτή, το να έχεις δίπλα σου μέχρι την ενηλικίωση γλυκούς και σωστούς ανθρώπους, και πρέπει να ευχαριστούμε το Θεό γι' αυτό.
    Μακάρι όταν έρθει η ώρα, να τους μοιάσουμε.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υστερα από τόση προσφορά στα παιδιά... μα και στα εγγόνια τους... τό μόνο που θέλουν είναι ένα χαμόγελο και μία αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο σου Ροδούλα μου!Τέτοιες ευαισθησίες λίγοι άνθρωποι τις έχουν! Και φυσικά κι εσύ, σαν γλυκιά μούσα της μουσικής!!!Με συγκίνησες, Πρώτον, γιατί κιέγώ είχα πολύ αδυναμία στον παππούκα μου!!! και δεύτερον, κι εμείς θα γίνουμε κάποτε γιαγιάδες, άν μας αξιώσει ο θεός!Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε, και να φερόμαστε, όπως θα μας άρεσε να μας φέρονται οι άλλοι... φιλάκια πολλά και σ'ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ναι Βίκη μου, (πόσο τις χαίρομαι τις επισκέψεις σου!!!) Έτσι πρέπει να είναι.
    Καλό μήνα σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγώ αγαπημένη μου Φανή είχα στην γιαγιάκα μου, αλλά και στον παππού μου. Είναι τυχεροί οι άνθρωποι που μεγάλωσαν με τέτοιους ανθρώπους δίπλα τους.
    Κι εγώ όταν έρθει η ώρα θέλω να τους μοιάσω!
    Φιλάκια Φανή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή