Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες

Πόσο πολύ μ' αρέσει αυτή την περίοδο, να ακούω Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, ειδικά από παιδικές φωνούλες. Με γαληνεύει. Είναι λες και τραγουδάνε άγγελοι.
Επέλεξα να μοιραστώ μαζί σας ένα αγαπημένο μου Χριστουγεννιάτικο τραγούδι: "Mary's boy child"
Ελπίζω να το απολαύσετε όπως κι εγώ.

Πριν σας αφήσω, να σας πω και για το βραβείο μου από την αγαπημένη μου Marie-Ann. Είναι ένα βραβείο για τα μικρά blogs. Και επειδή έχω λιγότερα από 200 μέλη, άρα το δικαιούμαι.

Ωραίο ε; Γλυκούλι είναι.
Και πριν σας αφήσω, θα το χαρίσω κι εγώ σε άλλα πέντε "μικρά" blogs.
Λοιπόοοον.....
Τι να κάνω τώρα που τα πιο πολλά σπίτια είναι "μεγάλα"; Για να δω...

          1. Lyriel
          2. Αντώνης από τα "Παιδικά χαμόγελα"
          3. Λάμπρος
          4. Ειρήνη
          5. iLiAs

Και... θα μεγαλώσουμε κι εμείς παιδιά, που θα πάμε χαχαχα

Να έχετε ένα ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ καλοί μου διαδικτυακοί φίλοι και φίλες.
Με την αγάπη μου.

39 σχόλια:

  1. Ροδούλα μου να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου γλυκειά μου. Τόσο μελωδικά κλείνω την εβδομάδα εργασίας που σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! Τώρα ετοιμάζομαι να φύγω από το γραφείο, εξαντλημένη μεν αλλά ψυχικά χαρούμενη με το υπέροχο χριστουγεννιάτικο που ακούω.
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρίσκω κι εγώ Ροδούλα μου!
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια!
    Η μελωδία που μοιράστηκες μαζί μας θεική!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ροδούλα μου σου γράφω έχοντας αγκαλιά το δικό μου άγγελο, την κορούλα μου!!!! Ακούσαμε μαζί το τραγούδι και το κοριτσάκι μου αν και μόλις 23 μηνών προσπαθούσε να τραγουδήσει μαζί με τα παιδιά λέγοντας με το ρυθμό του τραγουδιού λα, λα, λα, λα....... Δεν μπορώ να το περιγράψω..... Πολύ συγκινήθηκα!!!!!!
    Να είσαι πάντα καλά και να έχεις υγεία και αγάπη στη ζωή σου. Καλό Σαββατοκύριακο και ένα μεγάλο φιλί από τον άγγελο της ζωής μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λάμπρος... πάλι... χαίρομαι που δεν με ξεχνάς... ίσως κάποτε μάθω να κάνω κι εγώ μπλογκοδώρα...
    Γεια σου και χαρά σου Ροδούλα μου... γλυκειά μου Ροδούλα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ τα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Μου βγάζουν μια ηρεμία! Η μελωδία που ανάρτησες είναι φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλό μήνα Ροδούλα μου !! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες !!! ζεστά ζεστά φιλάκια ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο Ροδούλα και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο και γαλήνιο θα έλεγα το τραγούδι ΡΟΔΟΫΛΑ μου που το λένε παιδικά χειλάκια..σου βάζει στη σκέψη το πνευμα των Χριστουγέννων!!! καλο. σαβατοκύριακο και καλό μήνα εστω και καθηστεριμένα!!! φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή μου Ροδούλα, σ' ευχαριστώ για μια ακόμη φορά που με θυμήθηκε και επέλεξες να μου χαρίσεις το όμορφο βραβείο σου.

    Ομολογώ ότι τελευταία έχω παραλάβει αρκετά κι ευχαριστώ όλους τους αγαπημένους φίλους του ιστολογίου μου γι' αυτό.

    Εύχομαι οι αναγνώστες και φίλοι μας να αυξάνονται σταδιακά και η προσπάθειά που καταβάλλουμε για μάθηση και ψυχαγωγία να συνεχίζει με αμείωτο ενδιαφέρον!!!
    Καλό σαββατοκύριακο να έχεις!
    Φιλικά, Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ροδούλα μου καλημέρα και καλό μήνα!!!!Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και σε ευχαριστούμε πολύ για αυτή τη γλυκιά μελωδία !!!!Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα και πολλά συνχαριτίρια για το βραβείο!!!!
    Φιλιά πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένοι μου Ηλία και Mία, ευχαριστώ πολύ!
    Κι εσείς να έχετε ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο χάρηκα Σοφία μου με το σχόλιό σου! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Μακάρι να τα καταφέρνω να σε ξεκουράζω κάθε βδομάδα. Έχεις δίκαιο πάντως, ότι η μουσική ξεκουράζει. Εγώ δεν μπορώ να ζήσω χωρίς μουσική. Το σπίτι μας είναι γεμάτο μελωδίες κάθε μέρα, αφού και ο Γιάννης είναι κλασσικός κιθαρίστας.
    Να έχεις ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο Σοφία μου! Να ξεκουραστείς και να χαλαρώσεις.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νίκη μου πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!!! Καλώσόρισες! Ελπίζω να ευχαριστήθηκες την επίσκεψη.
    Να έχεις ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νατάσα μου, τι όμορφο αυτό που μου έγραψες!!! Αυτό σημαίνει ότι η κορούλα σου, έχει έμφυτο το ρυθμό μέσα της. Στο σχολείο, ξεχωρίζουν αμέσως τα παιδάκια που έχουν κλίση. Να το χαίρεσαι το αγγελάκι σου Νατάσα μου, ο Θεός να το φυλάει!!
    Να του δώσεις ένα γλυκό φιλάκι από μένα και μια δυνατή αγκαλιά. Ξέρεις πόσο τ' αγαπώ; Στο σχολείο, αυτά τα πολύ μικρά τα λατρεύω. Είναι γλύκες.
    Να έχετε ένα πολύ, πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπημένε μου Λάμπρο, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!
    Είναι πολύ εύκολο να κάνεις μπλοκοδώρα. Απλά, τα αναρτάς και διαλέγεις άλλα χ άτομα, για να τα δώσεις.
    Από μόνη μου, κι εγώ δεν ξέρω πώς να δώσω. Εννοώ να είμαι αυτή που ξεκινά το δώρο. Φαντάζομαι όμως, ότι βρίσκεις μέσα από το google μια φωτογραφία, τη βαφτίζεις κάτι, και χαρίζεις το βραβείο πια, σε όποιους και όσους θέλεις. (Τώρα που το σκέφτομαι, θα το δοκιμάσω. Θα έχει πλάκα, να ξεκινήσει κάτι από μένα, και να γεμίσει την μπλοκογειτονιά.
    Καλό Σαββατοκύριακο αγαπημένε μου Λάμπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βάσω μου καλωσήλθες!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε το τραγούδι. Αυτή την περίοδο θα βάλω αρκετά. Μου αρέσουν τόσο πολύ τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια! Με γαληνεύουν, μιλούν στην ψυχή μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ πόσο με ζέσταναν και με γλύκαναν τα φιλιά σου Λύριελ μου! Τα ανταποδίδω κι εγώ με πολλήηηη αγάπη!!
    Είναι δυνατόν να μην σκεφτώ εσένα; Σε συμπαθώ ιδιαίτερα να ξέρεις.
    Καλό μήνα και σε σένα Λύριελ μου, όμορφο και γεμάτο χαρά!
    Μια μεγάααλη και σφιχτή αγκαλιά από μένα σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρούλα μου, έτσι είναι όπως τα λες. Ώπου τραγουδούν παιδάκια, είναι σαν να τραγουδούν επίγειοι άγγελοι!
    Καλό μήνα και σε σένα, αγαπημένη μου Ρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αντώνη μου, κι εγώ την ίδια ευχή κάνω με σένα. Ο λόγος για τον οποίο δημιούργησα αυτό το μπλογκ, ήταν αρχικά για να συστήσω την "Αννούλα" μου, σε όσο πιο πολλούς γονείς, αλλά στη συνέχεια, κατέληξα στο να μοιράζομαι σκέψεις μου, όπως και θέματα εκπαιδευτική φύσεως, αλλά και αγαπημένες μου δραστηριότητες μαζί σας.
    Η καινούδια μου αυτή ενασχόληση με το διαδίκτυο, μου αρέσει πολύ.
    Να έχετε ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο, με την αγαπημένη μου Πόπη.
    Με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ αγαπημένη μου Σόφη.
    Χαίρομαι πολύ, που σου άρεσε η επιλογή τραγουδιού. Είναι πράγματι πολύ όμορφο τραγούδι, ειδικά τραγουδισμένο από τόσο καλλίφωνα παιδιά.
    Να έχεις έναν πολύ όμορφο μήνα Σόφη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρία μου αγαπημένη, πόσο χαίρομαι όποτε σε βλέπω!!
    Να έχεις ένα πολύ όμορφο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευχαριστώ πολύ Δημητρούλα μου!
    Κι εσύ να έχεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο και μια ακόμα πιο όμορφη Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ Ροδούλα μου, οι μουσικές επιλογές σου πάντα με γαληνεύουν!!
    Πολλά συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο σου!!!
    Φιλάκια, καλό σου Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή σου μέρα Έλενα μου! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν οι μουσικές μου επιλογές. Έτσι νιώθω κι εγώ ακούγοντας τα τραγούδια που αναρτώ.
    Να έχεις μια πολύ πολύ όμορη Κυριακή Έλενά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ήρεμο το Σαββατοκύριακο μου...Πέρασα για να σου ευχηθώ καλή βδομάδα!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βαλεντίνα μου, ευχαριστώ πολύ!
    Κι εσύ, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα, καλή μου διαδικτυακή φίλη!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο για το βραβείο σου και υπέροχο το τραγούδι σου...Να είσαι καλά...Καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή εβδομάδα φιλενάδα!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πολυ ωραιο το τραγουδακι!! και το βραβειο τελειοοοοο,πολυ γλυκουλι! συγχαρητηρια!!! και ευχομαι να μεγαλωσει πολυ πολυ η παρεουλα εδω μεσα! :) καλη εβδομαδα ροδουλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπημένες μου Εύα, Sophie, Μαρία, ευχαριστώ΄πάρα πολύ.
    Κι εσείς να έχετε μια πολύ όμορφη εβδομάδα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ροδούλα, καλώς σε βρήκα! Τι ενδιαφέρον χώρος είναι αυτός!:) Μπράβο σου! Θα σε παρακολουθώ κι εγώ με τη σειρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Βίκυ μου, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!
    Ευχαριστώ πολύ, κι εσύ να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Anastazzzia καλωσήλθες!
    Χαίρομαι που σου άρεσε το διαδικτυακό μου σπίτι.
    Θα χαίρομαι να σε βλέπω.
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή