Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Έτσι για να χαλαρώσουμε!!!

Καλημέρα φίλοι μου!!!
Γιορτινές οι μέρες που διανύουμε, γεμάτες χαρά!!!!
  • Αυτές οι μέρες, είναι γεμάτες χουζούρι και παιχνίδι!!! Το φαγητό το απέκλεισα, γιατί το μπούχτισα πια!!!! Έλεος, εχθές ένιωθα σαν γαλοπούλα που την έχουν παραγεμίσει μέχρι τον λαιμό. Όχι ότι έφαγα και πολλά, αλλά επειδή το καθημερινό μας διαιτολόγιο είναι πολύ ελαφρύ - πάντα στη χύτρα-, το γιορτινό μενού, είναι λες και μου κάθεται στο στομάχι. Γι΄αυτό λοιπόν απέκλεισα το φαγητό από τις δραστηριότητές μου. 
  • Αυτές τις μέρες "χορταίνω" οικογενειακή θαλπωρή, αφού έχουμε την τύχη/ευλογία  να είμαστε όλοι σπίτι, λόγω επαγγέλματος.  
  • Αυτές τις μέρες "χορταίνω" και φίλους καλούς, με τους οποίους η ρουτίνα με αποξενώνει. 
  • Αυτές τις μέρες, κάνω τον απολογισμό μου για τη χρονιά που πέρασε. Όχι υλικό, αλλά ουσιαστικό. 
  • Αυτές τις μέρες έχω τον χρόνο να οργανώσω το σχέδια μαθημάτων και τις φωτοτυπίες μου, για το υπόλοιπο της χρονιάς-πρώτα ο Θεός-.  Αλλά και να σκεφτώ πώς θα κλείσω τη χρονιά στο μουσικό μου εργαστήρι, που μου έδωσε τόση χαρά φέτος!!!
  • Αυτές τις μέρες, το σπίτι είναι γεμάτο μελωδίες. Είτε από το πιάνο της Σταυρούλας, είτε από την κιθάρα του Γιάννη ή εμένα, είτε από το κομπιούτερ.
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια όμορφη μελωδία!

Να περνάτε όμορφα!!!!

5 σχόλια:

  1. Όλα ωραία και καλά, βρε Ροδουλίνι μου, αλλά εκεί που γράφεις: "Αυτές τις μέρες έχω τον χρόνο να οργανώσω τις επόμενες κινήσεις μου", μου έκανε λίγο σαν... τρομοκρατική οργάνωση!!!
    Θα σε... καταδώσω, να το ξέρεις! Μη στηρίζεσαι πάνω μου για άλλοθι!
    ;-) χαχα!
    Φιλιά, λατρεμένη μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαα δίκιο έχεις, διαβάζεται κάπως. Δεν το εννοούσα έτσι. Εννοώ για τη δουλειά μου, στο σχολείο και το εργαστήρι. Να ετοιμάσω δλδ τα επόμενα μαθήματα, να σκεφτώ πώς θα λήξει η χρονιά στο εργαστήρι, και μπλα μπλα μπλα. Ακυρη φράση. ήταν αυτή τελικά.
      Φιλιά πολλά κοπελάρα μου!!!!
      Κι έτσι να μου τα χώνεις. Σε πάω :) <3

      Διαγραφή
  2. Εύστοχα τα "χορταίνω" σου, Ροδούλα !!!!
    Εύχομαι το 2015 να έλθει γεμάτο υγεία, αγάπη, χαρά, αγάπη και ελπίδα !!!!! Πολλά φιλιά γιορτινά μέσα από την καρδιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Εύχομαι και για σένα και τους δικούς σου, η καινούρια χρονιά να φτάσει στο σπιτικό σας, γεμάτη ευλογία, χαρά, καλή τύχη και αγάπη!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή