Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Τι κι αν δεν έχω χρόνο!! Εγώ τις ευχές μου μια φορά, θα σας τις στείλω <3

Αγαπημένοι ηλεκτρονικοί φίλοι και φίλες, σας εύχομαι από καρδιάς:
              ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Ξέρω κάθε χρόνο τα ίδια λέμε, μα είναι τόσο ουσιαστικά και σημαντικά, και τόσο όμορφο να τα ευχόμαστε ξανά, και ξανά τα ίδια. Ακόμα και καθημερινά.

  • ΝΑ ΓΕΥΘΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ!! 
  • ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ!!!
  • ΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΓΑΠΟΥΝ
  • ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ
  • ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ: ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΓΕΜΑΤΟΙ ΥΓΕΙΑ, ΕΣΕΙΣ , ΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΣΑΣ!!
                                    Σας φιλώ με αγάπη!
 Απολαύστε με το καφεδάκι σας!!!


                                             

12 σχόλια:

  1. Οι ευχές σου είναι και δικές μου, Ροδουλίνι μου!
    Μακάρι!!!!!!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά ολόγλυκα φιλάκια για να πάει καλά η χρονιά!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου, κοριτσάρα μου, ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!!!!
      Και την αγκαλιά σου την πήρα και τα φιλιά σου!!!!
      Σου στέλνω κι εγώ την αγάπη μου, μια επίσης μεγάααααααααααλη αγκαλιά, και πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!
      Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι, μέσα στο 2016

      Διαγραφή
  2. Καλή Χρονιά Ροδούλα, Ας είναι το 2016 πιο τυχερό και χαρούμενο για όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούλα, σ' ευχαριστώ πολύ για την επισκεψή σου.
      Σου εύχομαι ό,τι καλό για σένα και την οικογένειά σου!!! Με υγεία!

      Διαγραφή
  3. Ροδούλα μου, πού είσαι; Χάνεσαι και μας λείπεις...
    Να έχεις κι' εσύ μια ευλογημένη χρονιά με την υπέροχη οικογένεια σου, να είσαστε πάντα ενωμένοι κι' αγαπημένοι και γεμάτοι Υγεία.
    Σε φιλώ, γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου, αγαπημένη μου, συγγνώμη που χάνομαι.
      Δεν προλαβαίνω. Είμαι πιο ενεργή στο fb. Τώρα με το μουσικό εργαστήρι, πρέπει να "τρέχω" τη σελίδα στο fb. Είναι και όλα τα άλλα όλα που πρέπει να ετοιμάσω (για το εργαστήρι, για το σπίτι, για διάφορα), και έτσι την πληρώνει το μπλογκ.
      Να ξέρεις ότι σε έχω στην σκέψη μου. Μπορεί να μη γνωριζόμαστε από κοντά, αλλά σε έχω μέσα στην καρδιά μου. (Κι εγώ όταν μιλώ Φιλία μου, δε λέω ποτέ κάτι που δεν ισχύει, που δεν το νιώθω).
      Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο αυτή τη χρονιά!!!
      (Θέλω τόσο πολύ να σε γνωρίσω και από κοντά!)
      Σου στέλνω την αγάπη μου! Και δυο φιλάκια γεμάτα αγάπη!!

      Διαγραφή
  4. καλη χρονια γλυκια μου
    με υγεια και καθε καλο
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!'
      Εύχομαι και σε σένα, υγεία πρώτα, και έπειτα καλή τύχη, και χαρά. Ό,τι επιθυμείς, να το δεις να πραγματοποιείται!!
      φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Γλυκιά μου και μελωδική Ροδούλα ανταποδίδω με αγάπη τις ευχές σου μέσα από την καρδιά μου!!! Καλή κι ευλογημένη ας είναι αυτή η Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Κική μου!
    Ό,τι καλύτερο για σένα, και την όμορφη οικογένειά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Ευχαριστώ και για την επίσκεψη.
      Εύχομαι επίσης, καλή χρονιά, γεμάτη μόνο με χαρές, υγεία και αγάπη!

      Διαγραφή