Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Λίγο ακόμη "στικερούλες" για σας, με αγάπη!


Για τις διαδικτυακές μου φίλες, άλλο ένα μικρό απόσπασμα από τις "στικερούλες" με πολλή αγάπη!
Λίγα λόγια για να μπείτε στο νόημα. Οι στικερούλες βρίσκονται στην αυλή του σχολείου, και συζητάνε για ένα διαγώνισμα που έγραψαν, όταν η Βάσια βλέπει τον Αλέξη, ένα αγόρι που της αρέσει:
...«Κορίτσια-κορίτσια, ο Αλέξης» είπε με κομμένη την ανάσα η Βάσια, βάζοντας τελεία στο θέμα.
Τα κορίτσια, ακολουθώντας το βλέμμα της Βάσιας, είδαν απέναντί τους να έρχεται ένα ψηλόλιγνο αγόρι με αθλητικό σώμα και μαύρα ίσια μαλλιά μέχρι τον ώμο. Φορούσε ένα επιτηδευμένα σκισμένο τζιν παντελόνι, και μια αθλητική μπλούζα σε πράσινο ανοιχτό χρώμα. Του πήγαινε πολύ αυτό το ντύσιμο.
Στη Μαργαρίτα έκανε εντύπωση, ο αέρας που είχε αυτό το αγόρι. Περπατούσε αργά με το κεφάλι ψηλά, και το βλέμμα του να κοιτάει ευθεία μπροστά, λες και δεν υπολόγιζε κανέναν. Ούτε και αυτούς τους φίλους του που περπατούσαν δίπλα του.
«Τι ψωνάρα Θεέ μου! Εντάξει είναι ωραίος, αλλά και λίγη ταπεινοφροσύνη δε βλάπτει» σκέφτηκε, παρατηρώντας ταυτόχρονα,  πως αρκετά από τα κορίτσια που βρίσκονταν στο προαύλιο, ακόμα και τα πρωτάκια, τον κοιτούσαν με θαυμασμό. Δεν μπορούσε να το πιστέψει, ότι στη στικερούλα της άρεσε αυτός ο χάλια τύπος.
«Τόσα αγόρια υπάρχουν στο σχολείο αυτόν βρήκε να ερωτευτεί η Βάσια; Έλεος»! σκεφτόταν.
«Αμαν ρε συ Βάσια, πώς σου αρέσει αυτή η ψωνάρα; Εμένα μου έρχεται να του χώσω μια, έτσι για να μάθει να το παίζει κάποιος» εκτονώθηκε λεκτικά η Μαργαρίτα.
«Τι λες παιδάκι μου. Είναι Θεός, δε βλέπεις»; υπερασπίστηκε το «αγόρι» της η Βάσια.
«Καλά, αυτός ούτε που γνωρίζει την ύπαρξή σου, κι εσύ κάνεις όνειρα. Και σιγά μη σου δώσει σημασία. Βάσια, ο τύπος είναι ψώνιο κι εσύ  παλαβή, που κάθεσαι και ασχολείσαι μαζί του. Τον καημένο τον Πέτρο τον έστειλες, που στα ζήτησε κιόλας, και γι’ αυτόν εδώ τον ηλίθιο κάνεις σα χαζή» ξέσπασε η Μαργαρίτα που δε συμφωνούσε καθόλου με το γούστο της στικερούλας της. Το ίδιο και η Βαρβάρα με την Αντιγόνη, που με τη σιωπή τους συναινούσαν.
«Μαργαρίτα  παράτα με έτσι; Αφού το ξέρεις ότι εμένα δε μ’ αρέσουν αγόρια σαν τον Πέτρο. Ξενέρωτος είναι, πολύ βαρετό αγόρι. Ενώ κοίτα αυτόν, δεν είναι θεός»;
«Καλά, καλά, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα» είπε η Μαργαρίτα που της αρέσει πολύ η συγκεκριμένη φράση.

14 σχόλια:

  1. σε ευχαριστουμε που εβαλες και αλλο κομματι του βιβλιου σου!! θα στο ξαναπω μ'αρεεεεσει!!!! :) καλημερα Ροδουλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο, Ροδούλα μου. Το έχεις στείλει πουθενά ή ακόμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις πιάσει τον παλμό των έφηβων κοριτσιών Ροδούλα. Νομίζω ότι μια τέτοια συζήτηση απηχεί την πραγματικότητα και θα έχει ανταπόκριση. Μόλις βρω κενό στο πρόγραμμα της κόρης μου (γράφει διπλά μαθήματα συνεχώς και σε λίγες μέρες δίνει και τα προφορικά του proficiency!!!) θα της προτείνω να τα διαβάσει και τα δύο αποσπάσματα. Είναι στην ηλικία αυτή και επιπλέον έχει πολύ καλό κριτήριο στη λογοτεχνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Το ότι σου άρεσε, επιβεβαιώνει τη δικη μου πίστη σε αυτό. Προχωρώ λοιπόν ακάθεκτη.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντρη μου, σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ. Τώρα ξεκινώ αυτή τη διαδικασία, και μετά από τα δικά σας σχόλια παρακάμπτω το ψυχοφθόρο μέρος της αναμονής, και νιώθω κιόλας ότι προχωρεί σε έκδοση! (Αμήν)
    Πραγματικά, περνάει ωραία μηνύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφία μου καλησπέρα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, που διάβασες και αυτή την ανάρτηση. Δεν μπορείς να φανταστείς με πόσο μεγάλο ενδιαφέρον θα ακούσω τη γνώμη της κόρης σου. Κρίμα που μεγάλωσε και δεν είναι σε ηλικία να διαβάσει την "Αννούλα".
    Και μένα η Σταυρούλα έδωσε δυο μαθήματα σήμερα, και έπεται συνέχεια.
    Ευχήσου στην κόρη σου (αλήθεια πώς είναι το όνομα της, για να μην την αποκαλώ "κόρη σου";) ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στο Proficiency. Θεέ μου πόσο φορτωμένα είναι τα παιδιά σήμερα! Και ακούνε και τα χίλια μύρια από εμάς τους κομπλεξικούς μεγάλους.
    Καλό σας βράδυ, και καλή δύναμη στις μικρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ροδούλα μου χάρηκα για την επίσκεψή σου στο ιστολόγιό μου και για τα καλά σου λόγια. Καλώς ήρθες στην παρέα μας, Εύχομαι να μας χαρίσεις πολλές-πολλές αναρτήσεις και νάσαι πάντα δημιουργική. Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλωσήλθες Χαρά μου στο διαδικτυακό μου "σπίτι". Χάρηκα πολύ όταν είδα το σχόλιο σου. Φυσικά αυτά που σου έγραψα, είναι αυτά που ένιωσα βλέποντας τις πολύ όμορφες δημιουργίες σου.
    Θα τα λέμε!
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ροδούλα καλησπέρα, νομίζω θα αρέσει στις έφηβες αναγνώστριές σου γιατί το βιβλίο καταπιάνεται με θέματα της εφηβικής καθημερινότητας (φιλία, σχολείο, έρωτας, σχέσεις με γονείς)και κυρίως της ελληνικής πραγματικότητας! Και το κυριότερο ατού του : έχει αμεσότητα !! Κάθε έφηβη μπορεί να ταυτιστεί με μια από τις φιλενάδες του βιβλίου!
    Εύχομαι τα καλύτερα , σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Y.Γ. Η προσωπική μου ιστοσελίδα είναι "ΒΟΛΤΑ ΣΤ΄ΟΝΕΙΡΟ" www.voltastoneiro.blogspot.com , θα χαρώ να κάνεις μια βόλτα .
    To ΣΥΝ ΓΥΝΑΙΞΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ (www.hgwnitsamas.blogspot.com)είναι κοινή δημιουργική σελίδα της παρέας μας , όπως και τα ΑΣΠΡΑ ΚΟΧΥΛΙΑ (www.tasprakoxylia.blogspot.com)είναι παρεϊστικη σελίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάθε δημιουργική προσπάθεια είναι αξιέπαινη. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή